Philips HMP7001 - Reviews

Interface
USB 2.0

7,4

Anoniem 30-12-2013 Product half jaar in bezit

In maart dit apparaat aangeschaft. Inmiddels gebruiken we hem steeds meer. Ook voor netflix via smartTV dat op het apparaat is geinstalleerd. Bediening via afstandbediening is wat vervelend (toetsenbord via pijltjes). Ook te bedienen via iPhone of iPad. Helaas dan ook geen toetsenbord mogelijkheid.
Verder leek het even of regelmatig de verbinding met de server werd verbroken. Vervolgens de instelling 'auto-standby' uit gezet. Dan lijkt het verholpen.
De keuze voor dit apparaat lag voor mij met name in het feit dat hij bijna alle bestandsformaten af kan spelen. Al met al erg tevreden. Vergeet niet de update van de software regelmatig te controleren (ook na installatie).

dreamz 28-11-2013 Product paar dagen in bezit

ben niet helemaal tevreden over het product
aangezien ik hem gekocht heb om films te kijken
maar ik bij alle films blokjes in beeld krijg
dus ga hem morgen terug brengen.

Eric_65 02-11-2013 Product paar dagen in bezit

Ik heb mijn vorige mediaspeler vervangen door de HMP7001 omdat deze geen apps ondersteunde. Nu kan ik via Smart TV probleemloos gebruikmaken van bijvoorbeeld 'uitzending gemist', 'RTL XL' en Netflix. Films en video's stream ik draadloos via DLNA vanaf mijn NAS, waarbij HD films in zeer goede kwaliteit worden weergegeven. Ik heb nog niet alles geprobeerd, maar ben zeer tevreden.

aklasse 19-05-2013 Product paar dagen in bezit

Perfecte mediaspeler met een mooi uiterlijk.Had al een philips tv met ingebouwde mediaspeler.Maar een losse mediaspeler is veel beter en speelt ook alles.
Beeld en geluid is subbliem.Ook 3D werkt perfect.
Je kunt ook 2d naar 3d omzetten.Instellingen zijn zeer makkelijk tijdens de film aan te passen o.a geluid en subtitles.
Ook beeldverhouding makkelijk aan te passen.
Tot nu toe speelt hij alles af ook 3d met sbs ondertiteling.
Smart tv werkt perfect net als wifi.toppertke

audiofreak1 15-03-2013 Product paar dagen in bezit

2,2
Weer een niet werkend apparaat van Philips, smart tv geeft constant melding geen verbinding met server, het probleem dat ook bij de tv's vaak voorkomt, app speelt slecht bestanden af, reageert traag en loopt vast. Deze gaat terug naar de leverancier! Philips; maak weer werkende apparaten zoals vroeger en wordt geen dozenschuiver!

Gradussen 11-08-2012 Product paar dagen in bezit

Deze mediaspeler is compact en kan veel bestandsformaten lezen. Installatie was redelijk eenvoudig: HDMI naar TV en optische kabel naar home-cinemacenter. Aangesloten via WiFi en direct toegang tot de NAS-server met alle audio, video- en fotobestanden.

Een aanrader!