Philips AC2882

Type filter
hepa
Kleuren
wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 24 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips AC2882 op Kieskeurig.be.

Tess 31-01-2017

Top luchtreiniger

Geschreven voor: Philips AC2882

Heel fijne luchtreiniger. Ziet er mooi uit, en fijn dat het blauwe licht aangeeft als de lucht niet goed is. Als we gaan koken slaat het apparaat meteen aan. Werkt super snel en stil.

Miejannie 28-06-2019

Zuivert de lucht echt!

Geschreven voor: Philips AC2882

Ik heb het apparaat nu een aantal weken in gebruik. Ik heb zelf wat allergieën waardoor ik snel geïrriteerde luchtwegen heb en moet niezen. Door dit apparaat wordt de lucht echt gereinigd en zijn mijn nies-klachten aanzienlijk verminderd. Ook geeft het apparaat wat koele lucht af, wat zeker niet onprettig is geweest de afgelopen warme dagen, een prettige bijkomstigheid.

Het apparaat is eenvoudig in gebruik. In het boekje wordt duidelijk beschreven hoe het apparaat werkt. Er zitten meerdere standen op, voor de allergieën, pollen, virussen enz. Omdat in ons huishouden zowel allergieën als hooikoorts is, is dit apparaat ideaal. Het lijkt beide klachten te verlichten en je kunt dus wisselen in de standen.
Op het apparaat zit een lamp, welke aangeeft hoe de lucht op dat moment is, deze verandert van rood naar blauw, naarmate de lucht beter is. Ook zitten er meerdere standen op, waaronder een turbo stand en een slaapstand. Hoe hoger de stand, hoe meer lawaai het apparaat maakt. Als er iets in de lucht wijzigt, kan het apparaat uit zich zelf aangaan en de lucht zuiveren. Bij de slaapstand gaat het felle licht uit, echter de lichtjes bovenop het apparaat blijven aan, wat in de slaapkamer toch te veel licht afgeeft, waardoor ik het apparaat dan ’s nachts toch uitzet. Dat zou ik als een minpunt kunnen aanmerken. Het apparaat is enkel zelf te bedienen, en niet met een afstandsbediening of app.

Pluspunten

• Eenvoudig in gebruik
  • Gemakkelijk te installeren
  • Gemakkelijk te verplaatsen

Minpunten

• Bij slaapstand brand lampje van bedieningspaneel

Evelien 09-01-2017

Prettig gebruik

Geschreven voor: Philips AC2882

Het apparaat kwam net voor de kerstdagen binnen. Bij het aanzetten viel het meteen op dat er lekker frisse lucht uit het apparaat kwam. De lucht die uit het apparaat komt is vrij koude lucht. Zet hem daarom niet onder de thermostaat!
Het apparaat laat zien hoe de luchtkwaliteit is in de ruimte. Het is fijn te zien wanneer er een blauwe kleur verschijnt. Teken van een goede kwaliteit. Wanneer je gaat koken verandert hij van kleur en reageert er direct op. Ook dierengeurtjes zijn nu minder in huis.
De normale stand is erg stil. Wanneer je hem op een andere stand zet, is het apparaat vrij lawaaierig. Lijkt op het geluid van een airco.
Ik ben heel erg benieuwd hoe het zal werken wanneer de hooikoorts weer op gaat spelen.

Pluspunten

• Basisstand is erg stil
  • Blaast lekker frisse lucht
  • Geeft luchtkwaliteit aan
  • Minder dierenluchtjes

Minpunten

• Andere standen lawaaierig
  • Blaast koude lucht, ook in de winter

schliek 13-05-2017

goedendag,
En helpt dit apparaat tegen de hooikoorts?
groet
stef

Anoniem 05-11-2019

Hardwerkend juweeltje

Geschreven voor: Philips AC2882

Als vervanger van de vorige luchtreiniger heb ik zorgvuldig gezocht en vergeleken. Mijn keuze is hierbij op de Philips Luchtzuiveraar AC2887/10 gevallen. Deze voldoet aan al mijn wensen, overtreft zelfs mijn verwachtingen.

