Philips SatinShave Prestige BRL170

Oplaadbaar
Werkt op batterij
Waterdicht

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 18 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips SatinShave Prestige BRL170 op Kieskeurig.be.

7,6

Homie 17-06-2016

Snelle en efficiënte scheerbeurt

Geschreven voor: Philips SatinShave Prestige BRL170

De Philips SatinShave Prestige vult mijn hoge verwachtingen in. Het is zeer gebruiksvriendelijk en ligt goed in de hand. Benen, oksels en bikinilijn zijn gemakkelijk glad te scheren, mede dankzij het flexibele scheerhoofd en de accessoires. De mogelijkheid om het zowel droog als nat te gebruiken, maakt dat een scheerbeurt op ieder moment past in het dagelijks of wekelijks badkamer ritueel. Mijn huid irriteert niet bij droog en/of nat gebruik. De batterij indicator vind ik een belangrijk voordeel om ten allen tijden de batterijstatus te kunnen volgen tijdens de oplaadbeurt. Het handige etui om het apparaat op te bergen zorgt ervoor dat er geen accessoires verloren gaan. Ik ben zeer tevreden van het scheerresultaat en hoef me de dag nadien niet opnieuw te scheren.

Hoppie 14-02-2018

Waardeloos apparaat

Geschreven voor: Philips SatinShave Prestige BRL170

Zeer slécht apparaat. Gekocht omdat ik problemen ondervond met de Philips brl130. Maar ook deze duurdere versie is een nachtmerrie. Haren eruit trekken, kapotte huid. Ingegroeide haren, onstekingen. Mijn vertrouwen in een goede ladyshave vinden is weg. Al ruim 26 jaar ervaring met Philips. Heb geen vertrouwen meer in dit merk. Maar nat scheren is voor mij onder oksels geen optie.

Minpunten

• Wondjes
  • Trekt haren eruit
  • Beschadigd de huid

Annoniem 17-09-2018

Vervelend apparaat met slecht en pijnlijk resultaat

Geschreven voor: Philips SatinShave Prestige BRL170

Dit apparaat is een van de ergste scheerapparaten die ik ooit geprobeerd heb. Hij trekt haren eruit, scheert niet glad, scheert niet in rondingen en maakt veel lawaai. Daarnaast is het apparaat zeer onhygiënisch gezien je de haren er niet uit krijgt. Ik heb contact opgenomen met Philips die mij netjes een nieuwe kop toestuurde, deze kwam de volgende dag al binnen. Zeer klantvriendelijk! Helaas is er met de nieuwe kop geen verbetering behalve dat die minder lawaai maakt. Indien je wel graag stoppels en haartjes wil blijven zien na een scheerbeurt en het niet erg vind dat het apparaat vies word en haartjes er soms uit trekt is het zeker een aanrader! Ik hoop dat ik mijn geld kan terug krijgen gezien dit apparaat geen van zijn beloften waar maakt, maar ik ben er bang voor..

Pluspunten

• Ziet er mooi uit
  • Laad snel op
  • Philips is klantvriendelijk

Minpunten

• Laat stoppels en haren achter
  • Onhygiënisch
  • Scheert niet in rondingen
  • Pijnlijk scheren (epileer willekeurige haren)
  • Doet niet wat hij beloofd

vleertje 12-07-2016
  • Product maand in bezit

Compact en handig in gebruik

Geschreven voor: Philips SatinShave Prestige BRL170

Apparaat ligt goed in de hand, dankzij het mooie design. Is compact en past perfect in de toilettas. Kan zowel nat als droog gebruikt worden, wat het toestel flexibel maakt.

Niki72 27-06-2016

Matig tevreden

Geschreven voor: Philips SatinShave Prestige BRL170

Het apparaatje is makkelijk schoon te maken en lang te gebruiken zonder op te laden. Ik gebruik het nu enkele weken maar heb steeds last van ingegroeide haartjes, iets wat ik met mijn vorige apparaat niet had. De brede scheerkop maakt het preciezere werk ook wat moeilijk. Wel fijn is dat het kort scheert zonder risico op wondjes.

San 18-06-2016

Degelijk apparaat maar niet voor een gevoelige huid

Geschreven voor: Philips SatinShave Prestige BRL170

Een mooi, draadloos apparaat met diverse accessoires. Het scheren gaat erg gemakkelijk, maar helaas heb ik na het scheren last van rode bultjes in mijn oksels.

loboro 16-06-2016

Erg tevreden over

Geschreven voor: Philips SatinShave Prestige BRL170

Eens je doorhebt hoe het te gebruiken gaat het vlot. Ik ben erg tevreden over het design en over de verschillende accessoires die erbij worden geleverd. Het is erg handig dat je het zowel nat als droog kunt gebruiken en dat het toestel draadloos is. Normaal gezien heb ik veel last van rode bultjes op mijn oksels na het scheren, maar dit is niet het geval met dit toestel. Ik ben er dus erg tevreden over!

