Mede8er MED400X2S

zwart
Dune HD TV-102W

jankaas2015 30-09-2015 Product paar weken in bezit

5,5
apparaat wordt niet compleet geleverd. -Antenne(s) apart erbij kopen, -disk erbij kopen, -afstands bediening erbij kopen. anders werkt het internet niet. positief beeld is wel mooi van de eigen films. Veel positieve postings her en der volgens mij alleen door het bedrijf zelf. Ik heb hem alweer gedumpt.

Dennis ML 24-09-2015 Product half jaar in bezit

Bij deze een update van mijn recensie van 19-11-2014.
Had zo af en toe 'vastlopers' bij verschillende versies van firmware-upgrades.
Heb toen besloten om de eerste firmware-upgrade (V1.0 'Initial Release Firmware') te installeren. En wat blijkt: Na een dikke twee maand van intensief gebruik nooit meer een vastloper gehad, en ik had vrijwel dezelfde functionaliteiten als bij de nieuwere versies. Dit vond ik zo opmerkelijk, dat ik dit het delen waard vond.

ReneRene 03-04-2015 Product paar weken in bezit

6,8
Ik heb die mediaspeler 4dagen in huis en film's die van de harde schijf werkt met de mediaspeler.

Alleen buiten dat kan ik er weinig mee Zoals internet connected Movie & Series informatio plus cover werkt gewoon niet en Jukebox wordt het ook rustig omdat het niet werkt ter wel volgen de gegevens het ding het wel moet kunnen,
internet functie is compleet waardeloos.
Ik heb wel de nieuwste software gedownload met mijn laptop via een USB in het apparaatje en de beschrijving is niet duidelijk. deze type mediaspeler geef veel belovend maar ik heb de indruk dat het gewoon er niet op zit en dat je alleen maar films of muziek via de aangesloten HD schijf kan afspelen

oordelen 31-12-2014 Product paar dagen in bezit

Nadat ik met een medewerker van Mediamarkt in Assen had gesproken. En hem vertelde dat ik muziek en films wou afspelen. Kwam hij met dit apparaat te voorschijn. En nog een leuke prijs ook. Bij thuis komst alles wat ik wou uitgeprobeerd en wat denk je???....Nou dat ik dat ding al eerder in huis had moeten hebben.

Dennis ML 19-11-2014 Product paar dagen in bezit

Ben zeer tevreden over dit apparaat. Het doet wat het moet doen. Ben met name gecharmeerd van het feit dat deze probleemloos ISO-bestanden afspeelt.
Ook heb ik de mogelijkheid tot WIFI-verbinding. Bij deze specificaties staat echter WIFI: N. Volgens mij klopt dit niet!

Tip: Download en installeer de nieuwste firmware.

Bahazzie01 30-09-2014 Product jaar of meer in bezit

3,3
Ik koop nooit maar dan ook NOOIT weer een mediator. Alleen maar gezeur mee gehad, spontane crashes en resets, apparaat blijft hangen en reageert nergens meer op. Op advies van de winkel nieuwe firmware erop. Bleef instabiel. Inmiddels een jaar en 3 firmware updates verder en NOG STEEDS totaal instabiel. Op WIFI instabiel. En zonder WIFI aan de netwerk kabel, ook instabiel (crashes/hangs).

Afgezien van de crashes/hangs is reageert het apparaat erg traag op (afstands-) bediening.

Tenslotte zien de menuschermen er amateuristisch uit, met een totaal oververscherpte en overbewerkte foto als achtergrond. Je kunt als gebruiker vast "skins" installeren, maar ik vind dat eea er "uit de doos" gelikt uit moet zien en niet krakkemikkig.

Samengevat:

- Alle geprobeerde firmwares instabiel met crashes/hangs
- Bediening erg traag
- ziet er vreselijk lelijk uit qua software en menu's
- ALS ie speelt gaat het goed (zo lang het duurt)

fransbongenaar 03-09-2014 Product half jaar in bezit

Geweldig apparaat, speelt alles af ook bestanden op USB2 en USB3 en bestanden op USB2 die mijn Blue Ray speler via de USB-ingang niet wil afspelen, zoals AVI. De gebruikershandleiding is te summier. De afstandsbediening heeft alle knoppen die nodig zijn maar geen icoontjes die duidelijk maken waarvoor de knop dient.

kukident 15-06-2014 Product paar weken in bezit

ben tevreden met deze apparaat . speelt moeiteloos de films af van mijn HD..zelf de 3d films zijn zeer goed af te spelen...

Hansfilmfan 12-02-2014 Product kwartaal in bezit

MN beloofde update van mijn review.
Ik heb nu de update gedaan van dit apparaat en ik moet zeggen nu doet alles het wel goed, hij speelt alles af.
Maar het menu blijft een beetje een worsteling alsmede de handleiding ( omschreven of alles maar een koud kunstje is)
Maar de degelijkheid is prima, de mogelijkheden ook , de installatie en bediening zouden wat duidelijker mogen zijn , maar nu wel een tevreden gebruiker.

Hansfilmfan 02-02-2014 Product kwartaal in bezit

IK heb antwoord gekregen en daarin werd vermeld dat ik de update moest installeren, na even zoeken is mij dat gelukt , en zowaar...de eerste bevindingen zijn POSITIEF ! ik ga hem even op mijn gemak uitproberen en pas daarna mijn review aan , maar dat het allemaal niet erg makkelijk is..dat blijft ;)

Hansfilmfan 01-02-2014 Product kwartaal in bezit

Helaas voor mij is dit apparaat niet bestemd, ben al zo veel uren bezig om het te laten draaien zoals ik het graag zou willen, maar kom er nu achter dat als ik de externe schijf aansluit dat hij van alles door elkaar gooit, sluit ik hem op de pc aan kan ik wel de dingen zien zoals ze behoren te zijn.
Aangesloten op de mede8er moet ik steeds van menu naar menu ( favorieten en films .. in favorieten speelt hij bijna niets af.
Heb al veel filmpjes gekeken en er heel wat uren in zitten maar vergeleken bij mijn vorige mediaplayer is dat wel een beetje een ramp. de handleiding is ook maar erg summier, wel wat er op en aan zit maar niet wat en hoe je dingen kan gebruiken. ( jukebox) . ALs hij speelt doet hij gewoon wat hij moet doen, en de afstandbediending is wel fijn met achtergrondverlichting maar soms blijven er knopjes hangen.