Braun Silk-épil LS5560 draadoze Ladyshaver met drie opzetstukken

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 29 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun Silk-épil LS5560 draadoze Ladyshaver met drie opzetstukken op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,4

Bieke B 05-05-2018

Goed voor oksels en bikinilijn

Voor ik de Braun ladyshave LS5560 gebruikte, maakte ik steeds gebruik van werwerpbare scheermesjes. Hier zag ik het gemak wel van in:: ze zijn goedkoop, wegen weinig als je met het vliegtuig op reis gaat, geen gedoe met een batterij die je vergeet op te laden ...
Toen ik de kans kreeg om de ladyshave gratis uit te proberen liet ik deze kans dan ook niet liggen.
Ik heb de indruk dat de haartjes sneller teruggroeien dan met mijn wegwerpscheermesje, maar dit stoort me niet. Oksels zijn snel opnieuw gedaan. Als ik mijn bikinilijn wil scheren heb ik achteraf vaak last van jeuk door de wrijving met het ondergoed, maar doordat de haartjes zo snel terug groeien heb ik hier bij de ladyshave geen last van. Voor mijn oksels en bikinilijn ben ik dus tevreden!
Voor de benen is hij naar mijn mening helemaal niet aan te raden! Ik moet echt verschillende keren over dezelfde plek gaan om alle haartjes te verwijderen, wat met mijn gevoelige huid echt geen pretje is. Ook hier groeien de haren naar mijn mening sneller terug, maar hoe langer ze op de benen wegblijven hoe beter natuurlijk!
(aangezien dit mijn eerste ladyshave is kan ik natuurlijk wel niet vergelijken)

Gauthierc 26-04-2018

Super scheerapparaat

Ik ben namelijk erg tevreden over de Braun Silk-épil LS5560 – Ladyshaver die ik gratis ontvangen heb om te testen. Hij maakt niet veel lawaai. Hij is compact, zo kan je hem gemakkelijk meenemen wanneer je op reis gaat. Het opzetstuk om dode huidcellen te verwijderen is een meerwaarde. Gemakkelijk in onderhoud. Laadt snel op na eerste oplaadbeurt. Prijs kwaliteit een aanrader. Minpuntje: een opbergzakje zou handig zijn.

Pluspunten

• Precies
  • Goedkoop

Minpunten

• Geen zakje
  • oplaadduur

Evikenobi 17-04-2018

Waar voor je geld

Ik ben persoonlijk zeer tevreden met de Braun Silk-épil LS5560, hij ligt zeer goed in de hand en maakt helemaal niet zo veel lawaai als sommige andere ladyshaves.
Makkelijk op te laden en lange accuduur, meteen te gebruiken bij het uitpakken.
Ik was zeer blij dat ik dit product gratis heb gekregen om te testen!
Eén nadeel is wel dat de oksels en bikinilijn niet vlot lukken met deze ladyshave, daarom krijgt hij ook geen 10/10.

Pluspunten

• Goede accuduur
  • Makkelijk te gebruiken

Minpunten

• Niet geschikt voor oksels en bikinilijn

JDijkstra 16-04-2018

Werkt heel goed

Dit product houdt heel makkelijk vast en neemt per beweging veel haartjes mee. Er zitten een aantal handige opzetstukken bij waar ik heel tevreden mee ben. Ik heb eerder ladyshavers gehad, maar ik moet zeggen dat dit echt een hele goede is. Ik zou het daarom ook zeker aanraden aan familie en vrienden. Ik heb dit product gratis mogen krijgen om uit te testen, maar dat beïnvloed zeker mijn mening niet. Als je alleen al kijkt naar de prijs kwaliteit verhouding is dit product uitstekend.

Pluspunten

• makkelijk vast te houden
  • meerdere opzet stukken

kathy 15-04-2018

lange batterijduur

Dit is een super toestel, we hebben lang geprobeerd om een negatief punt te vinden en we hebben slechts twee gevonden. het negatieve is dat je het niet kan gebruiken onder water, het andere mindere punt is dat er geen opbergzakje bij is. verder is dit een super toestel je benen zijn echt zijdezacht en we hebben het vandaag voor de eerste maal in 6 weken moeten opladen en met dit goed weer word het gebruikt door 2 vrouwen. het was een aangename ervaring om dit product te mogen testen en het neemt nu een prominente plaats in in onze badkamer.

Pluspunten

• lange batterijduur
  • zachte scheergenot

Minpunten

• geen opbergzakje
  • niet te gebruiken met water

sarahvw 05-04-2018

goed

Deze lady shaver werkt goed en doet wat ik er van verwacht. Mijn haren scheren er gemakkelijk af. De batterij gaat lang mee. Het is gemakkelijk dat hij onder de douche gebruikt kan worden. De opzetstukken zijn gemakkelijk te vervangen. Ik vind het alleen jammer dat er geen opbergzakje bij zit.

Pluspunten

• batterij

Minpunten

• geen opbergzakje

Stephanie Fontaine 04-04-2018

Doet het nodige voor de benen!

Onlangs kreeg ik dit pakket en ik ging onmiddellijk aan de slag. Het scheren van de benen gaat erg vlot en door de extra opzetstukken krijg je een heel mooi resultaat! De oksels en bikinilijn gingen minder vlot. Ik kreeg dit pakket gratis en zou het niet onmiddellijk aanraden.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Compact

Minpunten

• Oksels en bikinilijn gaan niet vlot

Lien 28-03-2018

handig toestel met goed resultaat

Ik ben heel tevreden van deze ladyshave. Mijn vorig toestel werkte met een elektriciteitskabel maar die is toch vaak te kort of zit in de weg. Deze werkt met een oplader en dat vind ik echt een voordeel.
Voor benen en oksels gebruik ik liever een gewoon scheermesje want geeft nog net een gladder resultaat, maar vooral voor de bikinizone vind ik dit een heel goed toestel. Er zit geen opbergzakje bij, maar dat miste ik niet echt want ik had er zelf nog eentje liggen.
Ter volledigheid: ik kreeg dit exemplaar toegestuurd om te testen – maar ik geef natuurlijk wel mijn persoonlijke mening.

Pluspunten

• werkt met oplader
  • verschillende opzetstukken

Minpunten

• geen 100% glad resultaat

Ladyshaver LS5560 Braun 14-03-2018

Ladyshaver

na jaren altijd met mesjes in de weer bezig te zijn geweest nu voor het eerst de braun geprobeerd.
mijn ervaring :ik wil niets anders meer normaal krijg ik na 1 dag al stoppeltjes van het scheren en dat is nu helemaal niet van toepassing meer . de braun ligt lekker in de hand in het begin is het wel een beetje pijnlijk maar na een paar keer ben je eraan gewend en is de braun bij gebruik een super verwennerij voor jezelf en voor je huid. . Ik had het geluk dit apparaat gratis te mogen ontvangen en te testen en deze dan ook kan aanraden.

Pluspunten

• Eenvoudig in gebruik
  • Goede kwaliteit
  • Goede kwaliteit
  • Goede kwaliteit
  • Goede kwaliteit