Philips by Versuni 1000i Series AC1214/10 Luchtzuiveraar

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 19 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips by Versuni 1000i Series AC1214/10 Luchtzuiveraar op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,1

Papyg 19-05-2018

Zeer stil en mooi design

De eerste ingebruikname gaat zeer vlot. De handleiding leest makkelijk en de filters uitpakken en plaatsen is ook helemaal niet moeilijk. Nadat ik de zuiveraar aan de wifi had gekoppeld kon ik hem aanzetten. Het display op de Air Purifier is zeer duidelijk en goed leesbaar. In nachtmodus is de ventilator ook heel stil en zeker niet storend tijdens het slapen. Ik heb de Philips de eerste 2 weken op de slaapkamer gezet en heb gemerkt dat de luchtkwaliteit veel verschilt afhankelijk van het weer. De lucht is in het algemeen wel zuiverder dan ik gedacht had in huis langs een drukke steenweg. Nu ga ik de zuiveraar in de woonkamer zetten om eens te kijken hoe de luchtkwaliteit hier is. Tot nog toe ben ik tevreden over het product!

Pluspunten

• Zeer stil
  • Mooi design

Noeke 13-05-2018

Zeer gebruiksvriendelijk!

De Philips Luchtreiniger AC1214/10 valt ons zeer goed in de smaak. Het heeft heel wat pluspunten. Het toestel kan snel in werking na het verwijderen van alle verpakking. Er zitten 2 grote filters in het toestel, die alle vuile luchtdeeltje zullen opvangen. De luchtreiniger is compact en licht en heeft een handig handvat zodat jet het toestel snel en eenvoudig kan verplaatsen naar een andere ruimte. Het design is strak in wit en zwart, hoeft niet meer te zijn.
Wat ik erg positief vind aan het toestel is de bediening, een touchpanel. Geen 101 knoppen waarvan je de functies al snel vergeten bent, nee slechts 4 knoppen: Aan/uit, kinderbeveiliging, automatische modi en de nachtmodus. Gemakkelijk eenvoudig en door iedereen te bedienen! De luchtkwaliteit wordt in één oogopslag weergegeven door zeer herkenbare kleuren, van blauw(goed) tot rood(slecht). Bovendien kan je het toestel koppelen aan een app en alles met de app bedienen. De app geeft eveneens de luchtkwaliteit van buiten weer.
Ik kan met zekerheid zeggen dat het toestel ook zijn werk doet. Ik stond namelijk in de badkamer (met deur open) en spoot wat haarlak op. Ineens hoorde ik het toestel harder draaien. Hetzelfde bij het spuiten van deo. Het is dus snel en efficiënt in werking.
Bij duisternis gaat het toestel automatisch in nachtmodus en is hij erg stil. Wanneer de lucht zeer vuil is en het toestel in hoge toeren gaat, kan het wel wat geluid maken.
Voor onze woning is het zeker geschikt, voor slaapkamers en kleine leefruimte. Het toestel is namelijk geschikt voor ruimte tot 18,85 m2.
Ik stel me wel nog enkele vragen: wat is het verschil met de allergeenmodus? wat doet hij dan anders?
Hoeveel is het verbruik van dit toestel?

Pluspunten

• bediening
  • compact en licht
  • kinderbeveiliging

Minpunten

• voor beperkte oppervlakte
  • verbruik?

VickyDirk 12-05-2018

Top Toestel

Deze luchtreiniger is zeer efficiënt in gebruik....
Makkelijk te installeren en te bedienen, manueel of met een app op je telefoon.
Op zeer korte tijd zorgt dit toestel voor een betere luchtkwaliteit.

Pluspunten

• Mooi design
  • Op afstand te bedienen dmv app
  • Energie zuinig

SG2207 04-05-2018

Gezonde lucht!

Deze luchtfilter is tamelijk licht gewicht en daardoor gemakkelijk verplaatsbaar in de verschillende woonruimtes. Bovendien heeft deze een vrij strak, modern design waardoor deze ook in elke woonruimte past. Aan de voorzijde bevinden zich lichtgevende ringen, die de luchtkwaliteit weergeven. Het toestel kan tot 63m2 aan, perfect voor een kleine woonruimte en/of slaapkamer. Op het scherm bovenaan bevindt zich een cijfer met de bijhorende luchtkwaliteit en de verschillende gebruiksmodi (algemeen, allergeen en night sensing). De installatie van de verschillende filters binnen gaat redelijk vlot en staat duidelijk geïnstrueerd op de doos en binnenin. De luchtfilter kan je tevens aansluiten op een app van Air Matters, die de allergie risico's weergeeft en van waaruit je het toestel ook kan bedienen. De app verwittigt ook bij een verandering in luchtkwaliteit en vermeldt wanneer je al de filters dient te vervangen/schoonmaken. Doch, de verbinding met de app is een must, maar de luchtfilter werkt ook perfect zonder deze app. Het toestel zelf maakt weinig lawaai, ook in night sensing modus, waardoor je ook 's nachts in zuivere lucht kan slapen, zonder hoestbuien. Dit toestel is voor mensen met zware allergieën zeker zijn prijs waard.

Pluspunten

• makkelijk verplaatsbaar
  • weinig lawaai
  • app Air Matters
  • perfect voor slaapkamer
  • mooi design

Minpunten

• dure filters in aankoop

Lorreen 26-04-2018

Geruisloos en makkelijk

Mooi design, eerder groot maar dit stoort niet. Ook makkelijk te verplaatsen omdat hij zeer licht is en makkelijk hanteerbaar. Aansluiten op wifi was even zoeken, maar eens aangesloten heel gemakkelijk te gebruiken. Na enkele dagen merk je al duidelijk verbetering van de lucht kwaliteit.

Pluspunten

• Geruisloos
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Springt automatisch op nachtstand bij schemering