Philips StyleCare Essential BHH880/00 Warmteborstel om te ontkrullen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 21 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips StyleCare Essential BHH880/00 Warmteborstel om te ontkrullen op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

Lilianna 06-02-2019

Philips StyleCare

Ik had de mogelijkheid om deze haarborstel te testen vanwege een Philips-test. Ik moet zeggen dat het geweldig is, ik heb mijn haar heel vaak en het is mij nooit gelukt om het te regelen, want ik kan het nu regelen met deze borstel! het haar niet verbranden, mijn haar zit er een tijdje in! Ik raad het iedereen aan, je zult er geen spijt van krijgen om het te kopen.

heylenl99 16-01-2019

Snel

Ik heb de warmteborstel nu al enkele weken in gebruik en ben verrast door de resultaten die ik ermee verkrijg. Ik heb vrij dik, golvend haar en zelfs op de lage stand krijg ik men haar steil. Ongeveer 2 keer langzaam over elke lok gaan en de klus is al geklaard. De borstel is ook ideaal om je haar snel mee bij te werken omdat hij snel warm is. Het enige spijtige vind ik het materiaal van de borstel, het voelt niet meteen erg stevig. Hoewel ik ook niet het idee heb dat hij snel kapot zal zijn. Al bij al is het een goede borstel waar je snelle en goede resultaten mee verkrijgt.

Pluspunten

• Snel warm
  • Handig om kapsel snel bij te werken
  • Ook goed op dik haar

Minpunten

• Materiaal

Nancyyyy1988 15-01-2019

Topding

De warmte borstel doet wat ervan verwacht word. Het is makkelijk in gebruik, warmt snel op en in een handomdraai zijn je krullen weg. Zelf heb ik krullen en in ongeveer 5min heb ik mooi stijl haar. Ik kan echt niet meer zonder. Een echte aanrader!!

Tutter1 10-01-2019

Fijn produkt

Het is een fijn toestel om mee te werken. Warmt heel snel op en makkelijk om je haar in model te brengen met deze borstel

Tutter1 07-01-2019

Ik vind de borstel zeer makkelijk in gebruik. Wordt onmiddelijk warm en stijlt het haar goed.
Ook handig om weg te bergen

Pluspunten

• Onmiddelijk warm
  • Handig

Zusje 07-01-2019

Doet wat er beloofd wordt, snel klaar, enkel spijtig dat je haar eerst droog moet zijn
Warmt vlot op, geeft enkel beetje électrique in mijn haar

Pluspunten

• Snel warm
  • Gaat vlot door mijn jaar

Minpunten

• Moet droog zijn

Melissa86 03-01-2019

Gebruiksvriendelijk

Gebruiksvriendelijk Philips warmteborstel met brede borstel, dit maakt het gemakkelijk om je haar snel te ontkrullen. Het toestel is ook snel gebruiksklaar.

Pluspunten

• Brede borstel
  • Gebruiksvriendelijk

MH19 03-01-2019

Verrassend product

Ik heb middellang, pluizig en krullend haar. Steilen neemt gewoonlijk veel tijd in dus wou ik graag iets anders proberen. Aangezien dit product een efficiënte oplossing zou zijn wou ik dit product proberen. Het steilen gaat effectief zeer snel en het geeft een mooi resultaat maar dit evenaart niet volledig het resultaat van een steiltang. Prijs-kwaliteit gezien raad ik het product zeker aan.

Pluspunten

• Snel
  • Mooi glad zonder pluizen
  • Relatief steil haar

Minpunten

• Niet hetzelfde effect als een gewone steiltang
  • Haar krult gemakkelijk terug

Vanny 03-01-2019

Zo blij met de Philips warmteborstel

Ik gebruik de Philips warmteborstel nu al een tijdje en kan er enkel positief over zijn. Ik heb van nature dik en pluizig haar. Het stylen van mijn haar met een stijltang duurt ongeveer 45minuten, met de warmteborstel duurt dit nog geen 15minuten. Mijn haar blijft dagen lang in model. Ik wou dat ik dit poduct eerder ontdekt had!

Pluspunten

• Makkelijk
  • Efficiënt