Philips SatinShave Prestige BRL160/00 - Reviews

Afspoelbaar
Ingebouwde tondeuse/trimmer

Ndk77 05-07-2016 Product paar weken in bezit

Fijn apparaat!

Mooi vormgegeven ladyshave, en scheert goed glad. Accu gaat lang mee. Alleen jammer dat er geen aparte tondeuse stand op zit zoals op mijn oude 20 jaar oude Philips. "Hapt" geen haartjes wat pijnlijk kan zijn. Erg fijn!

Lynde2 01-07-2016 Product paar weken in bezit

Fijn scheerapparaat

Fijne ladyshave, die lekker in de hand ligt en superglad scheert. Wel even wennen voor mijn gevoelige huid, maar na een paar keer scheren ging het prima.

E 30-06-2016 Product paar dagen in bezit

Ladyshave doet wat ie moet doen

Fijne ladyshave, heeft pijnloos en glad resultaat. Handzaam in gebruik, mooi design.
Helaas geen trimfunctie

vtizand 19-06-2016 Product maand in bezit

prettig in gebruik

erg prettig in gebruik,vindt dat de huid er zachter van wordt.
Door flexibel scheerblad wordt ieder haartje verwijdert ook door het hulpstukje dat de huid glad trekt pak je alles mee

Zuss 17-06-2016 Product paar dagen in bezit

Super Blij

In 1ste instantie moest mijn huid wennen aan het nieuwe systeem maar nu na twee weken gebruik kan ik zeggen dat het een super apparaat is en dat ik het iedereen kan aanbevelen. Heel erg gebruiksvriendelijk, super resultaat en handig dat hij ook tijdens het douchen gebruikt kan worden. Prijs kwaliteit super.

E. 16-06-2016 Product paar dagen in bezit

Prettig in gebruik

Mooi design, degelijk. Scheert pijnloos, vrijwel geruisloos en haalt de haardjes goed weg. Nadien is de huid heerlijk zacht en dit houdt langer aan tov mijn vorige ladyshave. Een groot nadeel vind ik helaas wel dat ik de haartjes in bikinilijn (liezen) er nauwelijks mee geschoren krijg en daarvoor weer een beroep moet doen op mijn oude ladyshave.

Nienke3 15-06-2016 Product paar weken in bezit

Scheert veel beter dan mijn oude ladyshave, had ik veel eerder moeten vervangen!

Ik dacht dat mijn 15 jaar oude oude lady shave (en scheermesjes in de vakantie) het goed deden maar nu ik deze heb gebruikt merk ik dat het toch veel beter kan! Perfect glad zonder irritatie! De satin shave houdt ook lekker vast dus het design van het apparaat zelf vind ik ook goed. Ik vind alleen het beschermkapje en opbergzakje minder handig. Het kapje gaat er lastig op en het zakje is heel dun en niet waterdicht (mijn ouder ladyshave zit in een beschermend zakje heel handig voor als hij valt)

sweetheart 15-06-2016 Product paar weken in bezit

Scheert perfect ook voor stugge haartjes

Ik vind dit een heel fijn scheerapparaat wat goed werkt. Zelfs voor de wat dikkere haartjes werkt hij perfect. Zowel nat als droog te gebruiken en het voelt daarna niet gelijk stoppelig aan, een pluspunt dus.

AngeliqueB 14-06-2016 Product paar weken in bezit

Perfect apparaat

Ik heb nog nooit zo'n goed apparaat gehad. Het scheert glad. Ik hoef niet iedere dag te scheren. Handzaam. Makkelijk mee te nemen.

P 12-06-2016 Product paar dagen in bezit

zachte benen in een handomdraai

6,5
nog nooit zulke zachte benen gehad na het scheren. korte oplaadtijd en lange scheertijd zijn echte pluspunten! handig dat je snoerloos kan scheren en dubbele scheerkop zorgt dat je sneller klaar bent. makkelijk schoon te maken. aanrader

Essie75 09-06-2016 Product paar weken in bezit

fijn apparaat

Ik heb deze ladyshave nu een paar weken in huis. Hij scheert heel fijn en gemakkelijk. Is makkelijke schoon te maken. Tijdens het scheren doet het geen pijn, het scheerblad voelt erg zacht aan. Ook het resultaat is erg goed. Mooie gladde benen.

Miss Jeanie 09-06-2016 Product paar dagen in bezit

Hoi, hier word ik heel erg blij van ...

Geweldig fijne en heel goede ladyshave. Deze ladyshave doet precies wat er beloofd wordt, mijn huid voelt aan als een babyhuidje, dat is wat ik zocht. Ik ervaar geen enkele huidirritatie of trekkerigheid en dat is echt heel bijzonder. Eindelijk weer een ladyshave waar ik blij van word. Inclusief handige opzetkap, huidspanner hulpstuk, bewaarhoesje en borsteltje.

kristeldeg 08-06-2016 Product paar weken in bezit

Prima ladyshave

Mooi apparaat en doet wat op de verpakking staat. Daarnaast prettig dat hij ook onder de douche gebruikt kan worden

chantal1970 08-06-2016 Product paar weken in bezit

fijne ladyshave

ligt prettig in de hand, is heel snel opgeladen. Scheert prima, zowel nat als droog. Batterij gaat lang genoeg mee om alles te scheren (oksels, benen, bikinilijn). Geeft geen huidirritaties.

Tamara Vermeer 07-06-2016 Product paar weken in bezit

GEMAKKELIJK EN SNEL ALLE HAARTJES WEG!

Wat een fijn apparaat!! Door de meebewegende scheerkop en het hulpstuk om de huid glad te trekken zijn in één beweging bijna alle haartjes weg! Hij is nat en droog te gebruiken en ziet er super mooi uit. AANRADER!

nicole 03-06-2016 Product paar dagen in bezit

Fijn apparaat

Hij is makkelijk in gebruik en ligt fijn in de hand.De mesjes zijn scherp en scheert daarom super glad.Hij laad ook snel op dus een fijn mooi apparaat om te gebruiken.

een moeder 02-06-2016 Product paar dagen in bezit

goed product

hij is fijn in de hand om te gebruiken. hij scheert ook lekker . en ik vindt hem ook niet zo heel groot . en de scheermesjes zijn fijn.

Aura 02-06-2016 Product paar dagen in bezit

Doet niet alles wat belooft

Design krijg een dikke 10 van mij! Op de benen en de oksels werkt uitstekend maar de bikinilijn is een ramp! Het trekt aan de vel tot kleine wondjes ontstaan en bloed. Ik weet niet als dat allen bij mij gebeurt of dat mijn huid te gevoelig is.

Gizaro 01-06-2016 Product paar dagen in bezit

Geweldig en mooi!

Ligt goed in de hand, scheert eenvoudig en soepel. Mooi apparaat,
Beter dan mijn eerdere lady shaves van philips.