Philips SatinShave Advanced BRL140 - Reviews

Oplaadbaar
Werkt op batterij
Waterdicht

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 22 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.be.

danablabla 15-06-2016

Fijne ladyshave!

Wat ik een heel groot pluspunt vind is dat je deze lekker onder de douche kan gebruiken. Hij maakt niet erg luid geluid wat wel fijn is als je even bezig bent.
Aan beide kanten zit een scheerstukje dus als je heen en weer gaat pakt hij beide kanten, dit werkt lekker snel. Hij pakt alle haartjes goed en dat is ook een heel goed pluspunt. Ook merk ik dat ik geen last meer heb van ontstoken haarzakjes sinds ik deze gebruik. Verder nog 1 erg fijn pluspunt, met mijn vorige shave had ik last dat er wel eens een haartje bleef haken wat ERG pijn deed. Daar heeft deze dus ook geen last van. Al met al heel fijn apparaat dus.

annet1989 02-06-2016

Philips ladyshave

Zeer fijne ladyshave. Ligt lekker in de hand, waardoor die goed te gebruiken is.
Superhandig dat je hem onder de douche kan gebruiken.
Haalt goed de haren weg en ook makkelijk te gebruiken bij de oksels en intieme zones.
Mijn vorige ladyshave was ook een philips en die ging 10 jaar mee.

Loela 16-06-2016

Toch wat teleurstellend

6,2
Ik had er veel meer van verwacht scheren doet ie prima. Er zit een speciale opzetstuk bij om de huid mee glad mee te trekken die werkt totaal niet. Hij werkt eigenlijk evengoed als mijn ladyshave van een tientje

Frannie 02-06-2016

Heel fijn apparaat!

Na 10 jaar maar eens een nieuwe Ladyshave aangeschaft. Werkt super fijn; je huid wordt zacht en glad. Het apparaat ligt fijn in de hand en kan makkelijk overal komen. De verschillende opzetstukjes heb ik nog niet gebruikt. Ik moet nog even uitzoeken waarvoor deze allemaal dienen. Ik zou het product zeker aanraden!

Poohhoekje 20-06-2016

Fijn apparaat

Ik heb nogal last van hevige beharing die snel terugkomt en dit apparaat haalt alle haartjes weg ook de korte.
Vind het vooral fijn dat ik het zowel nat als droog kan gebruiken en de batterij gaat lang mee..
Veel beter dan mn vorige ladyshave

Lieke71 22-06-2016
  • Product maand in bezit

Super fijn ontharingsapparaat

Heb deze nu enkele weken in huis en ben zeer tevreden met het resultaat. Super glad en pijnloos ontharen ook onder de douche

Joyce 15-06-2016

Goed apparaat

Het is een compact apparaat zowel onder de douche als droog te gebruiken. Tot nu toe 1x opgeladen en nog steeds niet leeg. Het apparaat pakt alle haren behalve hele korte haren. Het lukt dan niet altijd. Ik gebruik een laserapparaat. Heb dan wel een scheermesje nodig om het gewenste resultaat te krijgen. Voor de rest wel tevreden met het apparaat.

Nikki 07-06-2016

Goede ladyshave

Dit is een fijne ladyshave. Door het design kom je overal gemakkelijk bij. Zonder opzetstukjes kun je gemakkelijk dicht langs de huid scheren. Ook fijn dat de ladyshave draadloos is en dat je hem na het opladen lang kunt gebruiken.

Vanja1978 24-06-2016
  • Product maand in bezit

Super fijne ladyshave

Handig in gebruik, pijnloos en je bent snel klaar. Je kunt zowel onder de douche scheren als droog!

Malamute 18-06-2016

Review Ladyshave

Mooi apparaat om te zien, ligt fijn in de hand.
Scheert ook erg fijn, zonder dat het in de huid trekt.
Vind wel dat het de fijnere haartjes wat minder goed pakt.
Maar al met al zeer tevreden over dit apparaat!

Anja 27-09-2017

Pijnlijke schrammen onder oksels!

Dat dit product als "best reviewed" uit de bus komt vebaast me ten zeerste! Veelvuldig kom ik dezelfde klacht die ik ook heb tegen, namelijk dat dit product pijnlijke schramen onder de oksels veroorzaakt. Hoe kan dit product dan toch zo goed uit de bus komen vraag ik me dan af en hoe betrouwbaar zijn de reviews eigenlijk?

