Philips BRL160

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 21 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips BRL160 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

c**********@g******** 23-06-2021

Haren uittrekken

Geschreven voor: Philips BRL160

Een erg duur product dat de haren er uit trekt in plaats van scheert erg teleurstellend

Minpunten

• Scheert niet
  • Nat niet tegebruiken
  • Trekt de haartjes er uit

Marian 08-08-2018

Onding

Geschreven voor: Philips BRL160

Wat een slechte ladyshave, dit ben ik niet gewend van Philips. Krijg nog steeds na maanden gebruik kleine wondjes bij ontharen van de oksels. Hij scheert ook niet glad zeker niet in vergelijk met mijn vorige. Ook niet goed schoon te maken.

Pluspunten

• Extra beschermkap ideaal om mee te nemen
  • Lange accuduur

Minpunten

• Blijven korte haartjes
  • Niet gied schoon te maken

Ndk77 05-07-2016

Fijn apparaat!

Geschreven voor: Philips BRL160

Mooi vormgegeven ladyshave, en scheert goed glad. Accu gaat lang mee. Alleen jammer dat er geen aparte tondeuse stand op zit zoals op mijn oude 20 jaar oude Philips. "Hapt" geen haartjes wat pijnlijk kan zijn. Erg fijn!

Lynde2 01-07-2016

Fijn scheerapparaat

Geschreven voor: Philips BRL160

Fijne ladyshave, die lekker in de hand ligt en superglad scheert. Wel even wennen voor mijn gevoelige huid, maar na een paar keer scheren ging het prima.

E 30-06-2016

Ladyshave doet wat ie moet doen

Geschreven voor: Philips BRL160

Fijne ladyshave, heeft pijnloos en glad resultaat. Handzaam in gebruik, mooi design.
Helaas geen trimfunctie

vtizand 19-06-2016

prettig in gebruik

Geschreven voor: Philips BRL160

erg prettig in gebruik,vindt dat de huid er zachter van wordt.
Door flexibel scheerblad wordt ieder haartje verwijdert ook door het hulpstukje dat de huid glad trekt pak je alles mee

Zuss 17-06-2016

Super Blij

Geschreven voor: Philips BRL160

In 1ste instantie moest mijn huid wennen aan het nieuwe systeem maar nu na twee weken gebruik kan ik zeggen dat het een super apparaat is en dat ik het iedereen kan aanbevelen. Heel erg gebruiksvriendelijk, super resultaat en handig dat hij ook tijdens het douchen gebruikt kan worden. Prijs kwaliteit super.

E. 16-06-2016

Prettig in gebruik

Geschreven voor: Philips BRL160

Mooi design, degelijk. Scheert pijnloos, vrijwel geruisloos en haalt de haardjes goed weg. Nadien is de huid heerlijk zacht en dit houdt langer aan tov mijn vorige ladyshave. Een groot nadeel vind ik helaas wel dat ik de haartjes in bikinilijn (liezen) er nauwelijks mee geschoren krijg en daarvoor weer een beroep moet doen op mijn oude ladyshave.

Nienke3 15-06-2016

Scheert veel beter dan mijn oude ladyshave, had ik veel eerder moeten vervangen!

Geschreven voor: Philips BRL160

Ik dacht dat mijn 15 jaar oude oude lady shave (en scheermesjes in de vakantie) het goed deden maar nu ik deze heb gebruikt merk ik dat het toch veel beter kan! Perfect glad zonder irritatie! De satin shave houdt ook lekker vast dus het design van het apparaat zelf vind ik ook goed. Ik vind alleen het beschermkapje en opbergzakje minder handig. Het kapje gaat er lastig op en het zakje is heel dun en niet waterdicht (mijn ouder ladyshave zit in een beschermend zakje heel handig voor als hij valt)

sweetheart 15-06-2016

Scheert perfect ook voor stugge haartjes

Geschreven voor: Philips BRL160

Ik vind dit een heel fijn scheerapparaat wat goed werkt. Zelfs voor de wat dikkere haartjes werkt hij perfect. Zowel nat als droog te gebruiken en het voelt daarna niet gelijk stoppelig aan, een pluspunt dus.

