Dyson Airwrap Complete

Bekijk 3 andere uitvoeringen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 49 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Dyson Airwrap Complete op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,1

StefanieO 05-10-2020

Gedaan met verbrande vingers bij het krullen!

Geschreven voor: Dyson Airwrap Complete

Drogen, krullen, stijl maken en de kroes er uit halen, de Dyson doet het allemaal.
Eerst vond ik het toestel best groot, maar het ligt goed in de hand, heel wendbaar en niet te zwaar.
De hele lange draad erbij is echt een gemak.
Vroeger verbrande ik m'n vingers dikwijls aan de krultang, maar met de Dyson is dit onmogelijk. Wat een luxe!
Het principe blijft hetzelfde, alleen worden de haarplukken 'aan gezogen'.
De temperatuur kan je regelen in 3 standen.
De Dyson werkt zoals een föhn, wat gezonder is voor de haren dan een klassieke krultang.
In het begin bleven de krullen maar een uurtje zitten, maar met vochtig haar en het verhogen van de temperatuur bij de langste lokken blijven ze langer zitten.
Het nadeel hieraan is wel dat je geen krullen kunt zetten in droog haar als je in de ochtend maar 10minuutjes hebt. Dat is spijtig.
Als föhn is hij wel opvallend stiller dan mijn gewone.
En alles zit in een super mooie box.
Spijtig dat de Airwrap redelijk prijzig is, maar het is dan ook een Dyson. Welk voor kwaliteit, degelijkheid en design staat.
Als je vlot krullen wilt kunnen zetten zonder verbrande vingers, lastig wikkel gedoe rond een hete stang of haren die blijven haken, dan is de Airwrap de ideale oplossing!

Pluspunten

• Haren gaan vlot rond de Airwrap
  • Stille fohn
  • Extra lange kabel

Minpunten

• prijzig
  • Krullen in droog haar zetten blijft niet zitten.

milika 28-09-2020

Luxe en veelzijdige föhn

Geschreven voor: Dyson Airwrap Complete

Sinds een paar weken heb ik de Dyson Airwrap in gebruik. Nu moet ik eerlijk toegeven, het is echt wennen want de Airwrap werkt compleet anders dan de klassieke föhn en/of styling föhntjes. Ik vind hem ook eerder geschikt om bij iemand anders te gebruiken dan bij mezelf maar misschien is dat kwestie van nog meer oefenen !

De aankoopprijs schrikt wel af en tegelijkertijd creëert het ook hoge verwachtingen, die de Airwrap dan gelukkig wel waar weet te maken: het strakke design, zoals we van Dyson gewend zijn, een mooie en opbergdoos die heel luxe aandoet en uiteraard de revolutionaire Dyson technologie waardoor je haar snel droogt zonder hoge temperaturen !

Een groot voordeel van de Airwrap is dat je eigenlijk meerdere toestellen in één hebt door de verschillende accessoires, namelijk:

- de basis haardroger: werkt heel snel en krachtig. Mijn haar is sneller droog dan met de klassieke föhn. Door de vormgeving is het wel heel erg wennen en oefenen om de juiste slag te pakken te krijgen.
- de borstel accessoires (2): zijn ideaal om lang haar recht en toch met volume te drogen. Ik merk echter niet heel veel verschil tussen de twee. Deze zijn minder geschikt voor korte kapsels.
- de ronde borstel: gebruik je net als bij de klassieke styling föhn om het haar tot aan de wortels mooi in model te brengen. Persoonlijk vind ik het bijzonder jammer dat er enkel een dikke ronde borstel voorzien is. Voor kortere kapsels had een dunnere ronde borstel fijn geweest ! Ook is het opletten dat je haar niet statisch wordt, het gebruik van een mousse of ander product is hier echt wel bij nodig !
- uiteindelijk dan de airwraps zelf: om krullen in het kapsel te brengen. Deze zijn ook enkel geschikt voor langer haar. Er zijn er vier (2 maten en 2 richtingen, ook dat is enorm wennen en eigenlijk niet echt handig om zelf te gebruiken). In lang haar creëer je zo heel snel mooie krullen. Helaas merkte ik wél dat die krullen er ook zeer snel weer uitzakken.

