BaByliss AS130E - Reviews

Soort styler
krulborstel, multi styler
Ionische functie
Keramische toepassing

Beoordeling op basis van 5 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

8,1

Lindseyvo85 14-08-2014 Product paar dagen in bezit

Mooi product! Het geeft een hele mooie glans aan je haar. Ook geeft het een mooie krul, ik heb er heel veel plezier van en gebruik het vaak!!!

alex2013 23-01-2014 Product kwartaal in bezit

Geweldig apparaat. Niet meer staan te hannessen met een aparte fohn en borstel waar je armen lam van worden. Dit gaat 100x sneller en gemakkelijker, alles met 1 hand. Door het roteren naar 2 kanten is ie zowel met links als rechts te bedienen. Daardoor kan je je haar aan de voor-, achterkant en bovenop mooi stylen. Het haar wordt mooi glanzend, krijgt echt meer volume en zit super in model. Heeft 3 verschillende warmtes, alleen op de 2 warmte standen roteert de borstel. De koude stand is om te fixeren(dat je model beter blijft zitten). Ik zou wel aanraden om iets te gebruiken waardoor de klitten er uitgaan, conditioner/masker/spray o.i.d. Dan weet je zeker dat de borstel niet blijft hangen. In het begin is het even ervaren hoe het voelt en oefenen.
Super aankoop deze fohn. Hij is misschien wel iets duurder maar je hebt er zoveel gemak en plezier van. Enige waar ik spijt van heb is dat ik 'em niet eerder heb gekocht.

alex2013 23-01-2014 Product kwartaal in bezit

Geweldig apparaat. Niet meer staan te hannessen met een aparte fohn en borstel waar je armen lam van worden. Dit gaat 100x sneller en gemakkelijker, alles met 1 hand. Zowel met links als rechts en aan de voor en achterkant van je hoofd te stylen. Je haar wordt mooi glanzend, krijgt echt meer volume en zit super in model. Heeft 3 verschillende warmtes, alleen op de 2 warmte standen roteert de borstel, de koude stand is om te fixeren(dat je volume beter blijft zitten). Ik zou wel aanraden om iets te gebruiken waardoor de klitten er uitgaan (conditioner/masker/spray). Dan weet je zeker dat de borstel niet blijft hangen. Super aankoop deze fohn. Enige waar ik spijt van heb is dat ik 'em niet eerder heb gekocht.

Roel2 09-01-2013 Product paar dagen in bezit

6,2
ik vindt dit een fijne krulborstel, maar van waardeloze kwaliteit! Ik heb twee jaar achter elkaar t zelfde model gekocht en beide hebben het een keer of 10 goed gedaan en daarna stopt t radertje met draaien en kun je hem niet meer gebruiken.

Greta76 17-01-2011 Product paar dagen in bezit

Mooi apparaat alleen nog even wennen om het bij mijzelf te doen.
minpuntje: hij wordt wel erg heet en dat kan je niet stellen.