Carmen LS 140 Ladyshaver - Reviews

Werkt op batterij
Waterdicht

2,8

Anne_S 05-07-2014 Product jaar of meer in bezit

Ik ben erg verbaasd hier zulke slechte recensies te lezen, ik gebruik dit apparaat al meer dan 3 jaar met veel plezier. Hij scheert goed, zowel oksels, benen én bikinilijn. Ik ondervind echt geen enkele problemen. Oke, je moet denk ik niet heel hard drukken als je scheert, maar dat hoeft ook niet, hij scheert superglad door de haarlifter en goede scheerblad. Een top-shaver.

corne64 03-01-2014 Product jaar of meer in bezit

Een reactie van iemand die hem niet gebruikt.
Maar al meer dan een jaar een hoop geëmmer aanhoort van zijn vrouw.
Dus ik dacht laten we eens op kieskeurig gaan kijken.
En wat is dit een verschrikkelijk slecht apparaat!
Er is een reviews met allemaal tienen, waar ik dus ook mijn twijfels over heb.
Ook de reactie van Carmen Nederland is een gemiste kans!
Na jaren slechte reviews slechts 1 officiële reactie.
Carmen kan beter grasmaaiers verkopen

Sapoel 08-06-2015 Product paar dagen in bezit

3,8
Dit apparaaat zorgt voor pijnlijke ontharing. Nog nooit mee gemaakt met een ladyshave!
Daarbij ook slecht scheerresultaat. Jammer de mogelijkheden: draadloos en ook onder de douche te gebruiken spraken me erg aan.

Hans Post 26-11-2014 Product paar dagen in bezit

Gisteren heeft mijn vrouw dit leuk uitziende apparaat bij Blokker gekocht.
Vandaag heeft ze hem uitgeprobeerd.
Kwam huilend naar beneden met allemaal wondjes op haar ""bikini-lijn"". Dit apparaat werkt niet goed kermde ze.
Zal je wel iets verkeerd gedaan hebben zei ik.
Kom maar hier ermee.Ik rolde mijn broekpijp op en zette de Carmen op mijn behaarde benen.......Shit..Auw..Auw Je heb gelijk.
Vandaag teruggebracht bij Blokker.

Officiele reactie van Carmen 27-11-2014

Geachte heer Hans Post,

Wat naar om te lezen dat u een vervelende ervaring heeft met een van onze producten. Waarschijnlijk is het scheerblad stuk geweest van uw aangekochte ladyshave. Dit mag niet gebeuren bij onze producten, misschien is er sprake geweest van transportschade o.i.d. Het is jammer dat u hem heeft teruggebracht nu kunnen we hem niet meer controleren. Op alle producten van Carmen zit 2 jaar garantie. U had hem kunnen ruilen tegen een nieuw product. Blokker had u hier ook op kunnen wijzen. Wij hopen dat u bij een volgende aankoop wel tevreden bent en zoniet, dat u het meldt zodat wij het samen met u kunnen oplossen.
Met vriendelijke groeten,
Carmen

AVinken 26-08-2014 Product paar dagen in bezit

Ook ik ben verbaasd over de negatieve reacties. Misschien is er een serie maandagochtendmodellen in omloop geweest? Voor mij werkt het apparaat prima. Scheert glad en snel. Handig in gebruik. Af en toe even opladen en klaar. Zeker in deze prijsklasse een uitstekende ladyshave.

Jmkardol 28-06-2014 Product jaar of meer in bezit

Het meest slechte scheerapparaat ooit.
Ik gebruik al jaren de ladyshaves van Carmen. Was altijd zo tevreden maar deze gooi ik het liefst per direct in de prullenbak.
Na elke scheerbeurt is mijn huid stuk en het duurt een eeuw voordat mijn benen vrij zijn van haren. Echt een onding.... Ben er boos en geïrriteerd van.
Mocht de oude Carmen er nog zijn, type LS85 (wit met paars) dan bied ik mij aan... Dat was pas een goede ladyshave...

