Weslo Cadence 21.0 - Reviews

Snelheid tot maximaal
16 km/h

6,7

Van Stralen 08-10-2012 Product maand in bezit

Heb deze loopband gekocht in een grote winkelketen voor 409 euro, maar al na 2 weken kwam ik erachter goedkoop is duurkoop omdat de hellingshoek niet meer werkte.

Na 2 maanden ging het loopvlak en de demping scheuren.
Ook vind ik het display erg onduidelijk omdat de lettertjes klein zijn, dus niet goed leesbaar.

Qua gebruik viel het tegen vanwege een klein loopoppervlak

Qua comfort was het vlak erg hard en niet zo stabiel en af en toe haaperde de band

Nu verkocht (weggegeven) via marktplaats, een zeer slechte aankoop dus.
Zelfs voor bovenstaande prijs, jammer jammer jammer!!!”

henkvandriel 14-02-2012 Product half jaar in bezit

dit is zeker een goede koop geweest. Met het slechte weer wil ik toch lekker hardlopen en dan is een loopband thuis een uitkomst. Ik was lid van de sportschool maar stond eigenlijk alleen maar op de loopband vandaar dat ik er nu thuis 1 heb. Ivm hardlopen heb ik gekeken naar een lang loopgedeelte en een hellingshoek die je tijdens het lopen kunt aanpassen en dat natuurlijk in combinatie met een goede prijs. Ik ben erg tevreden, de loopband loopt soepel en je kunt merken dat het degelijke kwaliteit is. Het verlichte display is ook handig in deze donkere dagen. Mijn vriendin maakt er ook gretig gebruik van en zij is al aardig wat afgevallen met de afval programma’s die erop zitten.

dinie59 31-01-2012 Product kwartaal in bezit

ik ben een fanatiek wandelaarster, maar het is jammer genoeg niet altijd mooi weer. Dus ben eens op zoek gegaan naar een loopband. Mijn weslo loopband heeft een dempingssysteem (was een verreiste ivm mijn knieeen), je kunt de hellingshoek instellen terwijl je aan het lopen bent (bultje op en af), en ik ben nu al aardig wat afgevallen door de afvalprogramma's die erop zitten. En als ik klaar ben klap ik hem netje op zodat hij niet teveel ryimte in beslag neemt. Dus ben je op zoek naar een goede loopband koop dan deze!