Philips SatinShave Prestige BRL180

Oplaadbaar
Werkt op batterij
Afspoelbaar

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 5 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips SatinShave Prestige BRL180 op Kieskeurig.be.

• Slecht

Vereecken 13-01-2020

makkelijk apparaat

Geschreven voor: Philips SatinShave Prestige BRL180

Prijs / kwaliteit is goed, werkt lekker zonder pijnlijke haartrekken, gaat goed met de rondingen mee

Keanna 08-07-2019

Dit apparaat werkt niet naar tevredenheid

Geschreven voor: Philips SatinShave Prestige BRL180

Ik heb dit apparaat nu een paar weken, maar wat een teleurstelling. Resultaat slecht. Meermaals over 1 plek dan nog geen glad gevoel. Bij de oksels rode schrijnende strepen. Zonde van de uitgave

Monia 11-06-2019

Dit product is niet geschikt voor donker, dik haar

Geschreven voor: Philips SatinShave Prestige BRL180

Dit product is niet geschikt voor donker, dik haar.
Small shaving head voor bikini bij mij helemaal werk niet.

Mary 07-06-2019

PHILIPS BRL180

Geschreven voor: Philips SatinShave Prestige BRL180

Na zeker 10 jaar een Braun ladyshave gehad te hebben was het tijd voor een nieuwe. Na wat gezoek en goede reviews en een cashback actie van Philips deze aangeschaft. Dit is dus mijn grootste miskoop die ik ooit gedaan heb. Na enkele pijnlijke scheerbeurten en huidiritaties is deze de vuilnisbak in gegaan wat een waardeloos onding is en dit denk zelf dat het Philips medewerkers de goede reviews geplaatst hebben. Deze ladyshave kan geen goede reviews hebben.
U begrijpt dat mijn advies is laat deze links liggen en ga voor betere.

Sbeijkie 21-05-2019

Prima scheerapparaat

Geschreven voor: Philips SatinShave Prestige BRL180

Doet wat het moet, de kop is een tikje onhandig (te groot) voor het trimmen van de wat intiemere zones, maar werkt prima voor de oksels. Gewoon rustig aan scheren en je krijgt een perfect resultaat.

Jose 27-04-2019

Dit apparaat doet niet wat er wordt beloofd

Geschreven voor: Philips SatinShave Prestige BRL180

Na ongeveer 25 mijn wet and dry scheerapparaat van Philips te hebben gebruikt, werd het tijd voor een nieuwe.
Het werd de BRL180.
Ik heb geen goede scheerresultaten.
Hoe ik ook mijn best doe, geen gladde oksels, wel huidirritatie!
Ik ben echt teleurgesteld in dit apparaat!

Minpunten

• Slecht scheerresultaat
  • Huidirritatie

Elies 14-02-2019

Fijn in gebruik en werkt goed. Ik mis een lampje.

Geschreven voor: Philips SatinShave Prestige BRL180

Hij werkt helemaal prima maar ik mis een lampje er op die ik bij mijn vorige scheerapparaat wel op zat. Nu moet ik met mijn mobiel bijschijnen in mijn donkere badkamer.

sasemmeke 18-12-2018

Miskoop

Geschreven voor: Philips SatinShave Prestige BRL180

Ik zou het niet meer terug kopen en ook niet aanraden aan iemand.
Je blijft stoppels voelen , zelfs net na het scheren.
Het is wel mooi van ontwerp en ligt makkelijk in de hand.
Batterij gaat lang mee. En heeft sneloplaad functie heel goed.
Voor mij was het naar prestatie toe toch een miskoop. Sorry

Anon936 21-06-2018

Werkt niet voor schaamstreek

Geschreven voor: Philips SatinShave Prestige BRL180

Benen worden prima zacht, behalve de knieeen. Daarnaast lukt het me niet om mijn oksels te scheren... Het echte drama begint zodra ik de haren in mn schaamstreek probeer te verwijderen.

Ik volg de handleiding, heb eerst de haren getrimd met de trimkam. Vervolgens het kleine scheerkop erop en er gebeurd helemaal niks. Waardeloos als je hem voor je oksels en bikinilijn haalt dus! Zonde van je geld, je kan net zo goed de goedkoopste halen, gezien het toch alleen voor de benen werkt.

MaSiBo 05-06-2018

Dit product voldoet aan mijn verwachting

Geschreven voor: Philips SatinShave Prestige BRL180

Na diverse merken scheerapparaten te hebben geprobeerd, spant de Philips BRL160/00 SatinShave de kroon. Hij scheert prettig en glad.

Colmschate 03-06-2018

Na anderhalf jaar kapot

Geschreven voor: Philips SatinShave Prestige BRL180

Op zich scheert dit apparaat wel prettig, zonder huidirriatie. Maar je moet soms meerdere keren over dezelfde plek om haartjes te verwijderen. En nu na anderhalf jaar kan ik eindeloos bezig blijven, hij scheert geen haartjes meer weg. Zonde van de 65 euro!
(Ik heb deze ladyshave niet intensief gebruikt)

Pluspunten

• Geen huidirritatie

Minpunten

• Erg korte levensduur
  • Niet heel effectief

Wendelieff 28-05-2018

Scheert glad

Geschreven voor: Philips SatinShave Prestige BRL180

Dit product kan ik iedereen aanraden, het scheert erg zacht en het resultaat van de huid is na afloop zacht. Veel opzet stukken en mogelijkheden. top product!

BeTe 25-02-2018

Slechte kwaliteit.