Pluspunten

• Modern design
  • Luxe opbergdoos
  • Hoog kwalitatief materiaal
  • Krachtige Dyson technologie
  • Gezonder want geen hoge temperaturen

Minpunten

• Zeer hoge aankoopprijs
  • Vergt heel veel oefening
  • Eerder geschikt om bij iemand anders te gebruiken
  • Krullen zakken snel weer uit het kapsel
  • e haar wordt statisch

AnnH 27-09-2020

Super handige all in one

Geschreven voor: Dyson Airwrap Complete

Ik had het geluk deze Dyson Airwrap te testen.
Hij komt in een super leuke verpakking en ziet er enorm luxueus uit! Deze verpakking is een enorm handige box die je zeker mee op reis kan nemen en gewoon alles bij de hand hebt.
Je kan je haar droogblazen, stijlen, krullen,..
Het droogblazen is bijzonder stil en toch enorm krachtig!
Er zitten 2 borstels in de doos die je haar drogen terwijl je ze kamt. Persoonlijk merkte ik weinig verschil tussen beide resultaten maar ze zijn wel super! Je haar is snel droog, voelt super zacht aan en maakt een stijltang overbodig! Wil je wat meer volume kan je het haar perfect föhnen met de bijleverde ronde borstel. Ook deze werkt enorm aangenaam.

Over de echte AirWrap was ik redelijk sceptisch, maar dyson doet wat ze beloven. Je haar wordt zonder zorgen mooi rond de houder gekrult zonder dat je enige zorg hebt over verbrande vingers. Het vraagt enige oefening om de juiste grootte van haarplukjes te vinden maar al bij al vormt het enorm mooie krul.

Indien je op zoek bent naar een nieuwe krulhaar, stijlstang of haardrogers is deze Dyson AirWrap zeker een aanrader!

Pluspunten

• Mooi
  • Alles in een
  • Mooie krul

Minpunten

• Zware doos
  • Prijs

ElienS 25-09-2020

Heel fijn toestel maar met een hoog prijskaartje

Geschreven voor: Dyson Airwrap Complete

Ik was super benieuwd naar de verschillende functies van de Dyson airwrap, en van zodra ik het pakketje ben kunnen gaan afhalen ben ik samen met vriendinnen de airwrap beginnen uittesten. Het design is heel mooi en typisch Dyson, ook de opbergcase is prachtig en straalt pure luxe uit! De föhn en de borstels liggen goed in de hand en zorgen toch wel voor een uniek resultaat. Zo kan je je haar stylen en drogen in 1 keer. Ik ben vooral heel erg enthousiast over de rechte borstel en de ronde borstel. Ze maken je haren heel glad en kroes-vrij, maar tegelijkertijd krijgen ze enorm veel volume. Ook is het handig dat een gewoon haardroger-opzetstuk werd toegvoegd aan de set zodat je ook je haren snel kan droogblazen. Ook gebruik ik de borstels vaak in de ochtend wanneer ik mijn haren niet was omdat ze toch ook de functie van een stijltang deels kunnen overnemen. Van de krul-opzetstukken had ik wel ietsje meer verwacht. Ze maken een super mooie krul (na het bekijken van wat youtube filmpjes), maar ze zakken helaas snel uit, zowel bij mij als bij een vriendin met een ander haartype. Het voordeel is wel dat je geen godoe meer hebt met een krultang; hoeft niet op te warmen, geen risico op verbranden, en al zeker veel gezonder voor je haar. Een ander pluspunt is ook dat de Airwrap veel minder lawaai maakt dan een klassieke haardroger, hetgeen een enorm voordeel is in de ochtend. Al bij al vind ik het een hele leuke haartool, maar dat mag langs de andere kant ook wel voor de enorm dure aankoopprijs.

Pluspunten

• Verzorgend voor het haar
  • Stil
  • Drogen en stylen in 1
  • Mooi design

Minpunten

• Prijzig
  • Krullen zakken snel uit

Evangeline 25-09-2020

"Als je haar maar goed zit"

Geschreven voor: Dyson Airwrap Complete

Het is een cliché, maar het doet toch veel: de dag kunnen starten met een frisse coupe geeft pakken extra energie. Als je dat kapsel dan soepel en snel zelf kan fixen is het helemaal compleet. De Dyson Airwrap geeft je die mogelijkheid. De bewaardoos (koffer) voelt zeer zwaar en kwaliteitsvol aan. Je waant je bijna zelf een kapster met zoiets in je handen. Als eerste hebben we de Airwrap getest op de haren van de dochter : zij wilde van die zeemeermin-krullen. Het was eerst wat zoeken en proberen (welk opzetstuk voor welke plukken, soms waaide de wind alles terug in de war)... maar na 40 minuten hadden we een mooi en zacht resultaat. De krullen bleven echter wel iets minder lang zitten (1 dag) dan wanneer ik krullen in haar haar zet met mijn krultang (2 dagen). Wat wel een grote plus was, was de zachtheid van de haren: ze voelen echt zachter en gezonder aan (minder gebroken haren en minder droog en stug). Vandaag de test bij mezelf gedaan, met de firm smoothing brush: het lijkt alsof je gewoon door je haren kamt (heb mijn haren wel nog opgedeeld in secties) en toch heb je ineens je hele brushing achter de rug. Ook minder haren die achterbleven in de borstel dan anders. En een zijdezacht resultaat.

