Honeywell HH350E4 - Reviews

8,8 Lees 1 review
Maximale bevochtiging in kubieke meters
112 m³
Mogelijkheid tot luchtreiniging
Tankinhoud
4 liter

Beoordeling op basis van 1 review

thighcherry 28-01-2016 Product paar dagen in bezit

Ik heb deze luchtbevochtiger gekocht omdat de luchtvochtigheid in huis te laag was. Ik kreeg daardoor vooral last van droge ogen en statisch elektrische schokken bij aanraking van metalen voorwerpen (bijvoorbeeld deurklinken). Er waren nog geen reviews op Kieskeurig aanwezig maar op andere websites was men over het algemeen positief. Daarnaast is Honeywell voor mij een vertrouwd merk. Dus gekozen voor deze luchtbevochtiger. Ik heb hem nu bijna een week in bezit en de luchtvochtigheid is van 34 naar 48 procent gestegen. Het resultaat is boven verwachting. Het apparaat doet zijn werk in alle rust. Ik gebruik de laagste stand en dan is het enige dat je af en toe (als het stil is) hoort een klotsend geluid van de watertank. Op de hoogste stand is het apparaat wel duidelijk hoorbaar. De watertank is eenvoudig te vullen en te plaatsen. In tegenstelling tot wat ik over andere luchtbevochtigers hoor wordt de vloer om het apparaat heen niet nat of vochtig. Het enige wat iemand als minpuntje zou kunnen ervaren is het formaat en wellicht de vormgeving/het uiterlijk van het apparaat. Maar dat is persoonlijk. Al met al, wat mij betreft, zeker een aanrader. Overigens is de vraag “warmteafgifte” niet van toepassing. Over degelijkheid kan ik binnen een week niet oordelen, maar deze luchtbevochtiger voelt en oogt zeer degelijk.