Boneco Air Cleaner P2261 - Reviews

Type filter
koolstof, hepa
Ionisator

Mr francois 11-01-2015 Product maand in bezit

We hebben 2 luchtreinigers aangekocht een 2 maand geleden .We hebben de indruk dat ze echt wat doen .Het geluid is minimaal op stand 1 ,stand 2 is ook nog te doen .De degelijkheid zal de tijd moeten uitwijzen .Nu nog ergens ? de filters aan aan betaalbare prijs aan kopen.In ieder geval tot op heden zeker geen spijt van de aankoop en iedere dag draaien ze toch als we thuis zijn min. 4-5 uur .Het enige minpunt is de levensduur van de filters,m.a.w. ...wanneer moeten deze worden vervangen , geen indicatie aanwezig op het toestel.

Kreeft1972 30-09-2014 Product jaar of meer in bezit

Geen sta in de weg. Werkt prima. Wij gebruiken hem altijd als de ramen niet meer open kunnen blijven staan (v.a. de herfst). Filters zijn wel duur, maar shoppen op internet loont. Wij zijn tevreden over dit apparaat. We gaan hem nu voor het derde seizoen gebruiken.

mr.de uil 20-07-2014 Product maand in bezit

Had er lang eerder 1 moeten aanschaffen. Werkt goed, ben er zeer tevreden over. Zeker voor rokers een uitkomst, hoewel niet roken beter is. Rook zelf ook en ik vind het uitkomst. Ook de afstand bediening werkt perfect. En ook de timer ideaal, voor het slapen gaan even 2 uur op stand 3 en weg is de rook lucht s, morgens. Maakt weinig geluid, en op 1 stand hoor je hem nauwlijks. Gebruik de luchtreiniger nu ongeveer 6 weken en ben tot nu toe zeer tevreden over.

bambike 23-01-2012 Product jaar of meer in bezit

Ben zeer tevreden van deze luchtreininger. De afstandsbediening maakt het nog gemakkelijker, echter moet ik soms wel heel lang knopje duwen voor die het doet. Ik vind hem uitermate geschikt voor rokers... als de rook in de kamer hangt, zie je ze zo weggezogen worden en de kamer is op korte tijd terug 'clean'. De filters kosten wel iets, waarbij ik al tip kan geven goed op het net te zoeken. zelf koop ik er dan ineens enkele zodat ik een jaartje verder kan. De koolfilter dien je om de 3 maand te vervangen, de hepafilter om de 6maand. Als de luchtreiniger op de hoogste stand draait maakt hij wel wat herrie, maar op die stand hoef je ook niet lang te laten draaien. Op de zachte stand hoor je hem enkel een beetje op de achtergrond.
Vroeger had ik de phillips reiniger, maar die verkopen de filters niet meer (echt tof), dan overgaan naar dit model, en heb me nog niet beklaagd. Hopelijk blijft er langer voor dit produkt ondersteuning dan dat ik op de phillips had.
Filters vervangen kost een 2tal minuutjes tijd. Wel er op letten dat je bij het vervangen het toestel op zijn rug legt. Voor mij een aanrader, als roker...