Pluspunten

• Superzachte haren
  • Prachtig design
  • Alles-in-één
  • Handige verzamelkoffer
  • Haren zien er ook gezonder en gladder uit

Minpunten

• Duur/prijzig
  • Duurt toch nog tamelijk lang
  • Blijft iets minder lang in model
  • Techniek onder de knie krijgen

liesbet G 24-09-2020

super leuke stylingtool

Geschreven voor: Dyson Airwrap Complete

wat een leuk product! het werkt echt is makkelijk in gebruik. Het doet je haar mooi glanzen en de styling houd erg lang. I love it

Pluspunten

• zo makkelijk te gebruiken
  • je haar glanst en houd lang

Minpunten

• duur

Lynnn 23-09-2020

Dyson Airwrap

Hoi iedereen,

Ik heb de Dyson Airwrap mogen testen.

Mijn haar is zeer fijn van textuur en redelijk lang. Ik heb ook 50 extensions (wax) in mijn haar, voor volume en lengte.

De Dyson Airwrap heeft een zeer luxueuze verpakking, met hittebestendige binnenkant. Dit vind ik echt een meerwaarde, en maakt dat je alles makkelijk kan opbergen.

Van het haardroger opzetstuk ben ik zeer tevreden. Met een klassieke haardroger heb ik wel eens voor dat enkele haren in het ventilatortje terechtkomen en dan gaat het verbrand reuken, ik weet niet of iemand dit probleem kent. Met de fanless haardroger van Dyson heb je dit natuurlijk niet voor. Je kan deze haardroger gewoon tegen je haar houden. Je haar wordt er snel droog van. Ik vind het fantastisch dat dit opzetstuk erbij zit.

De opzetstukken om krullen te maken, moet je even aan wennen, omdat ze niet werken zoals de klassieke krultang. Na 2 keer proberen, ben je er echter goed mee weg, en ze zijn niet moeilijk in gebruik. Wat bij mij een groot probleem is, is dat de krullen niet of amper blijven zitten. Zeer zonde, want ze zijn fenomenaal mooi, de eerste 10 minuten.

Wat helpt om je krullen langer te houden?

- Voor lang en dik haar kan je extra lange opzetstukken kopen, staat zeker nog op mijn wishlist
- Zie dat het haar licht vochtig is voor gebruik
- een haarmousse met stevige fixatie kan ook helpen.
- Hairspray kan ook helpen, maar dit vind ik zelf onaangenaam omdat het ja haar harder maakt.

Eerlijk gezegd zijn er krultangen die een langduriger resultaat realiseren, maar zij hebben dan als nadeel dat je haar een verbrandde geur heeft voor 2 dagen.

De Dyson Airwrap wordt voldoende warm, maar niet te warm, wat een groot voordeel is voor je kwaliteit van haar.

Het opzetstuk voor stijl haar werkt eveneens goed. Maar ik houd niet zo van stijl haar, dus voor mij minder geschikt.

De ronde borstel heb ik nog niet voldoende gebruikt. Ik vind het zeer jammer dat deze niet roteert.

Kortom:

De voordelen:

- Prachtig design, mooie handige opbergdoos
- Zeer kwalitatief materiaal
- Krachtige Dyson motor
- Makkelijk en leuk in gebruik
- Haardroger opzetstuk maakt je haar snel droog en omdat deze fanless is blijft je haar er niet in vastzitten

De nadelen

- Aankoopprijs
- Krullen blijven niet behouden tenzij je veel product gebruikt

Pluspunten

• Haardroger opzetstuk
  • Krachtige motor
  • Niet schadelijk voor het haar
  • Kwalitatief hoofstaand

Minpunten

• Aankoopprijs
  • Krullen houden niet zo lang

Nancy De Jaeger 22-09-2020

Super toestel!