Devie 19-07-2019

Zeer tevreden

Geschreven voor: Philips AC2882

Heel fijn apparaat. Heb het apparaat nu een poosje en ik merk dat ik veel minder last heb van (hooikoorts) allergieën. Het apparaat slaat snel aan wanneer de luchtkwaliteit minder wordt en reinigt de lucht goed. Wat ook Heel handig is, dat het apparaat ook via de app te bedienen is. Ben er heel erg blij mee!

roberto133 16-07-2019

gaat geruisloos zijn gang!

Geschreven voor: Philips AC2882

produceert weinig lawaai (ik ben gelukkig hardhorend maar dan nog)
wel heb ik af en toe moeite om hem aan de praat te krijgen
ik gebruik hem met name in de slaapkamer en ik slaap er fantastisch bij. ben er nog niet achter welke programma's mij het beste helpen

Eileen 13-07-2019

Bewust worden van lucht om je heen

Geschreven voor: Philips AC2882

Het is best raar dat ik, ondanks een astmatische man en zoon, nooit heel erg stil heb gestaan bij de kwaliteit van de lucht in huis. Stofzuigen en luchten wel natuurlijk maar met de luchtreiniger word je op een prettige manier bewust gemaakt van de kwaliteit van de lucht om je heen. Het is een fijn idee te weten dat de lucht schoon is. Het is duidelijk te zien aan de indicator, die bij veel verontreiniging rood uitslaat. Het mooie is dat de reiniger veranderingen vrijwel direct detecteert zoals bijvoorbeeld bij het koken (zonder afzuigkap aan...) of het opschudden van kussen. De indicator gaat dan op rood en de machine slaat aan.

Ik ben er heel blij mee. Man en zoon hebben minder last van kortademigheid en merken zelfs verlichting van hooikoortsklachten als ze binnen blijven.

Aanrader!

• Bewustwording
  • Eenvoudige indicator

Minpunten

• Niet mijn smaak

Berend 08-07-2019

Meer zuurstof in je woonkamer

Geschreven voor: Philips AC2882

Ik heb gekozen voor de luchtreiniger omdat ik zelf astmatisch ben. Na het product twee weken in huis te hebben gehad ben ik meer dan tevreden. Je merkt een groot verschil als je het hebt over de aanwezige hoeveelheid zuurstof in de lucht. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Nancys 07-07-2019

Makkelijk in gebruik, filtert pollen uit de lucht

Geschreven voor: Philips AC2882

Voor mensen met een allergie is het een heel fijn product was constant de lucht in je huis zuivert. Erg makkelijk in gebruik en handige display die in cijfers aangeeft hoe de luchtkwaliteit is. Ook via een app te bedienen. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

van der Vinne 05-07-2019

Nuttig apparaat

Geschreven voor: Philips AC2882

De luchtreiniger kan erg nuttig zijn, op de juiste plek. Zelf vooral gebruikt in de keuken en incidenteel in de slaapkamer. Reageert snel op verandering in de lucht en ook de licht sensor is fijn om te weten wat de huidige luchtkwaliteit is. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Daan85 01-07-2019

Super luchtzuiveraar!!

Geschreven voor: Philips AC2882

Omdat ik nogal last van hooikoorts heb ben ik overgaan tot een Philips luchtzuiveraar. Het is super fijn apparaat en Mn hooikoorts klachten zijn een heel stuk minder echt een verademing. Daarbij detecteer de Philips luchtzuiveraar zelf hoe de luchtkwaliteit in huis is en waar nodig zal die hier op inspelen en heeft de luchtzuiveraar de lucht ook weer snel schoon. Daarbij is de luchtzuiveraar zeer stil en met een handige app te bedienen. Deze app geeft ook exact aan hoe de luchtkwaliteit buiten is en wanneer de filters vervangen os gereinigd moeten worden. Kortom een top luchtzuiveraar! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

