Philips luchtzuiveraar HU5930/10 - Reviews

Best Reviewed nov 2016 Philips luchtzuiveraar HU5930/10

MarkEHV 02-12-2016 Product paar weken in bezit

Betere luchtkwaliteit in de winter

De Philips luchtzuiveraar zorgt op de eerste plaats voor betere luchtvochtigheid in huis wat zeker tijdens de winterdagen merkbaar is. De luchtzuiveraar is eenvoudig in gebruik, na de eerste keer instellen hoeft alleen het water bijgevuld te worden en af en toe het filter onder de kraan schoongemaakt te worden.

Helaas is er (nog) geen app om de luchtkwaliteit op je telefoon te bekijken, maar het scherm op het apparaat zelf is ook duidelijk hiervoor

Pluspunten

• Betere luchtkwaliteit
  • Gebruiksgemak

Minpunten

• Geen app om luchtkwaliteit te monitoren

Philips luchtreiniger 01-12-2016 Product paar weken in bezit

Philips luchtzuivering

Het geeft een constante luchtvochtigheid en een prettige lucht in huis.. Het apparaat is stil. Ik ben longpatiënt en vind dit heel aangenaam.

btrx 01-12-2016 Product paar weken in bezit

Zuinig in gebruik, geruisarm

We hebben dit project van Philips voor een test ontvangen. Voor ons was vooral belangrijk dat de luchtbevochtiger in de slaapkamer kan worden gebruikt. Hij maakt heel weinig geluid en het licht van de bediening kan makkelijk worden uitgeschakeld. Daardoor is hij zeer geschikt voor de slaapkamer. Verder staat hij altijd aan, daarom is het fijn dat het een zuinig apparaat is. Enig nadeel is dat het een groot product is maar dat is begrijpelijk omdat er filters en een grote tank inzitten.

Pluspunten

• energiezuinig
  • geruisarm
  • geeft geen licht in het donker

Minpunten

• groot

Maria 29-11-2016 Product paar weken in bezit

Doet het prima!

Deze luchtbevochtiger is heel gemakkelijk te bedienen via een touchscreen. Er zit een timer op (tot 8 uur instelbaar), de ventilator is regelbaar op diverse niveau's, een keuze voor luchtvochtigheidspercentage en je kunt de kamertemperatuur aflezen. Indicatielampjes gaan branden als het tijd is om het nanocloudfilter te ontkalken of het waterreservoir bij te vullen.
Wat opvalt is dat deze bevochtiger vrij geruisloos werkt. Daarbij wordt de luchtvochtigheid snel naar een hoger percentage gezet. Zodra dit bereikt is, blijft het percentage rond de gewenste luchtvochtigheid schommelen. De nare verwarmingslucht is vlug weg en dat is merkbaar. Geen last meer van droge ogen en hoofdpijn. Én een gunstig effect op onze parketvloer!
Het apparaat is heel simpel schoon te maken vanwege het strakke oppervlak en het touchscreen. De watertank is eenvoudig uitneembaar evenals te de reinigen onderdelen. De tank vul je gewoon onder de kraan, geen knoeipartij.
Ik ben er heel tevreden over!

Pluspunten

• Geruisloos
  • Snel werkend
  • Goede kwaliteit
  • Makkelijk te bedienen en te reinigen
  • Functioneert prima

Minpunten

• Vrij groot apparaat

Liaantje14 27-11-2016 Product paar weken in bezit

Philipsluchtzuiveraar

Ik vind het een fijn product, als je hem aanzet zie je gelijk de luchtvochtigheid van de ruimte. Hij maakt niet veel geluid en gaat snel naar de gewenste luchtvochtigheid.

Pluspunten

• Makkelijk te installeren
  • Makkelijk in gebruik
  • Maakt weinig geluid

Minpunten

• Het apparaat is vrij groot

Alver 24-11-2016 Product paar weken in bezit

Goede overzichtelijke bediening

Deze luchtbevochtiger geeft zuivere frisse lucht met de juiste vochtigheid, waardoor de gevoelige huid en ogen duidelijk verbeterd. Ook mensen met astma hebben er voordeel bij, wat rust geeft op de luchtwegen.

Pluspunten

• goede vormgeving

Minpunten

• goed vertileren