Minpunten

• veroorzaakt dikke pijnlijke schrammen

Sassefras1967 23-06-2017

Zeer slecht scheer resultaat en stroopt op de huid

Ik heb 15 jaar een ladyshave van Philps gebruikt, altijd nieuwe mesjes gekocht als ze bot werden. Ik schoor er alles mee, bikinilijn en verder ;-)
Ontzettend veel plezier van gehad totdat de mesjes niet meer te verkrijgen waren. Baal baal...
Nu deze geprobeerd, wat een verschrikking.
Minpunten:
Brand na het scheren, huid raaktbeschadigd en geirriteerd tot bloedens toe doordat je meerdere malen over dezelfde plek moet omdat hij niet alle haartjes pakt. Lijkt bot maar is nu 3x gebruikt!! Stroopt over de huid als die nat of vochtig is. Met als gevolg dat haartjes gaan ingroeien, wat ik nooit eerder heb gehad!

Ik voel me echt bekocht en baal vreselijk want welk apparaat doet het wel goed??
Ik zou er wat voorover hebben als ik iets kon proberen totdat ik iets heb wat werkt. Ik zou er ook best wat geld voor over hebben want hiermee kan ik niet het strand op! :-(

bloemaug 24-06-2016

Ben er blij mee!

Ik heb in het verleden diverse scheerapparaten gehad dus ik heb vergelijkingsmateriaal. Doordat hij met de huid mee gaat voelt hij zacht en pijnloos aan. Ik merk dat het ook gladder aanvoelt dan mijn vorige scheerapparaten.Kortom ikzou hem zeker aanbevelen!

Shyangel 22-06-2016

Functioneel

Prijs/kwaliteit goed in verhouding. Fijn scheerapparaat, ligt goed in de hand, mooie vormgeving. Apparaat werkt vooral goed op de droge huid en het beste zonder de hulpstukjes. Apparaat is helaas niet met snoer te gebruiken, dus je moet er voor zorgen dat hij altijd is opgeladen. Gelukkig gaat het opladen vrij vlot.

Assie68 19-06-2016

Een fijne ladyshave

Ligt fijn in de hand, is een mooi apparaat en haal de haren snel makkelijk en goed weg.Er zitten hulpstukken bij maar vind onder handiger.

Simone368 15-06-2016

Doet wat hij beloofd

Scheert lekker glad, mooi disign, ligt lekker in de hand en grote plus punt is dat je na het scheren geen last hebt van irritaties en vervelende bultjes

Simbeertje 13-06-2016

Maakt al zijn beloftes waar!

Ik ben zeker te spreken over dit product van Philips.
Heb je het apparaat eigenlijk al gezien? Een beauty. Ik ben een vrouw en het oog wilt ook wat toch? Voor design vind ik het al een groot pluspunt.
Maar hoe werkt hij? Ik ben een dummy met elektrische apparaten maar deze begreep ik ook meteen door de handige gebruiksaanwijzing.
Wat ik een enorm pluspunt vind is dat hij ook gebruikt kan worden onder de douche en het opladen ging snel zodat ik hem de volgende keer weer met volle accu kon gebruiken.

En nu het belangrijkste: het scheerresultaat.
Ik heb vrij stugge haren en mijn haargroei is ook vrij vlot.. Ik ging er makkelijk 'doorheen/overheen' en hij pakte al meteen een heleboel haren mee(bij een merkloos apparaat moest ik dit meerdere keren herhalen). Echt super dus. Het resultaat na afloop was een gladde en haarloze huid.

Ik moet nog een beetje wennen aan het ontharen door middel van het apparaat bij de oksel.. maar ik merk dat het steeds makkelijker gaat.

Ik zeg doen!!

Poohhoekje 06-06-2016

Fijn apparaat

Ik heb best zware beharing en vorig jaar een best dure ladyshave gekocht en die bracht absoluut niet wat ik er van verwachtte en nu deze wat een verschil ! Zelfs als ik de volgende dag bij wil werken ( want ja zo hard groeit het bij mij ) dan pakt hij ook de kleine haartjes mee.
En wat ook zo fijn is dat ik hem zowel droog als onder de douche kan gebruiken !
Voor mij geen andere meer

rovianne 03-06-2016

Hele fijne shaver

Bij mijn vorige shaver kwamen na een paar dagen al stoppeltjes, maar daar heeft deze geen last van. Het voelt nog steeds heel zacht. Apparaat ligt lekker in de hand, scheert makkelijk zonder trekken. Fijne opzetstukjes.

Thaar 02-06-2016

Geen bultjes

Het apparaat werkt perfect voor het scheren van de oksels en bikinilijn, voor de benen werkt het ook goed hier ben je alleen wel wat langer mee bezig in vergelijking met een scheermesje. Het apparaat geeft geen stoppels of rode bulten. Het doet ook geen pijn.