Boneco Ultrasonic U7145 - Reviews

Maximale bevochtiging in kubieke meters
150 m³
Mogelijkheid tot luchtreiniging
Tankinhoud
5 liter

6,5

Edwin0903 29-12-2010 Product paar dagen in bezit

Klein en aardig ontwerp voor een luchtbevochtiger. Is toch voldoende voor 50 m^2, 150 m^3. Geeft veel stoom af en maakt bijzonder weinig geluid.
De mechanische ventilatie in ons (nieuwbouw)huis maakt meer lawaai. Wel ca. 90 cm van de vloer af zetten, anders kan de nevel neerslaan op de vloer en schade aanbrengen (i.g.v. parketvloer). Kan dus niet direct op vloer geplaatst worden, maar dat geldt voor de meeste stoom-en ultrasoon bevochtigers. Tot nu toe plezier van. Water mag niet te zacht zijn volgens handleiding, check dit even op de website van de waterleverancier.

Erik NULENS 17-12-2010 Product jaar of meer in bezit

4,7
Stom toestel. Laat wit stof achter na een paar dagen over gans de ruimte tot in de lades en dergelijke. De leverancier nagevraagd, wacht reeds een jaar op antwoord.
Letterlijk de ganse ruimte tot in de lades en kasten wit stof. blijkt uit de filter te komen (deze moet je volgens de voorschriften 24h in water dompelen en dit hebben we ook gedaan).
Achterna krijg je een uitleg dat je geen waterverzachter mag hebben, maar hasselt levert tegenwoordig zacht water. Dus onbruikbaar toestel.