Philips Elektrisch scheerapparaat, dubbel scheerblad, Wet & Dry

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 20 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Elektrisch scheerapparaat, dubbel scheerblad, Wet & Dry op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,5

vleertje 12-07-2016

Compact en handig in gebruik

Apparaat ligt goed in de hand, dankzij het mooie design. Is compact en past perfect in de toilettas. Kan zowel nat als droog gebruikt worden, wat het toestel flexibel maakt.

Niki72 29-06-2016

Ik ben niet overal even tevreden van het scheerresultaat en heb last van ingegroeide haartjes, iets wat ik met mijn vorige apparaat niet had. Wel fijn is dat het makkelijk schoon te maken is en erg lang draadloos gebruikt kan worden.

Vintagela-D 28-06-2016

De Philips SatinShave Prestige oogt mooi, ligt goed in de hand en is niet te lawaaierig. Draadloos, dus geen vervelende kabels die hinderen. De hulpstukken zijn echt handig, vooral de kop voor de bikinilijn met extra opzetstuk voor kort (3mm) scheren. Ook het zakje; beschermdop,... zijn een fijn extraatje. Hij scheert pijnloos: er blijven geen stoppels achter en alle plekjes zijn goed bereikbaar. Het apparaat meldt wanneer de batterij dient opgeladen te worden en een echte innovatie vond ik de eigenschap om, wanneer de batterij af is, dat die al meteen net genoeg kan opgeladen worden voor een scheerbeurt! Ik ben erg tevreden: een hele verbetering met mijn vorige apparaat!

Niki72 27-06-2016

Het apparaatje is makkelijk schoon te maken en lang te gebruiken zonder op te laden. Ik gebruik het nu enkele weken maar heb steeds last van ingegroeide haartjes, iets wat ik met mijn vorige apparaat niet had. De brede scheerkop maakt het preciezere werk ook wat moeilijk. Wel fijn is dat het kort scheert zonder risico op wondjes.

svdk 24-06-2016

het toestel ligt goed in de hand maar ik vind het scheerresultaat niet zo goed
laad heel snel op en ga ook lang mee

Tititje 22-06-2016

Een heel goed scheerapparaat, makkelijk in gebruik. Geen geknoei met snoer of batterijen. Eens opgeladen kun je er een tijdje mee verder. De opzetstukken zijn ook handig, je kan echt overal scheren.

Plebs 22-06-2016

De ladyshave ligt heel goed in de hand. Scheren is super makkelijk. Heel handig is de kleine kop voor bikinilijn en oksels.

San 18-06-2016

Degelijk apparaat maar niet voor een gevoelige huid

Een mooi, draadloos apparaat met diverse accessoires. Het scheren gaat erg gemakkelijk, maar helaas heb ik na het scheren last van rode bultjes in mijn oksels.

Homie 17-06-2016

Snelle en efficiënte scheerbeurt

De Philips SatinShave Prestige vult mijn hoge verwachtingen in. Het is zeer gebruiksvriendelijk en ligt goed in de hand. Benen, oksels en bikinilijn zijn gemakkelijk glad te scheren, mede dankzij het flexibele scheerhoofd en de accessoires. De mogelijkheid om het zowel droog als nat te gebruiken, maakt dat een scheerbeurt op ieder moment past in het dagelijks of wekelijks badkamer ritueel. Mijn huid irriteert niet bij droog en/of nat gebruik. De batterij indicator vind ik een belangrijk voordeel om ten allen tijden de batterijstatus te kunnen volgen tijdens de oplaadbeurt. Het handige etui om het apparaat op te bergen zorgt ervoor dat er geen accessoires verloren gaan. Ik ben zeer tevreden van het scheerresultaat en hoef me de dag nadien niet opnieuw te scheren.

Ikkenvh 17-06-2016

Een super apparaat, dat hoge precisie, combineert met een ergonomische vormgeving en groot gebruiksgemak. Voor stoppel- en irrritatieloze benen in een handomdraai

loboro 16-06-2016

Eens je doorhebt hoe het te gebruiken gaat het vlot. Ik ben erg tevreden over het design en over de verschillende accessoires die erbij worden geleverd. Het is erg handig dat je het zowel nat als droog kunt gebruiken en dat het toestel draadloos is. Normaal gezien heb ik veel last van rode bultjes op mijn oksels na het scheren, maar dit is niet het geval met dit toestel. Ik ben er dus erg tevreden over!

Yentl023 15-06-2016

Pijnloos ontharen, droog én nat, handig in gebruik, ligt goed in de hand, opgeladen batterij gaat lang mee, perfect ontharen van bikinlijn, oksel tot de benen, volgt contouren van het lichaam goed

Ahiti 11-06-2016

Ik ben tevreden over deze ladyshave. Een goed product voor zijn prijs. Hij is zeer geschikt voor een gevoelige huid, ook prettig voor de oksels. Ook het opzetstuk is handig. Prettig dat hij zo snel oplaadt!

KathleenC 08-06-2016

Zacht scheerresultaat voor oksels en benen

Vanaf de eerste scheerbeurt geen irritaties en superzachte oksels. Ook voor de benen is dit een fijn product. Wel miste ik een begeleidend lichtje zodat je minder haartjes mist.

Voor de bikinlijn gebruik ik wel nog liever mijn oude ladyshave. Met dit philips apparaat lukte het me niet om mijn bikinilijn even vlot en pijnloos te scheren.

Kortom een zeer fijn en handig product voor oksels en benen!

Sanneke16 07-06-2016

Gebruiksvriendelijk en snel

Zeer tevreden over mijn nieuw toestel, Philips satinshaver prestige, zeer gebruiksvriendelijk,door de verschillende accessoires ook zeer veel mogelijkheden (okselhaar, bikinilijn en haar op de benen) Benen scheren gaat snel en zonder moeite.

control1 03-06-2016

Het apparaat is heel licht en is makkelijk hanteerbaar. Een heel goed resultaat want het laat geen haartjes staan. Ook geen irritatie of een rode huid achteraf, zelfs niet bij de eerste scheerbeurt.