Officiele reactie van Carmen 01-07-2014

Geachte heer/mevrouw Kardol,
Wij vinden het vervelend te lezen dat u een nare ervaring heeft met een Carmen product. Wij zouden u willen vragen contact met ons op te nemen om het probleem met u op te lossen. Wilt u ons mailen via info@glendimplex.nl of bellen op 0513- 789 840? Alvast vriendelijk bedankt, Carmen

armdejonge 24-06-2014 Product jaar of meer in bezit

voor mn dochter en voor mezelf dit apparaat gekocht. In het begin geweldig, maar al heel snel bleek het te blijven haken waardoor de haren uit mn lijf getrokken werden wat behoorlijk pijnlijk is!! M'n dochter heeft hetzelfde, bikinilijn pijnlijk en wondjes. 2 apparaten gekocht, beiden nu door ons afgeschreven. Bij de blokker gekocht maar die zegt: pech gehad... Dus Carmin, als we hem bij jullie kunnen inwisselen dan heeeeeeeeeeeeeeeeeel graag!!!

Officiele reactie van Carmen 27-06-2014

Geachte heer/mevrouw de Jonge,
Wij vinden het vervelend dat u een nare ervaring heeft met een Carmen product.
Wij willen het probleem graag met u oplossen, onder andere door het apparaat nader te onderzoeken. Zou u contact met ons willen opnemen? Dit kan via email of telefoon: info@glendimplex.nl of 0513 789 840. Alvast bedankt, Met vriendelijke groeten, Carmen

armdejonge 04-07-2014

Carmen heeft na aanleiding van mijn review contact met mij gezocht. Ik heb het apparaat retour gezonden naar Carmen (ik had niet eens de bon meer!) en heb keuze mogen maken uit een haardroger, stijltang, spiegel of krulborstel twv ongeveer hetzelfde bedrag als de carmen ladyshave kostte.
Ik vind dit persoonlijk een supergoede service!! Dit moet dan ook wel even vermeld worden hierbij!!
Carmen: BEDANKT!!!

Jmkardol 05-07-2014

Naar aanleiding van mijn review werd ik verzocht om contact op te nemen met Carmen. Dit heb ik gisteren gedaan (4 juli). Ik moest het bonnetje maar gaan zoeken en het apparaat Naar de winkel brengen. Daar moest ik garantie gaan claimen. Ik heb nog aangegeven dat het apparaat niet stuk is maar dat ik niet tevreden ben Met het resultaat aangezien ik onder de wondjes zit. Mevrouw zei verder niks voor mij te kunnen doen. Beetje vreemd dat ik dan nu zo'n enthousiaste review lees... Voor mij dus geen BEDANKT.

thrashingmadgirl 24-03-2014 Product jaar of meer in bezit

2,5
Het apparaat blijft regelmatig hangen in de haartjes, en ik snijd me er regelmatig mee. Het uiteindelijke scheerresultaat is ook niet goed. Het is gewoon echt een rotding!

judithg 04-06-2013 Product paar dagen in bezit

apparaat gekocht voor mijn dochter voor 19,95 bij saturn. door eigen schuld beschadigde het scheerblad, ik wilde dus een nieuws scheerblad kopen. kosten 23,95. dsat heb ik dus maar niet gedaan. een nieuwe kopen was goedkoper. uiteraard is dit GEEN carmen geworden. belachelijk duure onderdelen.

myradewildt 17-05-2013 Product paar weken in bezit

Wil je graag een bikinilijn vol bloed, wondjes en littekens? Dan is dit het apparaat voor jou!
Stom stom stom dat ik het gekocht heb na het lezen van de reviews! Ik dacht, als het 'beste koop consumentenbond' is, dan moet het wel een goed apparaat zijn, maar niets is minder waar. Misschien is het handig als je er alleen je benen mee wilt scheren, maar wanneer je het gaat gebruiken voor je bikinilijn, dan is het echt een gevaarlijke ladyshave!
Niet kopen dus!

monamoon 03-03-2013 Product paar weken in bezit

Geweldig voor mensen die zichzelf graag pijnigen en totaal geen goed scheerresultaat willen. Ideaal om de bovenste laag van je huid te verwijderen terwijl de haartje altijd nog prachtig op hun plek blijven zitten. Ik heb werkelijk geen idee hoe iémand dit ooit 'beste koop' heeft kunnen benoemen. Jammer en zeer zeer zonde van je geld.