RZAN 29-06-2019

Fris leefklimaat

Makkelijk in gebruik
Verschillende standen die goed te programmeren zijn

Fijn dat je door de kleur kunt zien of de lucht zuiver is.
Hij is redelijk stil, snachgs helemaal (slaapstand)

Erg tevreden, mede omdat wij ook een hond hebben.
De lucht voelt fris, zuiverder aan. Minder niezen

Pluspunten

• Zuiverdere lucht in huis
  • gebruiksvriendelijk
  • ‘s nachts stil

Minpunten

• lawaaierig bij extra zuivering
  • moet vrij staan
  • Er zitten geen wieltjes onder

Toro 29-06-2019

Fijne luchtzuiveraar met stille modus voor slaapkamer

Geschreven voor: Philips AC2882

De luchtreiniger hebben we nu een aantal weken in huis. Initieel hebben we deze besteld omdat mijn vriend last heeft van pollen en allergenen. De luchtreiniger is gemakkelijk aan te sluiten en maakte de lucht binnen een mum van tijd schoon. In de automatische modus regelt de luchtreiniger zelf de hoeveelheid lucht welke hij zuivert. Bij veel pollen of fijnstof zal deze dan harder gaan draaien. Gelukkig is er ook een stille modus voor als je de reiniger in de slaapkamer gebruikt. Mijn vriend was erg te spreken over dit model en zijn niesaanvallen en rode ogen zijn behoorlijk verminderd. Nadeel van deze uitvoering is dat er geen feedback is over de hoeveelheid van gemeten deeltjes. De luchtzuiveraar is makkelijk te verplaatsen en niet erg zwaar. Het schoonmaken van de filters kost niet erg veel tijd. Al met al een goede keuze voor gezondere lucht!

Pluspunten

• Schone lucht
  • Makkelijk te verplaatsen
  • Stille modus voor slaapkamer

Minpunten

• Geen feedback over luchtvervuiling

Anshari 28-06-2019

Heerlijk wakker worden!

Geschreven voor: Philips AC2882

We hebben deze luchtreiniger geplaatst in de slaapkamer. Aangezien ik soms wat last heb van astmatische bronchitis. Hierdoor word ik soms wat benauwd van. Door de luchtreiniger heb ik hier veel minder last van. Je voelt de schone lucht bij elke ademhaling.
De Philips luchtreiner is erg stil en je kunt de lamp 's nachts dimmen.
Prima kwaliteit.
Dit product raad ik zeker aan. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Cris 27-06-2019

Handig apparaat om de kamerlucht schoon te maken

Geschreven voor: Philips AC2882

Wij wonen aan een drukke weg, waardoor we ons raam aan de voorkant niet snel openzetten. Deze zuiveraar zorgt er met name tijdens het koken voor dat de ruimte redelijk schoon blijft, wat wel fijn is met een open keuken. Werkt echt naar behoren.

Pluspunten

• Niet lawaaierig
  • Verschoont de lucht tijdens het koken

Inger 26-06-2019

Werkt snel en goed

Geschreven voor: Philips AC2882

Heel fijn apparaat dat precies doet waarvoor hij is bedoeld. Heb het apparaat nu een aantal weken in gebruik en merk absoluut dat ik minder last heb van mij allergieën. Het apparaat slaat snel aan wanneer de luchtkwaliteit minder wordt (bijvoorbeeld met koken) en reinigt de lucht vervolgens goed. De app is fijn in gebruik en handig omdat het apparaat ook via de app te bedienen is. apparaat is groter dan ik verwacht had maar heeft een prima plekje gekregen. Erg blij mee! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

dendijk4 26-06-2019

Mooi en perfect apparaat

Geschreven voor: Philips AC2882

Wat een verandering.Eerlijk gezegd was ik niet overtuigend van de noodzaak van een luchtreiniger tot dat ik hem had.Onze lucht was ook veel meer verontreinigd dan ik dacht.De app werkt snel en simpel maar zonder app is het zeer duidelijk.Hij heeft onze ruime woonkamer snel schoon en is zeer stil.Inmiddels kan ik niet meer zonder en kan ik hem aan iedereen aanraden.Zeker als je een open keuken hebt is het zelfs bijna een noodzaak. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Boom86 26-06-2019

Makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Philips AC2882

Het product werkt goed, veel minder last van mijn brandende ogen en hij is makkelijk in gebruik, voor mijn allergie moet ik hem wat langer gebruiken [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

simoneshamali 25-06-2019

gezonde aanrader voor elke woning

Geschreven voor: Philips AC2882

Na meerdere weken in gebruik te hebben ben ik zeer positief.
Het design is mooi, niet te groot, geen sta in weg en past in elke wooninrichting/smaak.

