De'Longhi DNC65 - Reviews

Ontvochtiging
6 liter per 24 uur bij 32°C/ 80% R.V.
Aantal snelheden
Tankinhoud
2 liter

Jol 01-12-2016 Product paar dagen in bezit

Prijs kwaliteit is goed voor dit zeer stille apparaat zuivert de lucht goed kan prima meegenomen naar meerdere ruimtes ook om de was te drogen is dit een uitkomst

Heidi 23-11-2016 Product paar dagen in bezit

Zeer efficiënt

Compact toestel. Werkt zeer efficiënt. Weinig geluidshinder. Timing mogelijk. In veel winkels niet meer voorradig.

sebas1997_ 31-10-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie unit

Werkt goed, is in lage stand ontzettend stil. Daarnaast heeft het apparaat ook een wasdroogfunctie wat voor studenten, zoals ik, heel handig is.

Pluspunten

• stil
  • wasdroogfunctie

Arend 08-09-2016 Product paar dagen in bezit

Geruisloos

Een handig en fluisterstil apparaat dat duidelijk een beter klimaat bevordert in onze slaapkamer. De bediening is eenvoudig en de afvoer van het vocht is erg gemakkelijk.

Pluspunten

• bediening
  • werkt perfect
  • beter klimaat

Pascal68 22-03-2012 Product paar dagen in bezit

Mooi toestel maar voldeed niet aan mijn verwachtingen. Het toestel geeft sterk een verbrande geur af zodat je ganse woning meteen ruikt naar verbrand papier/plastiek. Ik stuurde het toestel terug voor reparatie via Mediamarkt, Delonghi liet me weten het toestel niet te zullen herstellen en ik kreeg een waardebon van Mediamarkt twv 349 euro. Ik las al meerdere reviews dat dit toestel sterke reukginder heeft.

Ricardooo 20-12-2010 Product maand in bezit

6,7
Ik ben niet echt tevreden over het toestel. Het toestel is voorzien van een verwarming om het vocht te laten neerslaan. Bij gebruik geeft dit een lichte brandgeur, als van verbrand papier, af.
Volgens de hersteller welke aan huis is geweest blijkt dit normaal te zijn. Toch vind ik het na een tijd irritant. Telkens het verwarmingselement aanslaat denkt je dat er ergens in huis iets aan 't verbranden is.
Verder is het toestel wel gemakkelijk in gebruik.

moisture 28-09-2009 Product paar weken in bezit

gebruik deze om het wasgoed te drogen ipv droger. Hij geeft meer warmte af in tegenstelling tot een exemplaar met compressor. Dus weet niet of dit een probleem wordt in de zomer als hij bij het bed komt te staan bij drukkend weer. Verder doet ie goed zijn werk.
Misschien komt de warmte doordat het een adsorptie droger is (schijnt het, dus zonder compressor en dus lichter, want zwaar is ie niet).
Het enige probleem is dat de waterbak niet zonder morsen te verwijderen is als deze vol zit en het apparaat hierdoor afgeslagen is. Dan moet je er met een doek bij.
Dus legen bij halfvolle bak, of de continu afvoer gebruiken en het bijv. in een emmer laten lopen. Men zegt dat dit soort ontvochtiger beter vocht verwijderd bij een lage temperatuur als een compressor type. Dit nog niet kunnen testen.
Maar ben van mening dat mijn droger in de winter de warme lucht naar buiten blaast, en deze ontvochtiger geeft het af aan de binnenruimte, dus wordt het goed gebruikt, want twee vliegen in één klap in het kille voor en najaar: de was wordt droog en de warmte blijft binnen. Natuurlijk duurt het wat langer voordat de was droog is ipv een droger, maar denk dat het aantal kwh gelijk is, en ik heb de warmte binnen. Ook ideaal voor mensen die de was op zolder hangen te drogen. Anders komt het vocht in de woning, en dat is slecht.
Wel jammer dat hij in automatische stand ontvochtigd tot 55%. Liever had ik een display gezien en een continu instelling. Timer functie werkt wel goed. Op automatische stand verbruikt het apparaat natuurlijk niet continu het volle vermogen, daar de droger automatisch in en uitschakeld.