Geschreven voor: Philips SatinShave Prestige BRL180

Slechte scheerkwaliteit; haren worden niet in één keer verwijderd.
Bevestiging scheerblad aan scheerkop ziet er erg kwetsbaar uit en is het ook. Om scheerblad te verwijderen moet schuifje op scheerkop verschoven worden. Dit werkt niet. Er zit ruimte tussen scheerblad en kop en scheerblad kan zonder te ontgrendelen van scheerkop verwijderd worden.
Tijdens scheren al paar keer gebeurd dat scheerblad spontaan van scheerkop viel.

Mince 03-01-2018

Pijnlijk tijdens gebruik

Geschreven voor: Philips SatinShave Prestige BRL180

Ik heb de satinshave 3 maanden geleden kado gedaan aan mijn vrouw maar zij heeft deze na 2 x proberen nooit neer gebruikt. Voelt pijnlijk aan tijdens gebruik. Is zonde, want ze had er meer van verwacht en gezien ook vele positieve recensies gebruikt ze de satinshave misschien verkeerd? (Droog op de huid gebruikt).

Wieke 19-12-2017

hele fijne ladyshave en mooi ook

Geschreven voor: Philips SatinShave Prestige BRL180

Gisteren gekocht ,direct opgeladen ,dat ging supersnel.
Vandaag gebruikt voor oksels en benen en dat ging heel fijn
Hij maakt wel vrij veel geluid ,maar ach. Je gebruikt hem maar even.
Ik heb deze gekocht ,vanwege alle accessoires ,jammer dat er niet een luxe etui bij zit ,maar in zo n goedkoop nylon zakje.

Wendy 27-10-2017

Maakt scheren pijnlijk

Geschreven voor: Philips SatinShave Prestige BRL180

Erg ontevreden over deze ladyshave. De ladyshave trekt de haren eruit, wat erg pijnlijk is. Daarnaast kan ik de bininilijn slecht tot niet ermee scheren en krijg ik huidirritaties door het scheren. Kortom, niet aan te raden en helemaal niet voor deze belachelijke hoge prijs. Echt een zeer slechte ladyshave!

Minpunten

• Maakt scheren pijnlijk
  • Huidirritatie
  • Moeilijk de bikinilijn te scheren

Kim22 23-09-2017

Klepje zit los

Geschreven voor: Philips SatinShave Prestige BRL180

Ik ben erg tevreden over dit product. Al jaren gebruik ik deze ladyshave en nooit heb ik problemen gehad. Maar met mijn nieuwe ladyshave ben ik niet tevreden. Ik heb een nieuwe gekocht, omdat ik mijn oude ben kwijt geraakt op vakantie. Na een paar weken liet het bovenste klepje telkens los tijdens het scheren. Nu moet ik dat telkens vastplakken met plakband, waardoor ik hem moeilijk schoon kan maken en het apparaat werkt daardoor minder goed.

LSMP 11-09-2017

Werkt zeker niet zo als zou moeten..

Geschreven voor: Philips SatinShave Prestige BRL180

Aantal jaar geleden erg goede ervaring met een ladyshave van Philips. Omdat ik niet alleen in de douche wil kunnen scheren (met mes) dacht ik, laat ik weer een ladyshave aanschaffen. Helaas ben ik zeer teleurgesteld. Hij functioneert gewoon niet naar behoren. Ik heb het op verschillende manieren geprobeerd; snel over een gebied, langzaam, heen en weer. Hij scheert gewoon niet en trekt zelfs aan de haartjes. Zeer onprettig. Daarnaast scheert hij dus bijna niet, ook niet na meerdere keren over het gebied. Echt super jammer, want hij ligt nu dus achterin de kast.

Go52 19-07-2017

doet niet wat ie moet doen

Geschreven voor: Philips SatinShave Prestige BRL180

Ik heb deze ladyshave gekocht omdat ik uitermate tevreden was over mijn vorige Philips ladyshave Type HP6319 (hiervan heeft helaas de accu het begeven).
Zeker omdat ik de 'top end' van de ladyshave's heb gekocht had ik hoge verwachtingen.
Helaas functioneert hij niet en mijn dochter, die ook beide ladyshave's heeft gebruikt, beaamt dit. We hebben nog een paar maanden gewacht met reageren omdat we dachten dat we nog met de ladyshave moesten leren omgaan, maar het wordt van kwaad tot erger. Het lijkt wel een goedkope merkloze ladyshave van inferieure kwaliteit. Het apparaat "trekt' aan de haartjes waardoor er steeds wondjes ontstaan. Ook moet je soms wel 10 keer over hetzelfde gebied gaan om de haartjes verwijderd te krijgen. Daarnaast krijgen we geen glad scheerresultaat. De haartjes blijven ongeveer 1 a 2 millimeter staan. Mijn oude Philips ladyshave was perfect, maar deze, veel duurdere, ladyshave is een grote teleurstelling.

Annemarie 13-06-2017

Teleurstelling

Geschreven voor: Philips SatinShave Prestige BRL180

Dit is voor het eerst dat ik een ladyshave heb gekocht, mede door de goede reviews besloten om deze aan te schaffen, maar wat een teleurstelling. Oksels en bikinilijn zijnog sowieso geen doen want deze zones doen gewoon pijn met dit apparaat. De benen gaan redelijk maar nog moet je meerdere malen over dezelfde plek heen gaan om alle haartjes weg te krijgen. Het maakt weinig verschil of je dit nat of droog doet.

Pluspunten

Minpunten

• Pijnijk bij oksels en bikinilijn.
  • Matig op de benen