Yentl023 15-06-2016

Perfect ontharen

Geschreven voor: Philips SatinShave Prestige BRL170

Pijnloos ontharen, droog én nat, handig in gebruik, ligt goed in de hand, opgeladen batterij gaat lang mee, perfect ontharen van bikinlijn, oksel tot de benen, volgt contouren van het lichaam goed

control1 03-06-2016

goed apparaat

Geschreven voor: Philips SatinShave Prestige BRL170

Het apparaat is heel licht en is makkelijk hanteerbaar. Een heel goed resultaat want het laat geen haartjes staan. Ook geen irritatie of een rode huid achteraf, zelfs niet bij de eerste scheerbeurt.

Vereecken 13-01-2020

makkelijk apparaat

Geschreven voor: Philips SatinShave Prestige BRL170

Prijs / kwaliteit is goed, werkt lekker zonder pijnlijke haartrekken, gaat goed met de rondingen mee

Keanna 08-07-2019

Dit apparaat werkt niet naar tevredenheid

Geschreven voor: Philips SatinShave Prestige BRL170

Ik heb dit apparaat nu een paar weken, maar wat een teleurstelling. Resultaat slecht. Meermaals over 1 plek dan nog geen glad gevoel. Bij de oksels rode schrijnende strepen. Zonde van de uitgave

Monia 11-06-2019

Dit product is niet geschikt voor donker, dik haar

Geschreven voor: Philips SatinShave Prestige BRL170

Dit product is niet geschikt voor donker, dik haar.
Small shaving head voor bikini bij mij helemaal werk niet.

Sbeijkie 21-05-2019

Prima scheerapparaat

Geschreven voor: Philips SatinShave Prestige BRL170

Doet wat het moet, de kop is een tikje onhandig (te groot) voor het trimmen van de wat intiemere zones, maar werkt prima voor de oksels. Gewoon rustig aan scheren en je krijgt een perfect resultaat.

Elies 14-02-2019

Fijn in gebruik en werkt goed. Ik mis een lampje.

Geschreven voor: Philips SatinShave Prestige BRL170

Hij werkt helemaal prima maar ik mis een lampje er op die ik bij mijn vorige scheerapparaat wel op zat. Nu moet ik met mijn mobiel bijschijnen in mijn donkere badkamer.

sasemmeke 18-12-2018

Miskoop

Geschreven voor: Philips SatinShave Prestige BRL170

Ik zou het niet meer terug kopen en ook niet aanraden aan iemand.
Je blijft stoppels voelen , zelfs net na het scheren.
Het is wel mooi van ontwerp en ligt makkelijk in de hand.
Batterij gaat lang mee. En heeft sneloplaad functie heel goed.
Voor mij was het naar prestatie toe toch een miskoop. Sorry

Anon936 21-06-2018

Werkt niet voor schaamstreek

Geschreven voor: Philips SatinShave Prestige BRL170

Benen worden prima zacht, behalve de knieeen. Daarnaast lukt het me niet om mijn oksels te scheren... Het echte drama begint zodra ik de haren in mn schaamstreek probeer te verwijderen.

Ik volg de handleiding, heb eerst de haren getrimd met de trimkam. Vervolgens het kleine scheerkop erop en er gebeurd helemaal niks. Waardeloos als je hem voor je oksels en bikinilijn haalt dus! Zonde van je geld, je kan net zo goed de goedkoopste halen, gezien het toch alleen voor de benen werkt.

MaSiBo 05-06-2018

Dit product voldoet aan mijn verwachting

Geschreven voor: Philips SatinShave Prestige BRL170

Na diverse merken scheerapparaten te hebben geprobeerd, spant de Philips BRL160/00 SatinShave de kroon. Hij scheert prettig en glad.

Wendelieff 28-05-2018

Scheert glad

Geschreven voor: Philips SatinShave Prestige BRL170

Dit product kan ik iedereen aanraden, het scheert erg zacht en het resultaat van de huid is na afloop zacht. Veel opzet stukken en mogelijkheden. top product!

BeTe 25-02-2018

Slechte kwaliteit.

Geschreven voor: Philips SatinShave Prestige BRL170

Slechte scheerkwaliteit; haren worden niet in één keer verwijderd.
Bevestiging scheerblad aan scheerkop ziet er erg kwetsbaar uit en is het ook. Om scheerblad te verwijderen moet schuifje op scheerkop verschoven worden. Dit werkt niet. Er zit ruimte tussen scheerblad en kop en scheerblad kan zonder te ontgrendelen van scheerkop verwijderd worden.
Tijdens scheren al paar keer gebeurd dat scheerblad spontaan van scheerkop viel.

Mince 03-01-2018

Pijnlijk tijdens gebruik

Geschreven voor: Philips SatinShave Prestige BRL170

Ik heb de satinshave 3 maanden geleden kado gedaan aan mijn vrouw maar zij heeft deze na 2 x proberen nooit neer gebruikt. Voelt pijnlijk aan tijdens gebruik. Is zonde, want ze had er meer van verwacht en gezien ook vele positieve recensies gebruikt ze de satinshave misschien verkeerd? (Droog op de huid gebruikt).