AngeliqueB 14-06-2016

Perfect apparaat

Geschreven voor: Philips BRL160

Ik heb nog nooit zo'n goed apparaat gehad. Het scheert glad. Ik hoef niet iedere dag te scheren. Handzaam. Makkelijk mee te nemen.

P 12-06-2016

zachte benen in een handomdraai

Geschreven voor: Philips BRL160

nog nooit zulke zachte benen gehad na het scheren. korte oplaadtijd en lange scheertijd zijn echte pluspunten! handig dat je snoerloos kan scheren en dubbele scheerkop zorgt dat je sneller klaar bent. makkelijk schoon te maken. aanrader

Essie75 09-06-2016

fijn apparaat

Geschreven voor: Philips BRL160

Ik heb deze ladyshave nu een paar weken in huis. Hij scheert heel fijn en gemakkelijk. Is makkelijke schoon te maken. Tijdens het scheren doet het geen pijn, het scheerblad voelt erg zacht aan. Ook het resultaat is erg goed. Mooie gladde benen.

Miss Jeanie 09-06-2016

Hoi, hier word ik heel erg blij van ...

Geschreven voor: Philips BRL160

Geweldig fijne en heel goede ladyshave. Deze ladyshave doet precies wat er beloofd wordt, mijn huid voelt aan als een babyhuidje, dat is wat ik zocht. Ik ervaar geen enkele huidirritatie of trekkerigheid en dat is echt heel bijzonder. Eindelijk weer een ladyshave waar ik blij van word. Inclusief handige opzetkap, huidspanner hulpstuk, bewaarhoesje en borsteltje.

kristeldeg 08-06-2016

Prima ladyshave

Geschreven voor: Philips BRL160

Mooi apparaat en doet wat op de verpakking staat. Daarnaast prettig dat hij ook onder de douche gebruikt kan worden

chantal1970 08-06-2016

fijne ladyshave

Geschreven voor: Philips BRL160

ligt prettig in de hand, is heel snel opgeladen. Scheert prima, zowel nat als droog. Batterij gaat lang genoeg mee om alles te scheren (oksels, benen, bikinilijn). Geeft geen huidirritaties.

Tamara Vermeer 07-06-2016

GEMAKKELIJK EN SNEL ALLE HAARTJES WEG!

Geschreven voor: Philips BRL160

Wat een fijn apparaat!! Door de meebewegende scheerkop en het hulpstuk om de huid glad te trekken zijn in één beweging bijna alle haartjes weg! Hij is nat en droog te gebruiken en ziet er super mooi uit. AANRADER!

nicole 03-06-2016

Fijn apparaat

Geschreven voor: Philips BRL160

Hij is makkelijk in gebruik en ligt fijn in de hand.De mesjes zijn scherp en scheert daarom super glad.Hij laad ook snel op dus een fijn mooi apparaat om te gebruiken.

een moeder 02-06-2016

goed product

Geschreven voor: Philips BRL160

hij is fijn in de hand om te gebruiken. hij scheert ook lekker . en ik vindt hem ook niet zo heel groot . en de scheermesjes zijn fijn.

Aura 02-06-2016

Doet niet alles wat belooft

Geschreven voor: Philips BRL160

Design krijg een dikke 10 van mij! Op de benen en de oksels werkt uitstekend maar de bikinilijn is een ramp! Het trekt aan de vel tot kleine wondjes ontstaan en bloed. Ik weet niet als dat allen bij mij gebeurt of dat mijn huid te gevoelig is.

Miss Jeanie 07-06-2016

Oeps, je bikinilijn shaven kan niet met deze Philips BRL160/00 ladyshave. Daarvoor heb je een andere nodig: de Philips BRL170/00 ladyshave en ook de Philips BRL180/00 ladyshave, die zijn er wel geschikt voor en beschikken over een bikinilijn hulpstuk.

Aura 08-06-2016

Ik kan het nergens vinden dat niet geschikt is voor de bikinilijn! Heb jij een link voor mij?

Gizaro 01-06-2016

Geweldig en mooi!

Geschreven voor: Philips BRL160

Ligt goed in de hand, scheert eenvoudig en soepel. Mooi apparaat,
Beter dan mijn eerdere lady shaves van philips.