Philips SatinShave Prestige BRL170

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 19 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips SatinShave Prestige BRL170 op Kieskeurig.be.

7,6

Homie 17-06-2016

Snelle en efficiënte scheerbeurt

Geschreven voor: Philips SatinShave Prestige BRL170

De Philips SatinShave Prestige vult mijn hoge verwachtingen in. Het is zeer gebruiksvriendelijk en ligt goed in de hand. Benen, oksels en bikinilijn zijn gemakkelijk glad te scheren, mede dankzij het flexibele scheerhoofd en de accessoires. De mogelijkheid om het zowel droog als nat te gebruiken, maakt dat een scheerbeurt op ieder moment past in het dagelijks of wekelijks badkamer ritueel. Mijn huid irriteert niet bij droog en/of nat gebruik. De batterij indicator vind ik een belangrijk voordeel om ten allen tijden de batterijstatus te kunnen volgen tijdens de oplaadbeurt. Het handige etui om het apparaat op te bergen zorgt ervoor dat er geen accessoires verloren gaan. Ik ben zeer tevreden van het scheerresultaat en hoef me de dag nadien niet opnieuw te scheren.

Hoppie 14-02-2018

Waardeloos apparaat

Geschreven voor: Philips SatinShave Prestige BRL170

Zeer slécht apparaat. Gekocht omdat ik problemen ondervond met de Philips brl130. Maar ook deze duurdere versie is een nachtmerrie. Haren eruit trekken, kapotte huid. Ingegroeide haren, onstekingen. Mijn vertrouwen in een goede ladyshave vinden is weg. Al ruim 26 jaar ervaring met Philips. Heb geen vertrouwen meer in dit merk. Maar nat scheren is voor mij onder oksels geen optie.

Minpunten

• Wondjes
  • Trekt haren eruit
  • Beschadigd de huid

Annoniem 17-09-2018

Vervelend apparaat met slecht en pijnlijk resultaat

Geschreven voor: Philips SatinShave Prestige BRL170

Dit apparaat is een van de ergste scheerapparaten die ik ooit geprobeerd heb. Hij trekt haren eruit, scheert niet glad, scheert niet in rondingen en maakt veel lawaai. Daarnaast is het apparaat zeer onhygiënisch gezien je de haren er niet uit krijgt. Ik heb contact opgenomen met Philips die mij netjes een nieuwe kop toestuurde, deze kwam de volgende dag al binnen. Zeer klantvriendelijk! Helaas is er met de nieuwe kop geen verbetering behalve dat die minder lawaai maakt. Indien je wel graag stoppels en haartjes wil blijven zien na een scheerbeurt en het niet erg vind dat het apparaat vies word en haartjes er soms uit trekt is het zeker een aanrader! Ik hoop dat ik mijn geld kan terug krijgen gezien dit apparaat geen van zijn beloften waar maakt, maar ik ben er bang voor..

Pluspunten

• Ziet er mooi uit
  • Laad snel op
  • Philips is klantvriendelijk

Minpunten

• Laat stoppels en haren achter
  • Onhygiënisch
  • Scheert niet in rondingen
  • Pijnlijk scheren (epileer willekeurige haren)
  • Doet niet wat hij beloofd

vleertje 12-07-2016
  • Product maand in bezit

Compact en handig in gebruik

Geschreven voor: Philips SatinShave Prestige BRL170

Apparaat ligt goed in de hand, dankzij het mooie design. Is compact en past perfect in de toilettas. Kan zowel nat als droog gebruikt worden, wat het toestel flexibel maakt.

Niki72 27-06-2016

Matig tevreden

Geschreven voor: Philips SatinShave Prestige BRL170

Het apparaatje is makkelijk schoon te maken en lang te gebruiken zonder op te laden. Ik gebruik het nu enkele weken maar heb steeds last van ingegroeide haartjes, iets wat ik met mijn vorige apparaat niet had. De brede scheerkop maakt het preciezere werk ook wat moeilijk. Wel fijn is dat het kort scheert zonder risico op wondjes.

San 18-06-2016

Degelijk apparaat maar niet voor een gevoelige huid

Geschreven voor: Philips SatinShave Prestige BRL170

Een mooi, draadloos apparaat met diverse accessoires. Het scheren gaat erg gemakkelijk, maar helaas heb ik na het scheren last van rode bultjes in mijn oksels.

loboro 16-06-2016

Erg tevreden over

Geschreven voor: Philips SatinShave Prestige BRL170

Eens je doorhebt hoe het te gebruiken gaat het vlot. Ik ben erg tevreden over het design en over de verschillende accessoires die erbij worden geleverd. Het is erg handig dat je het zowel nat als droog kunt gebruiken en dat het toestel draadloos is. Normaal gezien heb ik veel last van rode bultjes op mijn oksels na het scheren, maar dit is niet het geval met dit toestel. Ik ben er dus erg tevreden over!

