Philips S10H - Reviews

Lcd-scherm

6,6

autocentrum 25-06-2014 Product maand in bezit

4,8
Miskoop,ziet er leuk uit maar werkt voor geen meter,aanraakscherm slecht bedienbaar,als je gebeld wordt en je neemt op moet je hem niet tegen je oor aanhouden want dan gaat ie allemaal rare dingen doen zoals op luidspreker of hij gaat een ander nummer bellen,vreselijk irritant.
Kortom niet kopen

hartmla 05-07-2013 Product paar dagen in bezit

Het uitpakken ervan is al een genot op zich en ziet er zeer goed uit, hier is de nodige aandacht aan besteed.
Toestel is strak van vormgeving en ziet er chic modern uit. Een echte eyecatcher in de huiskamer.
De uitvoering achterzijde had wat materiaalkeuze zwaarder mogen zijn om zo het gevoel van een degelijk toestel te verhogen.
Het in bedrijf stellen is nagenoeg plug and play. Het koppelen van mijn mobiele telefoon maar ook de andere dec-toestellen die ik reeds had, ging bijzonder vlot, alhoewel de kreet “page toets” bij het koppelen moeilijk in de gebruiksaanwijzing terug te vinden is.
Maar daarna was het ook zo gebeurd.

De phone manager was geen sensatie maar wel functioneel. Het Installeren en toepassen van de manager op pc ging vlot en het daarmee synchroniseren van google contactpersonen maar ook synchroniseren van contacten uit mijn mobiel was appeltje eitje. Uitdaging is nog het synchroniseren van mijn contactpersonen uit mijn dec-toestel, maar nu niet echt meer nodig omdat ik deze nu via google heb gedownload.
LCD scherm en touchscreen gevoeligheid is goed en het wissen van pagina’s verloopt goed.
Geluid is kraakhelder bij gesprek als vast toestel maar via binnenkomst via mobiel minder, maar dit zal alles te maken hebben met de bluetooth verbinding die overigens goed is.
Al met al een goede aankoop.