Philips SatinShave Prestige BRL160 - Reviews

Oplaadbaar
Waterdicht
Afspoelbaar

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 20 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips SatinShave Prestige BRL160 op Kieskeurig.be.

Nienke3 15-06-2016

Scheert veel beter dan mijn oude ladyshave, had ik veel eerder moeten vervangen!

Geschreven voor: Philips SatinShave Prestige BRL160

Ik dacht dat mijn 15 jaar oude oude lady shave (en scheermesjes in de vakantie) het goed deden maar nu ik deze heb gebruikt merk ik dat het toch veel beter kan! Perfect glad zonder irritatie! De satin shave houdt ook lekker vast dus het design van het apparaat zelf vind ik ook goed. Ik vind alleen het beschermkapje en opbergzakje minder handig. Het kapje gaat er lastig op en het zakje is heel dun en niet waterdicht (mijn ouder ladyshave zit in een beschermend zakje heel handig voor als hij valt)

vtizand 19-06-2016
  • Product maand in bezit

prettig in gebruik

Geschreven voor: Philips SatinShave Prestige BRL160

erg prettig in gebruik,vindt dat de huid er zachter van wordt.
Door flexibel scheerblad wordt ieder haartje verwijdert ook door het hulpstukje dat de huid glad trekt pak je alles mee

Tamara Vermeer 07-06-2016

GEMAKKELIJK EN SNEL ALLE HAARTJES WEG!

Geschreven voor: Philips SatinShave Prestige BRL160

Wat een fijn apparaat!! Door de meebewegende scheerkop en het hulpstuk om de huid glad te trekken zijn in één beweging bijna alle haartjes weg! Hij is nat en droog te gebruiken en ziet er super mooi uit. AANRADER!

E 30-06-2016

Ladyshave doet wat ie moet doen

Geschreven voor: Philips SatinShave Prestige BRL160

Fijne ladyshave, heeft pijnloos en glad resultaat. Handzaam in gebruik, mooi design.
Helaas geen trimfunctie

Gizaro 01-06-2016

Geweldig en mooi!

Geschreven voor: Philips SatinShave Prestige BRL160

Ligt goed in de hand, scheert eenvoudig en soepel. Mooi apparaat,
Beter dan mijn eerdere lady shaves van philips.

nicole 03-06-2016

Fijn apparaat

Geschreven voor: Philips SatinShave Prestige BRL160

Hij is makkelijk in gebruik en ligt fijn in de hand.De mesjes zijn scherp en scheert daarom super glad.Hij laad ook snel op dus een fijn mooi apparaat om te gebruiken.

Marian 08-08-2018

Onding

Geschreven voor: Philips SatinShave Prestige BRL160

Wat een slechte ladyshave, dit ben ik niet gewend van Philips. Krijg nog steeds na maanden gebruik kleine wondjes bij ontharen van de oksels. Hij scheert ook niet glad zeker niet in vergelijk met mijn vorige. Ook niet goed schoon te maken.

Pluspunten

• Extra beschermkap ideaal om mee te nemen
  • Lange accuduur

Minpunten

• Blijven korte haartjes
  • Niet gied schoon te maken

Lynde2 01-07-2016

Fijn scheerapparaat

Geschreven voor: Philips SatinShave Prestige BRL160

Fijne ladyshave, die lekker in de hand ligt en superglad scheert. Wel even wennen voor mijn gevoelige huid, maar na een paar keer scheren ging het prima.

Zuss 17-06-2016

Super Blij

Geschreven voor: Philips SatinShave Prestige BRL160

In 1ste instantie moest mijn huid wennen aan het nieuwe systeem maar nu na twee weken gebruik kan ik zeggen dat het een super apparaat is en dat ik het iedereen kan aanbevelen. Heel erg gebruiksvriendelijk, super resultaat en handig dat hij ook tijdens het douchen gebruikt kan worden. Prijs kwaliteit super.

Essie75 09-06-2016

fijn apparaat

Geschreven voor: Philips SatinShave Prestige BRL160

Ik heb deze ladyshave nu een paar weken in huis. Hij scheert heel fijn en gemakkelijk. Is makkelijke schoon te maken. Tijdens het scheren doet het geen pijn, het scheerblad voelt erg zacht aan. Ook het resultaat is erg goed. Mooie gladde benen.