Yentl023 15-06-2016

Perfect ontharen

Geschreven voor: Philips SatinShave Prestige BRL170

Pijnloos ontharen, droog én nat, handig in gebruik, ligt goed in de hand, opgeladen batterij gaat lang mee, perfect ontharen van bikinlijn, oksel tot de benen, volgt contouren van het lichaam goed

control1 03-06-2016

goed apparaat

Geschreven voor: Philips SatinShave Prestige BRL170

Het apparaat is heel licht en is makkelijk hanteerbaar. Een heel goed resultaat want het laat geen haartjes staan. Ook geen irritatie of een rode huid achteraf, zelfs niet bij de eerste scheerbeurt.

De enige echte José 05-07-2021

Een aanrader!

Geschreven voor: Philips SatinShave Prestige BRL170

Super makkelijk in gebruik! Zeker een aanrader. Ik gebruik het apparaat elke keer als ik een kleedje draag, 5 minuten snel over mijn benen gaan. Batterij gaat lang mee.

Karin z 10-03-2021

Waar ik voor wil gebruiken kan dus niet

Geschreven voor: Philips SatinShave Prestige BRL170

Ik heb geen haar op mijn benen en wil hem voor mijn bikinilijn gebruiken maar moet dan een apart hulpstuk kopen

RonHen 15-02-2021

Mooi van vorm en gemakkelijk in werking.

Geschreven voor: Philips SatinShave Prestige BRL170

De vorm en de accessoires zijn mooi! Het apparaat ligt heel makkelijk in de hand en is heel gebruiksvriendelijk. De scheerkop draait mee met de beweging en maakt het scheren daarom makkelijk. Ook het schoonmaken is een makkie. Dit scheerapparaat is echt een aanrader!

Betty 12-02-2021

Heel tevreden

Geschreven voor: Philips SatinShave Prestige BRL170

Ben erg tevreden geen bultjes en wondjes scheert erg goed.
Attributen vind ik ook handig en fijn. Batterij gaat ook lang mee.
Zeer tevreden.

Jeanie1960 10-01-2021

Fantastisch apparaat, erg blij mee, top, top , top

Geschreven voor: Philips SatinShave Prestige BRL170

Fantastisch goed apparaat, geweldige prestaties. Sterk, degelijk en snel. Ik ben er heel erg blij mee. Heel veel gebruiksmogelijkheden voor het hele lichaam. Supersnel oplaadbaar.Top, top, top.

zonder naam 02-12-2020

mooie vormgeving SatinShave

Geschreven voor: Philips SatinShave Prestige BRL170

ben tevreden met dit product.
Voldoet aan verwachtingen.
Over de batterij (levensduur) kan ik helaas nu nog niets zeggen.
Dat zou dan het enige minpunt zijn....??

Marjonie70 07-07-2020

Makkelijk hanteerbaar

Geschreven voor: Philips SatinShave Prestige BRL170

Dit scheerapparaat ligt makkelijk in de hand en is te pakken wanneer je wilt.
Er is geen water of scheerschuim nodig dus bespaart je dat extra kosten.

Uzmy 25-06-2020

Niet voor de gevoelige huid

Geschreven voor: Philips SatinShave Prestige BRL170

Hiervoor jarenlang een Philips satinelle ice HP6495/96 gehad, nooit een schrammetje op mijn huid. Deze product is een zwaar teleurstelling geweest en ook nog heel snel gebroken.

Jona66 04-06-2020

Naar verwachting goed product

Geschreven voor: Philips SatinShave Prestige BRL170

Ik ben tevreden over de werking van het apparaat. Het is makkelijk in gebruik en houdt het lang vol buiten de oplader. Ik heb hem nog niet "nat" gebruikt dus weet niet of dat voldoende resultaat geeft, vandaar dat ik een "goed" heb gegeven.

Vereecken 13-01-2020

makkelijk apparaat

Geschreven voor: Philips SatinShave Prestige BRL170

Prijs / kwaliteit is goed, werkt lekker zonder pijnlijke haartrekken, gaat goed met de rondingen mee

Monia 11-06-2019

Dit product is niet geschikt voor donker, dik haar

Geschreven voor: Philips SatinShave Prestige BRL170

Dit product is niet geschikt voor donker, dik haar.
Small shaving head voor bikini bij mij helemaal werk niet.