Philips SatinShave Advanced BRL140/00 Elektrisch scheerapparaat, nat/droog

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 21 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips SatinShave Advanced BRL140/00 Elektrisch scheerapparaat, nat/droog op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

De Voogt S 13-12-2019

Een ultra glad resultaat in een handomdraai!

Heb je weinig tijd maar wil je toch de deur niet uit zonder ultra gladde benen? Deze Philips SatinShave verwijdert alle haartjes in een handomdraai droog of in de douche! De kop is heel makkelijk te reinigen en de batterij laadt zeer vlug op en heeft een lange levensduur.

Pluspunten

• Lange levensduur batterij
  • Scheerkop volgt perfect de lichaamscontouren
  • Verwijdert alle haartjes in een handomdraai!
  • Zowel droog als in de douche te gebruiken

Minpunten

• Zacht opbergzakje niet handig

Yella 10-12-2019

Uitstekend Product

Ik ben zeer tevreden met de Philips SatinShave Advanced. Het toestel werkt zowel goed onder de douche als bij het droog scheren. Het maakt niet veel lawaai en de batterij gaat ook lang mee. Ik kan dit product zeker aanraden, wordt ook geleverd met een handig zakje om alles in te bewaren.

Pluspunten

• Weinig last van geluid
  • Zowel door als nat

Minpunten

• Geen

femke Beckers 02-12-2019

Eerste kennismaking met lady shave !

Dit was mijn eerste kennismaking met een lady shave.
Aangenaam verrast van het resultaat, werkt erg goed, geen irritatie na het scheren.
Direct gladde benen en heel erg fijn dat het zo wel droog als nat kan gebruikt worden.
Ik heb dit aangeboden gekregen om te testen maar ik houd hem zeker en vast ik gan iet meer over naar scheermesjes dat is verleden tijd.
Licht ook handig in de hand de opzetstukjes voor de huid strak te trekken werken minder goed, maar vind dit ook niet altijd nodig.

Pluspunten

• In de douche te gebruiken
  • Geen irritatie na het scheren
  • Er nauwkeurig

Minpunten

• Opzet stuk huidstrak trekken werkt minder goed.