Gebruikgemak: Het product is simpel in gebruikt, heeft niet ontelbare onnodige knoppen.
Er zitten een aantal standen op die voor elke gelegenheid van toepassing zijn,gaat het om baterieen,kookluchtjes, stof, nare luchtjes, rook of andere luchtjes er zit voor elke situatie een stand op zelfs een slaap en turbo stand.

Zelf de luchtjes van koken,roken en andere luchtjes lijkt de Luchtzuiveraar goed te laten verdwijnen.

De turbo stand is wel erg luidruchtig, welke ik alleen kan aanraden als je niet in dezelfde kamer zit of buitenshuis bent

De slaapstand is perfect.
Via de bovenzijde zit een knop waar je een timer kan instellen dit is ook erg prettig en handig.

Aan de voorzijde zit een mooie ledlamp die doormiddel van kleuren aangeeft wat de kwaliteit van de lucht is.

Wat ik als een van de nadelen erken is het feit dat er geen afstandsbediening bij zit dus op afstand kan deze niet ingesteld worden.

Ook is het niet mogelijk met een app of mobiel de luchtreiniger in te stellen het toevoegen aan een smart home is niet mogelijk hierbij denkende aan Alexa of Google home, Siri ect.

In onze woning leven er 2 mensen met veel allergieen voor stof, hooikoorts en luchtwegproblemen.
Vanaf de eerste seconde zie je de stof en andere kleine deeltjes uit de lucht gehaald worden.

Je voelt dat de luchtkwaliteit echt een heel stuk beter is.
Ademhalen lijkt veel prettiger.

Zelfs met de warme weken lijkt het product de lucht aangenaam te verkoelen heerlijk toch?
We hebben meerdere modellen en merken geprobeerd maar niets lijkt het beter te doen dan de Phillips Luchtzuiveraar.

Er zijn ineens geen of weinig medicaties nodig, ook het exceem lijkt na een week al minder te zijn.

Mede hierdoor raad ik de Phillips luchtzuiveraar AC2287/10 aan iedereen aan.

Dus iedereen die een beetje om zijn gezondheid geeft raad ik dit product aan.
De prijskwaliteit is perfect.

Phillips heeft mochten er toch problemen zijn een goed bereikbare klantenservice die er alles aan doe je vriendelijk en snel te helpen (vaak kosteloos)..

Waar wacht je nog op....Koop en probeer uit.

Wij weten zeker dat de Phillips Luchtzuiveraar AC2887/10 u zal bevallen en u zich afvraagd waarom u deze niet eeder gekocht heeft.

Pluspunten

• zichtbaar en voelbare verbetering lucht kwaliteit
  • zichtbaar en voelbare kwaliteit verbetering
  • zichtbare verwijdering van pollen en stof
  • voelbare zuivere lucht
  • simpel in gebruik

Minpunten

• geen afstandsbediening
  • niet instelbaar via app
  • niet te koppelen met Google home,Alexa of Siri

Vheemskerken 25-06-2019
  • Product gekregen

Schonere lucht

Geschreven voor: Philips AC2882

Ik merkte na een week al verschil, mijn dochter was minder benauwd en het huis ruikt neutraler, de geuren na het koken is sneller weg uit het huis ook de frituur lucht, ook is het minder stoffig in huis en zie ik door het daglicht geen stof meer vliegen

Pluspunten

• Minder benauwd
  • Schonere lucht
  • Minder stof

Minpunten

• Groot formaat