Western Digital Wd Tv

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 15 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Western Digital Wd Tv op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

Jean-Marie 25-12-2015
Geschreven voor: Western Digital Wd Tv

Ik heb de WDTV met drie andere duurdere mediaspelers vergeleken : Fantec 3D ALUPLAY, PopCorn Hour V-TEN, Zappiti 4K (laatste model). De WDTV is gemakkeleijk te gebruiken en overzichtelijk, in staat bijna alle video-en audioformaten te lezen, biedt een prachtige geluid-en beeldsweergave (vloeiende en heldere beelden) soms wat traag maar crasht zelden, maakt geen lawaai en neemt heel weinig plaats in, met een uitgebreide en duidelijke handleiding geleverd. Voor mij het beste toestelletje en het goedkoopste. Ik heb de laatste update geinstalleerd en alles is OK. Volgens mijn ervaring een aanrader voor home-cinema liefhebbers.

H.N.Mamahit 26-12-2015

Zolang je het apparaat gewoon gebruikt en niet steeds vooruit/achteruit spoelt is er niks aan de hand.Doe je het wel dan krijg je vastlopers.Bovendien is er geen sw update daar dit apparaat niet meer wordt gemaakt.Ze zijn zelf wel achter gekomen dat het geen beste product is.

JEMA2 03-12-2014
Geschreven voor: Western Digital Wd Tv

Een wonderlijk toestelletje voor een zeer redelijke prijs. Herkent bijna alle mogelijke video-en beeldformaten, gemakkelijk aan te sluiten en te "besturen", maakt geen lawaai, mooie menu's, prachtige beelden en geluidsweergave. Updates heel gemakkelijk via internet. Ik heb de gelegenheid gehad de WDTV met twee andere duurdere multimediaspelers te vergelijken (50 à 100€ duurder): de WDTV doet uitzonderlijk zijn job, zelfs beter dan die twee concurrenten ondanks het prijsverschil. Suggestie ? Een USB3 aansluiting, een ON/OFF schakelaartje achteraan, het herkennen van de DTS HR (DTS en DTS HD master audio + Dolby Digital en DD true HD worden zonder zorgen behandeld). Aan te bevelen dus, voor minder dan 100€. Ik hoop dat ik er lang van zal kunnen genieten.

JEMA2 27-12-2015

Dank U voor uw reactie : het is altijd verrijkend. Heel verrassend uw problemen met de DTS HD en de DD THD. Ik heb geen probleem om DTS HD-MA 7.1 en DD True HD 7.1 te krijgen van de WDTV via een HDMIkabel aan mijn versterker verbonden. Ik hoop dat U een oplossing zal kunnen vinden. Misschien is er een technisch probleem aan uw toestel.

Anieck 13-12-2014

Is het ook mogelijk om netflix op de mediaplayer te zetten?

H.N.Mamahit 16-10-2015

Allemaal leuk en aardig maar hij speelt DTS-HD en DD-THD helaas niet af,deze wordt nml.gewoon als DTS of DD afgespeelt.
Na verloop van tijd regelmatig vastlopers,resetten is de enige optie want steun van WD kun je vergeten.
Geen wonder dat deze produkt niet meer leverbaar is.