Philips SatinShave Prestige BRL160 - Reviews

Oplaadbaar
Waterdicht
Afspoelbaar

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 31 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.be.

Anoniem 09-06-2016

Zeer goede ladyshave

Scheert goed, beter dan mijn vorige ladyshave. Daarnaast is hij makkelijk te gebruiken onder de douche.
Tot nu toe een top-apparaat.

Miss Jeanie 09-06-2016

Hoi, hier word ik heel erg blij van ...

Geweldig fijne en heel goede ladyshave. Deze ladyshave doet precies wat er beloofd wordt, mijn huid voelt aan als een babyhuidje, dat is wat ik zocht. Ik ervaar geen enkele huidirritatie of trekkerigheid en dat is echt heel bijzonder. Eindelijk weer een ladyshave waar ik blij van word. Inclusief handige opzetkap, huidspanner hulpstuk, bewaarhoesje en borsteltje.

kristeldeg 08-06-2016

Prima ladyshave

Mooi apparaat en doet wat op de verpakking staat. Daarnaast prettig dat hij ook onder de douche gebruikt kan worden

chantal1970 08-06-2016

fijne ladyshave

ligt prettig in de hand, is heel snel opgeladen. Scheert prima, zowel nat als droog. Batterij gaat lang genoeg mee om alles te scheren (oksels, benen, bikinilijn). Geeft geen huidirritaties.

TamaraV 07-06-2016

Gemakkelijk en snel alle haartjes weg!

Wat een fijn apparaat! Ik wou dat ik het eerder ontdekt had. Naast de bewegende scheerkop heeft het heeft een hulpstuk om de huid glad te trekken en daardoor zijn in 1x (bijna) alle haartjes verdwenen. Super glad resultaat!!
AANRADER!

Aura 06-06-2016

Prima apparaat

Ik gebruik deze ladyshave al een paar weken. Het is een prima apparaat, snel oplaadbaar en fijne grip. Bij mij werkt het prima op de benen en oksels maar minder op de bikinilijn.

een moeder 02-06-2016

goed product

hij is fijn in de hand om te gebruiken. hij scheert ook lekker . en ik vindt hem ook niet zo heel groot . en de scheermesjes zijn fijn.

Aura 02-06-2016

Doet niet alles wat belooft

Design krijg een dikke 10 van mij! Op de benen en de oksels werkt uitstekend maar de bikinilijn is een ramp! Het trekt aan de vel tot kleine wondjes ontstaan en bloed. Ik weet niet als dat allen bij mij gebeurt of dat mijn huid te gevoelig is.

Miss Jeanie 07-06-2016

Oeps, je bikinilijn shaven kan niet met deze Philips BRL160/00 ladyshave. Daarvoor heb je een andere nodig: de Philips BRL170/00 ladyshave en ook de Philips BRL180/00 ladyshave, die zijn er wel geschikt voor en beschikken over een bikinilijn hulpstuk.

Aura 08-06-2016

Ik kan het nergens vinden dat niet geschikt is voor de bikinilijn! Heb jij een link voor mij?

nicolle23 01-06-2016

Erg fijn in gebruik

Dit is een fijn apparaat in gebruik,en ligt lekker in de hand.
Scheert mooi en soepel en is snel opgeladen,zelfs de kleine haartjes neemt hij goed mee,dus super tevreden,beter als mijn vorige apparaat.

Kiendje 01-06-2016

Dit apparaat is handig in gebruik

Het apparaat ligt fijn in de hand en scheert goed glad. Het is draadloos. Er staat, dat je moet scheren tegen de groeirichting in. Dit gaat bij de bikinilijn niet goed. Als je eerst met de groeirichting (bij wat langere haren) en daarna tegen de richting in, kun je glad scheren.

Chantal1970 01-06-2016

Prima ladyshave!

Mooi apparaat, ligt lekker in de hand. Is heel snel volledig opgeladen, nog geen uur :-)
Maakt weinig lawaai, werkt prettig en geeft geen irritaties. Alles wat er gezegd wordt, klopt gewoon. Nu even kijken hoe lang ik met de volgende scheerbeurt kan wachten