Geschreven voor: Dyson Airwrap Complete

Heel makkelijk om zelf krullen bij uzelf te maken of bij anderen. Je hoeft hiervoor zeker geen kapster te zijn als je de dyson airwrap hebt! Super handig toestel! Een echte aanrader.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Mooie opbergdoos
  • Iedereen kan hiermee krullen maken

Sofie 22-09-2020

Fijne ervaring

Geschreven voor: Dyson Airwrap Complete

Ik heb dit product mogen testen, na jarenlang al benieuwd te zijn of het nu echt wel zijn prijs waard is. Ik heb lang, dik en veel haar, dus een goed werkende stylingtool is zeker en vast een uitdaging om te vinden. Het vergt enige handigheid, maar het product doet wel wat het belooft. Ik gebruik vooral de rollers om mooie krullen te creëren, wat na een paar keer oefenen ook makkelijk lukt. De opzetstukken om het haar steil te maken heeft bij mij minder het gewenste effect. Ik gebruik deze nu om mijn haar te drogen op een natuurlijke manier, zonder pluis!

Pluspunten

• Gezond voor het haar
  • Luxe product en verpakking
  • Gebruiksgemak

Minpunten

• Niet geschikt voor alle haartypes
  • Prijs

JokeH 22-09-2020

Glanzend haar dat helemaal herstelt

Geschreven voor: Dyson Airwrap Complete

Ik heb de Dyson Airwrap nu ondertussen een dikke maand, en ik zie mijn haar steeds gezonder worden. De styling is ook perfect en houdt makkelijk zonder enige vorm van stylingproducten. Ik ben heel erg fan van het apparaat! De krullen zien er mooi en natuurlijk uit! Sluik haar is op een wip gefixt! Klein nadeel is de prijs, maar van de andere kant denk ik ook weer, “ je krijgt echt waar voor je geld”, een dubbel gevoel! Maar al bij al ben ik FAN!

Pluspunten

• Sterker haar
  • Goede styling
  • Degelijke kwaliteit
  • Veel opzetstukken

Minpunten

• prijs

withney 22-09-2020

Fantastisch product

Geschreven voor: Dyson Airwrap Complete

In het begin is het even zoeken hoe alle functies en opzetstukken goed werken maar eens je er mee weg bent wil je niets anders meer!
Mijn haar voelt veel beter aan nu dat ik ze elke keer gemakkelijk kan brushe met de borstel. Ook krullen leggen gaat makkelijk en blijven ook zeer lang door de koude functie. Is erg gemakkelijk in gebruik en is ook verrassend licht!

de extra lange snoer is ook erg handig als je niet dichtbij een stopcontact hebt. Je kan de verschillende standen van blazen ook aanpassen van licht naar hard.

voor mij is dit echt een top product en zeker aan te raden!

Pluspunten

• extra lang snoer
  • koude stand
  • licht product
  • verschillende opzetstukken

Minpunten

• in het begin moeilijk in gebruik
  • veel om op te bergen

KatiaL 20-09-2020

Een nieuwe ervaring!

Geschreven voor: Dyson Airwrap Complete

Ik was erg benieuwd om te ontdekken wat deze Dyson Airwrap meer heeft dan een ander toestel. Gezien het prijskaartje wist ik niet goed wat ik kon verwachten.Nu ik hem enkele weken in gebruik heb, kan ik wel degelijk bevestigen dat dit toestel anders is dan andere toestellen. Het voornaamste pluspunt is de snelheid waarmee je kan werken. Met de verschillende opzetstukken kan je razendsnel wisselen en door je haar stylen zoals je graag wil.

Ik heb dun en fijn haar, dat ik nooit gewoon in de lucht kan laten drogen omdat het dan echt niet uitziet. Met deze dyson krijg ik in geen tijd een behoorlijk volume. Of mijn haar ook gezonder en zachter aanvoelt kan ik (nog?) niet zeggen. Ik ben normaal erg onhandig met brushen, dat lukt me niet goed, daarom gebruik ik normaal een stijltang, en dan voelt je haar ook zacht aan. Ik merk dus geen verschil, al ben ik wel zeker dat deze dyson gezonder is, je gebruikt immers minder hitte. In ieder geval heb ik mijn stijltang geen enkele keer meer uitgehaald. Ik krijg mijn haar ook behoorlijk recht met de borstelopzetstukken. Ik gebruik de ronde borstel voor het volume aan de aanzet. De wraps gebruik ik voorlopig minder, maar dat is niet erg. Het is leuk te weten dat ik het zou kunnen gebruiken, indien ik zou willen. Dit is een compleet 4 in 1 toestel, waarbij je niets anders meer nodig hebt.
Ik denk dat niet dat ik hem nog wil afgeven:)

Pluspunten

• snel
  • veelzijdig

Minpunten

• duur
  • neemt wel wat plaats in beslag

DaisyE 19-09-2020

Fantastisch product!

