De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 21 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips BRL140 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

wesbie 11-06-2021

relaxed scheren

Geschreven voor: Philips BRL140

een heerlijk apparaat om gauw even te scheren zonder poespas van scheerschuim etc. Scheer glad en makkelijk hanteerbaar. Makkelijk in onderhoud en schoonmaak.

h**y@z**o.nl 08-05-2021

Was prima maar na twee jaar veel lawaai.
Niet normaal na twee jaar.
Heb hem al een keer omgeruild ivm herrie maken.

Evelines 03-04-2021

Helaas niet helemaal tevreden

Geschreven voor: Philips BRL140

Mijn oksels en bikinilijn worden mooi glad maar mijn benen niet! Ik dacht eerst nog misschien doe ik iets verkeerd, maar ik heb het nu een aantal keer geprobeerd en mijn benen worden gewoon niet glad. Heel gek!

AD Vos 17-02-2021

Zeer gebruiksvriendelijke ladyshave!

Geschreven voor: Philips BRL140

Ontzettend fijne ladyshave! Houdt ook fijn vast en werkt prettig. Na 1,5jr is bij mij nu het scheermesje kapot (zit een gaatje in, waardoor het krast op de huid), maar is gewoon slijtage door gebruik. Heel fijn dat de scheermesjes dan ook als los onderdeel te verkrijgen zijn!

JMECH 31-10-2020

Voldoet aan mijn verwachtingen ......

Geschreven voor: Philips BRL140

Ik heb meerdere apparaten gehad voor ontharing maar dit is de beste tot nu toe.
Voldoet aan meer dan mijn verwachtingen.

aukje 25-03-2020

Beste ladyshave

Geschreven voor: Philips BRL140

Ik heb de ladyshave gekocht omdat mijn oude ladyshave van braun kapot is gegaan. Toen heb ik een goedkopere besteld en merkte toch dat ik behoefte had aan een kwalitatiever merk. Dus heb ik deze van philips gekocht. het apparaat scheert makkelijk en is goed te gebruiken voor je intieme zones. Heb geen last van scheerbultjes of rode plekken. Ik ben heel tevreden over mijn aankoop.

Svenina 11-01-2020

Philips satin shave advanced

Geschreven voor: Philips BRL140

Een zeer handig toestel, dat zowel nat als droog kan gebruikt worden! Geen kans op snijden bij het scheren en perfect om de benen bv rap bij te scheren na het aankleden. Niet rommelig, snel, heel precies en gemakkelijk in gebruik. Zonder draad! Dus je kan het in elke kamer gebruiken.
Ook ideaal voor het scheren van de oksels, er zit een handig opzetstukje bij waardoor jouw huid strak getrokken wordt en de oksels zijn op 1,2,3 super glad.

Lolotte86 09-01-2020

Fijne scheerapparaat

Geschreven voor: Philips BRL140

Scheerapparaat met een mooie look, doet wat hij moet doen!
Zacht voor de huid, makkelijk in gebruik, geen geknoei meer met scheermesjes

I.S. 09-01-2020

Handig in gebruik

Geschreven voor: Philips BRL140

Handig en compact toestelletje, neemt niet te veel plaats in. Groot voordeel is dat je het zowel nat als droog kunt gebruiken - dus zeer handig onder de douche. Ikzelf heb een gevoelige huid, maar heb geen problemen met het toestel, het is niet pijnlijk.

Bibi1992 23-12-2019

Super apparaat

Geschreven voor: Philips BRL140

Eindelijk pijnloos droog en nat scheren en achteraf geen irritatie of jeukend gevoel
Egt een aanrader

De Voogt S 13-12-2019

Een ultra glad resultaat in een handomdraai!

Geschreven voor: Philips BRL140

Pluspunten

• Lange levensduur batterij
  • Scheerkop volgt perfect de lichaamscontouren
  • Verwijdert alle haartjes in een handomdraai!
  • Zowel droog als in de douche te gebruiken

Minpunten

• Zacht opbergzakje niet handig

De Volder 13-12-2019

Een ultra glad resultaat in een handomdraai!

