Bionaire BU1300W - Reviews

blauw, wit

6,8

• Slecht

Hugo-75 11-03-2011 Product jaar of meer in bezit

Ik heb in totaal 3 BU1300W's in minder dan 1 jaar versleten. STeeds defect na 3-4 maanden, agv vervuiling/kalkaanslag. Er werd steeds een nieuwe opgestuurd door leverancier, en na 3-4 maanden weer hetzelfde probleem met een verstopt gootje onderin. Was niet schoon te maken, waardoor de vaporizer nauwelijks water verbruikte en dus ook geen stoom genereerde. We hebben de Alpina SF 5061 nu bijna 5 maanden en die doet het nog steeds uitstekend.

jeanpaul1979 08-12-2010 Product paar weken in bezit

Erg goede prijs kwaliteit verhouding. Permanent filter dus geen gedoe met vervanging en extra kosten. (veel van de duurdere apparaten hebben filters die je moet vervangen).

Hij houd de luchtvochtigheid prima op peil in mijn 20m2 Woonkamer (rond de 40%, normaal 20%). Ik vul hem één keer per dag en laat hem dan doorlopen totdat hij leeg is (gaat vanzelf uit). Een tank gaat schat ik iets van 8-12 uur mee.

Aanrader, zeker voor de prijs kan je geen miskoop doen.

rgrummer 28-11-2010 Product paar dagen in bezit

Voor dit geld is dit een geweldig apparaat. Bij mij was wel gewoon de Nederlandse handleiding aanwezig. Super eenvoudig te bedienen, alleen kraanwater vullen, insteken en op de stand draaien waar je hem op wilt hebben, dit gaat traploos. Apparaat stopt vanzelf als het leeg is, maar volgens mij gaat 1 reservoir op de hoogste stand zeker 24 uur mee. Ik weet niet hoe veel geluid andere apparaten maken, maar deze vind ik echt stil. Tevens is dit apparaat erg energie zuinig.

SanTin 23-11-2008 Product paar dagen in bezit

Aankoop Bionaire BU 1300 luchtbevochtiger

Helaas ontbreekt het Nederlandse gedeelte in de gebruiksaanwijzing. Waarschijnlijk is er iets fout gegaan met afdrukken.
Het apparaat is niet geluidloos.

Verder werkt hij prima en sinds hij in ons bezit is hoest onze dochter 's nachts heel wat minder of helemaal niet.