Geschreven voor: Dyson Airwrap Complete

Ik heb dit toestal nu een 2-tal weken in mijn bezit.
Allereerst: Wat een mooie opbergcase. Het heeft een zeer luxueuze uitstraling!
Het toestel maakt gebruik van warme lucht waardoor het minder schade aanricht aan je haar. Na het stylen voelt mijn haar superzacht aan en ziet er gewoon gezond uit. Het volume in mijn haar blijft toch een aantal dagen aanwezig.
Ik ben fan van alle opzetstukken die erbij geleverd worden, maar dan vooral van de kleine krullen! Wat een mooi resultaat!
Samengevat: ik ben FAN!

Pluspunten

• Geen warmte elementen die schadelijk zijn
  • Haar voelt zacht en gezond aan

Minpunten

• Prijzig

Xenia 18-09-2020

Zijdezacht haar!

Geschreven voor: Dyson Airwrap Complete

Mijn haar voelt zo zacht aan, geen gesleur meer met de haardroger en borstel apart, met de dyson airwrap gaat dit perfect. Zelf mijn collega's zeggen dat mij haar er goed uitziet, of ik er iets aan veranderd heb, maar nee hoor, de airwrap heeft dit gedaan. Voor het brushen en stijlen ben ik fan! Het krullen zal ik eens gebruiken om weg te gaan of een familiefeest. Maar het is zo goed voor je haar, het wordt niet beschadigd zoals met een stijltang. Mijn stijltang ligt mooi aan de kanten en de dyson airwrap maakt er plaats voor. Ook de doos is prachtig en handig om mee te nemen als je eens een weekendje weggaat. Mijn vriend gebruikt deze dagelijks om zijn haar goed te leggen! Ik ben overtuigd!

Pluspunten

• Zacht haar
  • Geen beschadigd haar
  • Gemakkelijk in gebruik

Evelien R. 17-09-2020

Salon kwaliteit, bij je thuis!

Geschreven voor: Dyson Airwrap Complete

Ik heb zelf fijn haar maar veel haar. Krullen maken of volume in mijn haar krijgen is een hele opdracht. Na veel goede reviews te hebben gelezen online was ik blij dat ik de airwrap mocht testen! Als je de doos uitpakt zit alles in een mooie beautycase. Niet alleen handig om alles samen te hebben maar staat ook nog eens prachtig in de badkamer! Ik ben als eerst al best onder de indruk van de föhn. Gezien het een opzetstuk is dacht ik dat dit niet per se van goede kwaliteit zou zijn maar ik heb het helemaal mis gehad. Mijn haar droogt normaal gezien best traag en ik heb een thuis een föhn van bij de kapper. De airwrap föhn opzetstuk moet hier zeker niet voor onder doen. mijn haar is snel droog en door de vorm van het opzetstuk ook nog best precies mee te föhnen. Waar ik het meest benieuwd naar was, waren de opzetstukken om krullen te maken. Ik hou er van om krullen te maken. Met de opzetstukken kan ik zeker krullen maken al blijven ze niet heel lang als krullen maar zakken al snel uit naar meer een slag. Wat zelf niet erg vind maar als je echt krullen hiermee wilt maken hangt het af van je haartextuur/stijl of dit lang blijft. Wat ik wel merk is dat als ik mijn haar hier mee doe ik nog dagenlang veel volume heb in mijn haar. En het blijft goed vallen. I Love it. Alsof ik elke dag van bij de kapper kom :)