Geschreven voor: Philips BRL140

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Heb je weinig tijd maar wil je toch de deur niet uit zonder ultra gladde benen? Deze Philips SatinShave verwijdert alle haartjes in een handomdraai droog of in de douche! De kop is heel makkelijk te reinigen en de batterij laadt zeer vlug op en heeft een lange levensduur.

Claudia000 10-12-2019

Vlot in gebruik en licht in de hand.

Geschreven voor: Philips BRL140

Ik heb het scheerapparaat nu al een paar keer gebruikt en ben toch wel content van het apparaatje.

Vroeger gebruikte ik altijd een scheermesje wat toch wel veel tijd in beslag nam.
Met dit scheerapparaat ben je in een mum van tijd helemaal geschoren.

Het enige dat ik iets minder vind is dat mijn benen toch niet zo super zacht zijn nadien, zoals ik gewend ben.

Dit scheerapparaat is zeker aan te raden voor mensen die niet veel tijd willen verspillen aan het scheren en komaf willen maken met dat plakkerige scheerschuim.

Yella 10-12-2019

Uitstekend Product

Geschreven voor: Philips BRL140

Ik ben zeer tevreden met de Philips SatinShave Advanced. Het toestel werkt zowel goed onder de douche als bij het droog scheren. Het maakt niet veel lawaai en de batterij gaat ook lang mee. Ik kan dit product zeker aanraden, wordt ook geleverd met een handig zakje om alles in te bewaren.

Pluspunten

• Weinig last van geluid
  • Zowel door als nat

Selina 10-12-2019

makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Philips BRL140

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het product is zeer gemakkelijk om te gebruiken, en in tegenstelling tot wat ik verwacht had is het geheel pijnloos. Ook gemakklijk om uit te kuisen.

femke Beckers 02-12-2019

Eerste kennismaking met lady shave !

Geschreven voor: Philips BRL140

Dit was mijn eerste kennismaking met een lady shave.
Aangenaam verrast van het resultaat, werkt erg goed, geen irritatie na het scheren.
Direct gladde benen en heel erg fijn dat het zo wel droog als nat kan gebruikt worden.
Ik heb dit aangeboden gekregen om te testen maar ik houd hem zeker en vast ik gan iet meer over naar scheermesjes dat is verleden tijd.
Licht ook handig in de hand de opzetstukjes voor de huid strak te trekken werken minder goed, maar vind dit ook niet altijd nodig.

Pluspunten

• In de douche te gebruiken
  • Geen irritatie na het scheren
  • Er nauwkeurig

Minpunten

• Opzet stuk huidstrak trekken werkt minder goed.

Nurse53 23-09-2019

Prima koop.

Geschreven voor: Philips BRL140

Een goed apparaat die doet wat het zegt. Ligt prettig in de hand. Qua prijs ook leuk. Haalt de haartjes goed weg overal.
Makkelijk uit elkaar te halen en dus ook schoon te maken. Kortom een tevreden klant.

Schipahoi 15-08-2019

gebruiksvriendelijk en presteerd goed zonder irritatie

Geschreven voor: Philips BRL140

werkt prettig zowel onder de douche als droog. Ligt prettig in de hand. En je hebt geen last van irritaties nadien. Fijn dat het draadloos is. En na oplading gaat het best lang mee.

marjanrob 15-08-2019

gebruiksvriendelijk en presteerd goed zonder irritatie

Sannie19 06-07-2019

Slschter dan slecht

Geschreven voor: Philips BRL140

Het scheert niet, totaal niet. Weggegooid geld. Geen wonder dat ie steeds goedkoper aangeboden wordt.. Ik begrijp werkerlijk niet waar de goede recensies vandaan komen. Ik had me er zo in verdiept, klopt iets niet.