Philips AC2729

Type/soort
luchtreiniger
Kleur(en)
zwart, wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Philips AC2729 op Kieskeurig.be.

Gebruikervanapparaat 17-10-2019

Filters niet leverbaar en apparaat stopt er mee

Geschreven voor: Philips AC2729

Fantastisch apparaat maar de (dure) filters gaan veel minder lang mee dan zou moeten en zijn ook nog eens niet leverbaar
Zonder filters heb je er niks aan

Loutje 04-08-2020

Mooi apparaat en erg stil

Geschreven voor: Philips AC2729

Mooi apparaat wat ook via de app te bedienen is . Staat in de slaapkamer en maakt nauwelijks geluid . Alleen de display moet je uitzetten want zelfs op gedimd niveau geeft hij veel licht . Maar dan zet ik de display uit .

Moncofa 01-08-2020

Prima apparaat.

Geschreven voor: Philips AC2729

Ben tevreden, heb 2 vogels in huis waarvan 1 vogel zich kaal plukt, heb het product nu ongeveer 3 maanden in huis de luchtvochtigheid is verbeterd en hij plukt zich niet meer kaal!!! ook de luchtkwaliteit is verbeterd.
Ben tot nu toe tevreden

Middelaar 23-07-2020

Geweldige performer

Geschreven voor: Philips AC2729

Het apparaat voldoet aan onze verwachtingen! De combinatie van de weergave van de luchtkwaliteit en luchtvochtigheid is een sterk punt. We hebben bv. geen last meer van droge ogen.
Wat wel fijn zou zijn is een signaal als de watertank leeg staat. Nu moet je dat visueel controleren en vaak ben je te laat.

AteR 12-07-2020

Uitstekende aankoop

Geschreven voor: Philips AC2729

Sinds enkele dagen in het bezit van dit apparaat.
Installeren is echt een fluitje van een cent. Toelichting op doos is uiterst helder.
is verder vrijwel geluidloos.
Omdat ik iets las over niet verkrijgbaar zijn van bevochtingsfilter, contact opgenomen met Philips, die verwees naar Amazon. Gelijk maar enkele besteld, zodat ik voorlopig een tijdje vooruit kan.

Pluspunten

• zeer gemakkelijk te installeren
  • maakt nauwelijks geluid

Minpunten

• wieltjes werken uitsluitend zijwaarts

Anoniem 08-07-2020

Tot nu toe heel content mee!!

Geschreven voor: Philips AC2729

Ik heb een puppy in huis en na twee maanden kwam ik erachter dat huisdieren mijn astma verergeren. Inhalators en allergiepillen hebben het wat beter gemaakt maar niet helemaal dus we hebben deze luchtreiniger aangeschaft.
Ik was niet zeker of het ging helpen maar na goede reviews te lezen waren we overgehaald. Het maakt de lucht in huis heel fris voelen en zorgt voor goede ventilatie. Het voelt gewoon gezonder. Overdag staat het in de woonkamer en s’nachts nemen we het naar de slaapkamer. Ik draag een Apple Watch en ik kreeg al de eerste dagen een melding s’ochtends dat mijn hartslag veel lager was s’nachts (wat een hele goede teken is!!!). Dit had ik helemaal niet verwacht, dat het echt zo’n verschil maakt!! Mijn astma symptomen zijn ook een stuk beter geworden. Als dat aan de luchtreiniger ligt weet ik het niet, maar het gaat nu de goede kant op en wij zijn blij met het product tot nu toe. De 90 dagen proefperiode is de reden dat we hem toch hebben besteld om uit te kunnen proberen, maar nu gaan we hem niet meer terugsturen.

Jan-Willem 06-11-2019

Goed voor een goede nachtrust

Geschreven voor: Philips AC2729

Wij hebben hem gekocht omdat we de lucht tijdens de slaap beter wilden hebben zodat we beter wakker worden. Dit werkt perfect.