Pluspunten

• Luxe mooie doos
  • veel opzetstukken
  • Goede föhn
  • dagenlang volume

Minpunten

• Prijzige aankoop
  • Minder langhoudend bij fijn haar

SarahO 15-09-2020

Fijn toestel, minder geschikt voor mensen met weinig haar

Geschreven voor: Dyson Airwrap Complete

Ik heb de Dyson Airwrap nu een 2- tal weken uitgeprobeerd. Het is een heel mooi en gebruiksvriendelijk toestel, je voelt dat je kwaliteit in je handen hebt en je kan de opzetstukken heel gemakkelijk wisselen. Ook de bijgeleverde opbergdoos is super handig. Ik moet zeggen dat de meeste opzetstukken goed hun werk doen. Ik heb nog nooit zo gemakkelijk krullen in mijn fijne haar gekregen. Daarnaast beschadigt de Airwrap je haar minder omdat het toestel effectief minder hitte gebruikt en is mijn haar na gebruik super zacht. Alhoewel het toestel perfect doet wat het moet, valt voor mij persoonlijk het resultaat een beetje tegen. Ik heb namelijk heel fijn, krullend en vooral weinig haar. Na het stylen blijft mijn haar altijd pluizig. Ik denk dat als je normaal of dik haar hebt dat dit een super toestel is, maar voor mij lijkt het net iets te krachtig te zijn, ook op de minimum stand.

Pluspunten

• Degelijke kwaliteit
  • Gebruiksvriendelijk
  • Veel opzetstukken die je makkelijk kan wisselen
  • Beschadigt je haar niet

Minpunten

• Iets minder resultaat bij fijn en weinig haar

StefanieF 14-09-2020

Oefening baart kunst

Geschreven voor: Dyson Airwrap Complete

Mooi ontwerp, leuke opberg Box.

Bij het uittesten stuitte ik op het feit dat het wel echt eerst een paar keert oefenen is voor je er mooie krullen mee kan maken. Maar na een paar keer lukte dit aardig goed en was ik tevreden. Echter na een halve dag waren de krullen meer golven geworden. Toen heb ik de volgende keer haarspray gebruikt en bleven ze mooi de hele dag!

De droger op zich voor voor te drogen en stijl te drogen vind ik uitstekend werken!

Leuk product!

Pluspunten

• Lang snoer
  • Mooie opberg Box

Minpunten

• Warm om stukken te wisselen
  • Groot om mee op reis te nemen

Lynnziie 14-09-2020

Je haar doen met plezier!

Geschreven voor: Dyson Airwrap Complete

Ik heb de Dyson Airwrap nu al een week mogen testen en wat heb ik er al plezier aan gehad! Elke dag is het uitkijken voor mij om de Dyson Airwrap te gebruiken. De eerste keer dat ik het gebruikte was ik wel wat teleurgesteld omdat mijn krullen er na 1 uur er al terug uit waren :( maar na een tijdje oefenen en zoeken naar de verhouding hoe nat u haar moet zijn bleven de krullen wel langer. Elke dag leer ik bij en uiteindelijk zijn er zoveel mogelijkheden met de Dyson Airwrap. Zelfs mijn vriend gebruikt het om volume te geven aan zijn haar en in model te brengen. Het is niet echt sneller als een stijltang of krultang maar het geeft wel veel meer volume en het haar voelt effectief veel zachter en gezonder aan! Ik voel echt het verschil. Ik raad de Dyson Airwrap dus zeker aan enkel en alleen al voor de gezondheid van uw haar want uiteindelijk is dit toch onbetaalbaar!

Pluspunten

• Handig in gebruik
  • Plezier
  • Veel mogelijkheden
  • Beschadigd je haar niet

Minpunten

• Prijzig
  • Krullen blijven niet heel lang zitten

pinge 11-09-2020

My hair's new best friend!

Geschreven voor: Dyson Airwrap Complete

In recordtempo droog en stijl (heel onhandige) ik mijn haren. Ik las al over de mooie glans die de haren zouden hebben...ik dacht ja, ja, dat zal wel. Maar effectief, wanneer ik mijn haren stijl met de gladmakende borstel, glanst mijn haar ongelofelijk mooi en ziet er super gezond uit. Wanneer ik de hittefoto's zie, die bewijzen dat de elementen niet heet worden, geloof ik wel dat het gezonder is voor mijn haren. De mooie lederen box zal mijn föhn, stijltang en warmteborstel vervangen!

Pluspunten

• luxe opbergdoos
  • stijlen in recordtempo
  • vele opzetstukken, vele stijlen
  • alles topkwaliteit
  • elk opzetstuk koud deel

Minpunten

• hoge prijs

Lorie 03-09-2020

Geweldig , zijn prijs waard

Geschreven voor: Dyson Airwrap Complete

Handig in gebruik. Mooie opbergdoos. Voor krullend / golvend haar of mooi uitgebrushed haar. Verschillende stylingsmogelijkheden, voor ieder wat wils. Ook een gewone droogfunctie, haar snel droog. Geef je geld uit en investeer het direct goed in deze dyson airwrap als u op zoek bent naar een stylingapparaat.