Medion AKOYA E6422

Medion AKOYA E6422-i3-1128

Medion AKOYA E6421

Intel® Celeron®
Medion AKOYA E6421

Beoordeling op basis van 1 review

Pascalle1995 25-08-2016 Product paar dagen in bezit

Top laptop voor een goede prijs

Zeer goede prijs / kwaliteit verhouding om mee te beginnen. De laptop voelt zeer degelijk en ziet er ontzettend mooi uit. De toetsen liggen afzonderlijk in de behuizing, bij veel laptops is er een grote ruimte voor het gehele toetsenbord uit de behuizing gehaald. Het toetsenbord typt erg makkelijk en stil. De laptop zelf is trouwens ook erg stil. Het touchpad is strak zonder zichtbare muisknoppen. Hierbij het enige kleine minpuntje: vooral de rechtermuisknop reageert niet altijd direct. Het scherm is ontzettend gaaf, goed leesbaar onder hoeken en in de zon en de kleuren komen mooi echt uit. Veel opslagruimte op de harde schijf en helemaal perfect is de aanvullende SSD schijf die de laptop ontzettend snel maakt. Het werkgeheugen is weliswaar niet heel groot en de processor is niet mega snel, maar de SSD maakt dit meer dan goed. Misschien al ouderwets, maar ik ben ook erg blij met de disk drive. Ook een SD-kaart lezer en 4 USB-poorten ontbreken niet. Volgens mij is dit de beste laptop die je in deze prijsklasse kunt krijgen.

Pluspunten

• Snel
  • Geweldig scherm
  • Grote harde schijf + SSD
  • Fijn toetsenbord

Minpunten

• Touchpad-toetsen