Officiele reactie van Carmen 05-03-2013

Beste Monamoon,
Wat vervelend dat je zo'n nare ervaring hebt gehad met ons product. Wij komen graag met jou in contact om deze klacht met je af te handelen. Ook zouden we graag het product van je ontvangen om te onderzoeken wat er mis is met het apparaat, dit om in de toekomst onze producten te verbeteren. Zou je je gegevens willen mailen naar marketing@carmen.nl ? Dan neemt onze service afdeling contact met je op.
Alvast bedankt.
Marketing afdeling
Carmen

Marieke de Ronde 04-01-2012 Product jaar of meer in bezit

3,8
In het begin deed deze ladyshave precies wat hij moest doen. Maar na verloop van tijd scheerde hij steeds minder goed. Nu kan ik 1x of 100x over dezelfde plek gaan, maar mijn haartjes blijven zitten. Ook blijven er vaak haartjes steken wat erg pijnlijk is. Hij is altijd opgeladen dus dat kan het probleem niet zijn. Ook helemaal schoon gemaakt, geen verschil. Waardeloze ladyshave dus!

cul8er 15-09-2011 Product jaar of meer in bezit

Na een jaar ben ik klaar met dit apparaat! Inmiddels heb ik kleine littekens bij de bikinilijn en oksels. Na het scheren ontstaan er wondjes en ziet je huid er geïrriteerd uit. Heel erg pijnlijk en je schaamt je rot als je armen omhoog doet! Ik ga op zoek naar een betere ladyshave. Vooralsnog verdwijnt deze in de enige juiste plaats hiervoor: de kliko !!!

jhjkhjjhkj 22-08-2011 Product paar dagen in bezit

wat een rotding! trekt de haren er zo uit en neemt happen uit je huid. na één keer gebruik ben je helemaal gehavend. schandalig dat dit nog verkocht wordt. geloof niet dat deze echt door de consumentenbond is verkozen als beste van 2008

storm1968 30-03-2011 Product half jaar in bezit

3,2
Gekocht omdat hij als beste was getest door de consumentenbond, maar wat een miskoop. Scheert wel je huid eraf maar laat de haren zitten. Absolute afrader!

Jannie286 30-11-2010 Product half jaar in bezit

Waardeloos!!!!! Ondanks uren op de oplader heb je het gevoel met een lege batterij te zitten. Het gevolg: slecht scheren en wondjes. Niet kopen dus!!!!!

qik 16-09-2010 Product paar dagen in bezit

ik ben niet zo weg van ladyshave's, een scheermes is toch sneller en gladder, maar nadat ik voor de zoveelste keer snijwondjes had, toch overstag gegaan. En de beste koop van de consumentengids, blijkt 2007! gekocht.Na het lezen van de reviews zakte de moet in de schoenen. Maar het valt NIET tegen, ik ben zelfs aangenaam verrast, van mij krijgt het apparaatje een dikke 8!

Een scheerster 05-09-2010 Product paar weken in bezit

Gekregen voor m'n verjaardag en na 3 minuten scheren vervloekte ik dit ding al.
Hij scheert voor geen meter en laat wondjes achter.
Ik heb hem in een heel donker diep laatje gesmeten.

annelies chaudron 23-07-2010 Product half jaar in bezit

1,2
Had ik maar eerst naar de reviews gekeken! Dacht nu dat het aan mij lag, scheer heel voorzichtig maar toch geirriteerdheid/rood/snijwondjes. in dec. gekocht dacht bij 1ste keer te ruw gedaan. bij 2de keer weer pijnlijk. 3de keer durfde ik haast niet meer. 2 weken geleden ter reparatie teruggebracht, krijg hem nu terug met opm. gebruikt hem al 7 maanden, en apparaat werkt. Nou hij werkt met maar HEEL SLECHT !
Wilde nog in de clinch met leverancier of Carmen maar na het lezen alle commentaren
laat ik dat maar.NIET KOPEN !!

Muis15 20-07-2010 Product jaar of meer in bezit

1,8
1 jaar geleden gekocht niet echt heel vaak gebruikt en toch al versleten onderdelen. Vervangen hiervan is duurder dan het apparaat.
Scheert niet fijn en niet glad. Ik zou dit apparaat niemand aanraden te kopen.
Wat heb ik aan 2 jaar garantie als de onderdelen daar niet onder vallen?