Monia 11-06-2019

Dit product is niet geschikt voor donker, dik haar

Geschreven voor: Philips SatinShave Prestige BRL160

Dit product is niet geschikt voor donker, dik haar.
Small shaving head voor bikini bij mij helemaal werk niet.

Sbeijkie 21-05-2019

Prima scheerapparaat

Geschreven voor: Philips SatinShave Prestige BRL160

Doet wat het moet, de kop is een tikje onhandig (te groot) voor het trimmen van de wat intiemere zones, maar werkt prima voor de oksels. Gewoon rustig aan scheren en je krijgt een perfect resultaat.

Elies 14-02-2019

Fijn in gebruik en werkt goed. Ik mis een lampje.

Geschreven voor: Philips SatinShave Prestige BRL160

Hij werkt helemaal prima maar ik mis een lampje er op die ik bij mijn vorige scheerapparaat wel op zat. Nu moet ik met mijn mobiel bijschijnen in mijn donkere badkamer.

DanielleC 18-12-2018

Miskoop

Geschreven voor: Philips SatinShave Prestige BRL160

Ik zou het niet meer terug kopen en ook niet aanraden aan iemand.
Je blijft stoppels voelen , zelfs net na het scheren.
Het is wel mooi van ontwerp en ligt makkelijk in de hand.
Batterij gaat lang mee. En heeft sneloplaad functie heel goed.
Voor mij was het naar prestatie toe toch een miskoop. Sorry
Oorspronkelijk gepost op philips.be

Anon936 21-06-2018

Werkt niet voor schaamstreek

Geschreven voor: Philips SatinShave Prestige BRL160

Benen worden prima zacht, behalve de knieeen. Daarnaast lukt het me niet om mijn oksels te scheren... Het echte drama begint zodra ik de haren in mn schaamstreek probeer te verwijderen.

Ik volg de handleiding, heb eerst de haren getrimd met de trimkam. Vervolgens het kleine scheerkop erop en er gebeurd helemaal niks. Waardeloos als je hem voor je oksels en bikinilijn haalt dus! Zonde van je geld, je kan net zo goed de goedkoopste halen, gezien het toch alleen voor de benen werkt.

MaSiBo 05-06-2018

Dit product voldoet aan mijn verwachting

Geschreven voor: Philips SatinShave Prestige BRL160

Na diverse merken scheerapparaten te hebben geprobeerd, spant de Philips BRL160/00 SatinShave de kroon. Hij scheert prettig en glad.

Wendelieff 28-05-2018

Scheert glad

Geschreven voor: Philips SatinShave Prestige BRL160

Dit product kan ik iedereen aanraden, het scheert erg zacht en het resultaat van de huid is na afloop zacht. Veel opzet stukken en mogelijkheden. top product!

BeTe 25-02-2018

Slechte kwaliteit.

Geschreven voor: Philips SatinShave Prestige BRL160

Slechte scheerkwaliteit; haren worden niet in één keer verwijderd.
Bevestiging scheerblad aan scheerkop ziet er erg kwetsbaar uit en is het ook. Om scheerblad te verwijderen moet schuifje op scheerkop verschoven worden. Dit werkt niet. Er zit ruimte tussen scheerblad en kop en scheerblad kan zonder te ontgrendelen van scheerkop verwijderd worden.
Tijdens scheren al paar keer gebeurd dat scheerblad spontaan van scheerkop viel.

Mince 03-01-2018

Pijnlijk tijdens gebruik

Geschreven voor: Philips SatinShave Prestige BRL160

Ik heb de satinshave 3 maanden geleden kado gedaan aan mijn vrouw maar zij heeft deze na 2 x proberen nooit neer gebruikt. Voelt pijnlijk aan tijdens gebruik. Is zonde, want ze had er meer van verwacht en gezien ook vele positieve recensies gebruikt ze de satinshave misschien verkeerd? (Droog op de huid gebruikt).

Wieke 19-12-2017

hele fijne ladyshave en mooi ook

Geschreven voor: Philips SatinShave Prestige BRL160

Gisteren gekocht ,direct opgeladen ,dat ging supersnel.
Vandaag gebruikt voor oksels en benen en dat ging heel fijn
Hij maakt wel vrij veel geluid ,maar ach. Je gebruikt hem maar even.
Ik heb deze gekocht ,vanwege alle accessoires ,jammer dat er niet een luxe etui bij zit ,maar in zo n goedkoop nylon zakje.