Sitecom WL-061

Kleuren
violet
BrightSign HD1022

Fedja 30-04-2015 Product paar weken in bezit

Zeer handig en goedkoop apparaatje waarmee je eenvoudig een audioverbinding tussen PC of laptop en je stereo installatie kunt realiseren zonder veel kabels. In een enkel geval bleek dat de USB adapter te dicht bij de muis adapter was geplaatst waardoor de boel vast liep. Een verlengkabeltje tussen de Sitecom adapter loste dit probleempje direct op. De zend frequentie van de beide adapters had waarschijnlijk last van interferentie.

wimbijkieskeurig 09-02-2015 Product paar weken in bezit

Erg eenvoudig te installeren; usb stick in je Pc en media player aan je versterker en vanaf dat moment hoor je de muziek op je PC of Internet over je versterker. Gekocht omdat ik nogal hoge eisen aan hifi stel en het geluid van de Pc zelf (ook met van die mini boxjes) slecht vindt. Geen enkel probleem met draadloos netwerk, dat blijft gewoon werken.

Stukanoor 18-01-2015 Product half jaar in bezit

3,8
Wireless muis werkt niet meer als ik ook de usb van dit ding er in heb zitten. Echt ontzettend irritant!

Daarnaast kun je het volume niet vanuit je laptop aanpassen (behalve de beperkte volumeknop binnen het gebruikte programma, bijv. spotify, soundcloud, youtube). Maar als je dus het volume wil aanpassen moet je alsnog opstaan en naar je stereo toe lopen..... Wat heb je dan aan wireless?!

Soms duurt het even voordat hij de aansluiting pakt, wat ik ook echt mateloos vervelend vind als ik even snel iets wil luisteren.

En als laatste minpunt slaat hij ook best snel af als je even geen geluid aan hebt staan. Waardoor je ook weer opnieuw naar je stereo moet lopen, dus weer geen WIRELESS nut?!

Kortom: koop dit ding niet!

Rockville 14-01-2014 Product paar dagen in bezit

in afwachting op echte hardware om met name Spotify op mijn hifi set te kunnen afspelen dit apparaatje maar gekocht. Installatie was eenvoudig maar daarna ging het mis. Mijn eigen WIFI stopte ermee. De review op kieskeurig gelezen dat je de radiofrequentie van je modem (cisco/ziggo) moest aanpassen. Hou wel je netwerk kabel paraat want het kan zijn dat je tijdens het proberen helemaal geen wifi meer hebt. Uiteindelijk op kanaal 5 geen enkele storing meer. Voor dit geld werkt het zeker goed. Nu wachten op goede en betaalbare netwerk speler waar Spotify op geinstalleerd is.

indramax 14-12-2013 Product paar dagen in bezit

Na twijfel toch deze besteld. Veel opmerkingen over het storen op je wifi voor internet.
Dit klopt als een bus, na aansluiten heb je bijna geen signaal meer over, maar...als je in je router (ik heb een Cisco van Ziggo) is dit probleem snel verholpen.
Ga in je verkenner naar je router en log in. Zoek via Geavanceerde instellingen, vervolgens de optie Wireless en daarna Radio settings. Kies voor een ander kanaal (bij mij was dit 1, 6 of 11). Bij kanaalinstelling 11 was het probleem verholpen en speelt de zaak als een tierelier!!!

Jellemer 31-03-2013 Product paar weken in bezit

5,5
Matig product hoor dit. Installatie is makkelijk, je prikt hem in de usb poort van je pc, sluit de ontvanger aan op de tupljes van je versterker en klaar. Ik vind het vervelend dat het ontvangertje zichzelf uitschakelt na een bepaalde tijd maar ach det is te overzien. Het grote manko van dit apparaatje is dat het stoort. Voornamelijk als ik zware processen heb draaien op mijn pc dan valt de muziek telkens weg, hoor je vreemde geluiden, gewoon heel irritant.

Als je echt een muziekliefhebber bent en op je pc wilt werken en tegelijkertijd muziek wilt luisteren zou ik zeggen leg gewoon die kabel...