Brother HL-3140CW - Reviews

Printsnelheid (zwart)
18 pagina's/min
Kleur(en)
zwart, ivoor

Beoordeling op basis van 3 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Joost 26-09-2016 Product paar weken in bezit

No nonsense printer

Heb de draadloze mogelijkheden nog niet geprobeerd. Bekabeld is het een fluitje van een cent om er mee aan de slag te gaan ! Windows 10 herkende hem meteen !

Pluspunten

• Degelijk
  • Goede afdrukkwaliteit
  • No nonsense printer

F.vanrhijn 24-07-2015 Product paar dagen in bezit

6,5
Na instellen van de printer en kalibreren van de kleuren printte de printer fantastisch.
Het probleem van deze printer is echter dat de printer na een paar minuten in de off-line
modus schiet en de printtaken in de wachtrij zette.
Mijn iPad werd echter niet meer gevonden.
Probleem is te verhelpen door de printer weer even uit en aan te zetten.
De printer ging retour naar de zaak waar ik hem gekocht had, omdat er geen scanner/kopieerder
opzat. Dat was mij niet verteld door de verkoper en ik ging uit dat iedere printer automatisch die functie had, waardoor ik dat niet had gevraagd in de winkel.

Robert Koetsier 10-06-2017 Product paar dagen in bezit

Verademing na inkjetprinter

Goede printer, voor een prima prijs. Na jaren een inkjetprinter gebruikt te hebben, hebben we besloten om een laserprinter aan te schaffen. We waren het gedoe met de inktcartridges zat, deze waren om de haverklap leeg, vaak net op het moment als je het dringend nodig hebt...
Deze printer maakt met wifi verbinding, dus geen geknooi met draden. Ook in de slaapmodus maakt hij verbinding met de laptop en kan dus direct geprint worden. Snelheid is prima. Fotokwaliteit is wel wat minder dan een inkjetprinter.
Nu alleen nog afwachten hoelang de cartridges mee gaan.

Pluspunten

• Snelheid afdrukken
  • Wifi
  • Prijs-kwaliteit

Minpunten

• Kwaliteit foto's