De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Philips AC2729 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Jacq013 22-02-2022

Series 2000i 2-in-1 luchtzuiveraar en -bevochtiger

Geschreven voor: Philips AC2729

De 2000i 2-in-1 luchtzuiveraar en luchtbevochtiger is een zeer stil apparaat, zelfs op volle toeren. Daarmee is dit apparaat in ruimtes met een oppervlakte tot 63 m2 -bijvoorbeeld een woonkamer- een voor zijn doel zeer goed apparaat. Het apparaat ontdoet de lucht niet alleen van onzuiverheden maar ook van minuscuul ongedierte/microben. Én als je een roker bent zoals ik, heeft dit apparaat binnen een kwartier, de lucht gezuiverd van rook; één voorbehoud: na verloop van tijd (enkele weken later) blijft een zekere rooklucht, de stank, wel hangen. Maar dat geldt mijn inziens voor alle luchtzuiveraars. De combinatie met luchtbevochtiging is goed te noemen. Een ruim te vullen waterreservoir zorgt voor enkele mogelijkheden in voldoende vochtige lucht: 40%, 50% of 60%. Een klein nadeel is dat de capaciteit van het waterreservoir laag is: binnen twee dagen moet de tank worden bijgevuld als de lucht bij het starten van dit apparaat zeer droog is.
Maar alle reclame over dit apparaat is op waarheid berust: het doet wat er wordt beloofd: de lucht zuiveren van microben en stofdeeltjes en het bevochtigen van de lucht voor percentages die hierboven staan beschreven en dat op snelle wijze (binnen een kwartier tot een uur. Kortom, een echte aanrader, die ik met 5 sterren bekroon.
Oorspronkelijk gepost op philips.com

AteR 12-07-2020

Uitstekende aankoop

Geschreven voor: Philips AC2729

Sinds enkele dagen in het bezit van dit apparaat.
Installeren is echt een fluitje van een cent. Toelichting op doos is uiterst helder.
is verder vrijwel geluidloos.
Omdat ik iets las over niet verkrijgbaar zijn van bevochtingsfilter, contact opgenomen met Philips, die verwees naar Amazon. Gelijk maar enkele besteld, zodat ik voorlopig een tijdje vooruit kan.

Pluspunten

• zeer gemakkelijk te installeren
  • maakt nauwelijks geluid

Minpunten

• wieltjes werken uitsluitend zijwaarts