Mede8er MED1000X3D 2000 GB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 28 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Mede8er MED1000X3D 2000 GB op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,8

Tony Sp 09-09-2014
Geschreven voor: Mede8er MED1000X3D

Niet goed, afstandsbediening te gevoelig en trage reactie bij keuzemenu van de Med100X3D.
Voor al het overige is dit toestel O.K.

denisdm 21-05-2014
Geschreven voor: Mede8er MED1000X3D

Ik had reeds de med500X2 en was daar reeds zeer tevreden over maar toen ik de specificaties van de 1000X3D las kon ik niet anders dan deze te bestellen. De 500X2 vond ik een beetje traag bij het opstarten wat nu wel vlugger gaat. Tevens zijn voor mij alle mogelijkheden welke ik nodig heb aanwezig op dit toestel. Wat ik ook wel goed vind dat men de keuze mogelijk laat voor de HD . Het toestel heeft een mooie futuristisch design en eenvoudig om mee te werken .Ik raad iedereen aan die een mediaplayer wil aanschaffen dit toestel eens nader te bekijken het loont echt de moeite.

mielo222 20-05-2014
Geschreven voor: Mede8er MED1000X3D

Dit is de beste mediaplayer die ik ooit gehad heb.
HARDWARE:
- stevige metalen behuizing.
- gemakkelijke plaatsing harde schijf (3,5 of 2,5 inch)
- afstandsbediening met backlight
- optioneel verkijgbaar: PCIE wifi-kit, wifi usb dongle, toetsenbord. Ik zou het alleen aanraden aan mensen met wat technische kennis om de pcie wifi-kit zelf te installeren. Er bestaat ook een model met ingebouwde pcie wifi-kit.

AANSLUITINGEN + INSTALLATIE
- 2 x usb host, SD kaartslot, 1 x USB 3.0, HDMI, SPDIF
- eenvoudige installatie. Duidelijke (nederlandstalige) handleiding ev. via internet te downloaden.
- ik gebruik mijn bekabeld netwerk en copieer de data naar de X3D vanuit mijn PC, eveneens aangesloten via mijn netwerk. Dit gaat zeer vlot. Installatie van de laatste firmware 3.0.5 verliep vlekkeloos.

GEBRUIK
- door mij hoofdzakelijk gebruikt voor het afspelen van films (avi, mp4, mkv, dvd ...)
- de media bibliotheek is een streling voor het oog. Via de scanfunctie zoek de X3D zelf naar alle media data (cover, omschrijving van de film) en meestal krijg je de nederlandstalige data.
- er is een optie "favorieten" voorzien
- YouTube filmpjes werken perfect, schermvullend en aan een hoge kwaliteit.
- andere internet media zoals browser, social media, internet-radio, Flickr zijn eveneens toegankelijk
- ingebouwde NAS (samba)

3D-films heb ik nog niet geprobeerd maar ook dit zal m.i. wel vlekkeloos verlopen.
Kortom, ik ben een 100 % tevreden iemand. Ik heb al diverse mediaplayers in mijn bezit gehad maar deze steeks er bovenuit zowel wat kwaliteit als wat gebruiksgemak betreft.

gebe1977 20-05-2014
Geschreven voor: Mede8er MED1000X3D

Ik gebruik deze mediaplayer om mijn collectie dvds die ik op harde schijf heb af te spelen. Dit gaat allemaal super en zonder problemen. Alle subtitels en geluiden zijn gemakkelijk te kiezen. Bij deze mediaplayer is het super gemakkelijk om mijn harde schijf uit mijn nas te nemen en in de media player te plaatsen zodat ik ook deze op mijn vakantie zonder moeite kan bekijken op eender welk tv toestel door enkel de mediaplayer mee te nemen.

Tony Sp 19-05-2014
Geschreven voor: Mede8er MED1000X3D

Hij ondersteunt enorme hoeveelheid aan videoformaten, ondersteuning van Full HD en zelfs 3D video's is echt een plus punt. Ook het naderhand inbouwen van Wifi en een HD tot 4TB is wat men noemt 'toekomst gericht' uitstekend.
M.A.W. een voortreffelijk U.F.O.!

stevenp008 19-05-2014
Geschreven voor: Mede8er MED1000X3D

Product is voorzien van een degelijke behuizing en heeft veel aansluitmogelijkheden.
Ook naar installatie was dit heel eenvoudig en geen obstructies tegen gekomen
De interface reageert snel en vloeiend zeker na de update van de firmware.
De harde schijf die je gemakkelijk kan plaatsen en verwijderen is zeer groot pluspunt.
Vast ingebouwd zit hij niet wat maakt dat hier snel in kan verwisselen.
Afstandsbediening ligt leuk in de hand en is ook nog eens verlicht wat navigatie in het donker makkelijk maakt.
Heb de Med1000X3D via Ibood aangeschaft en was nog voor de vermoedelijke leverdatum aanwezig bij mij thuis.

Als ik dan toch een puntje moet aanhalen is het dat de schijf niet bereikbaar vanop het netwerk als de Med1000X3D in slaapstand staat.
Maarja dan zijn we misschien aan het muggenziften.

Mvg Steven

JustMe1990 19-05-2014
Geschreven voor: Mede8er MED1000X3D

Deze Mede8er besteld via Ibood is veel kwaliteit voor een laag prijsje.
Voordien streamde ik telkens via een NAS naar de tv, maar zware bestanden of ondertitels die er niet door kwamen waren dikwijls spelbreker.
De Med8er al op een aantal verschillende manieren getest. Via streaming van de NAS. Waarbij de Coverarts nagenoeg perfect mee downloaden
Een externe harde schijf hier op aangesloten en meegenomen op reis.
De instalatie van de Mede8er verliep nagenoeg perfect.
Over het algemeen ben ik zeer tevreden over deze mediaplayer!