Samsung Xpress C430W Kleuren Laser Printer

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Xpress C430W Kleuren Laser Printer op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,3

Sonja Segers 09-05-2017

kwaliteit-prijs zitten heel goed!

Ik heb voor deze laserprinter gekozen omdat hij qua prijs-kwaliteit zeer goed zit! Ik gebruik hem voor mijn hobby's: transfer en decoupage en het gaat heel erg goed. De plaatjes zijn zeer mooi en scherp! De kleuren zijn helder en het zwart is diep van kleur! Toen ik de uitleg op de site las van de verschillende laserprinters heb ik voor deze gekozen omdat hij qua prijs-mogelijkheden het beste zat voor wat ik ermee wou gaan doen. De uitleg op de site is heel nauwkeurig en het klopt als je het toestel thuisbezorgd krijgt. 1 ding: geen kabel meegeleverd stond op de site maar er zat er wel een bij, dat is dus extra positief! De printer is niet te groot en te zwaar, kan je gemakkelijk in een kast opbergen als je hem niet dagelijks nodig hebt. Ik ben er alleszins helemaal tevreden mee!!!!

Pluspunten

• de plaatjes zijn scherp en mooi van kleur
  • er zit wel degelijk een kabel bij in de doos

Minpunten

• totnogtoe geen minpunten ontdekt.