Philips StyleCare Warmteborstel om te ontkrullen BHH880/00 BHH880

Automatische uitschakeling
Type/soort
haarstyler

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 21 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips StyleCare Warmteborstel om te ontkrullen BHH880/00 BHH880 op Kieskeurig.be.

Lilianna 06-02-2019

Philips StyleCare

Geschreven voor: Philips StyleCare Warmteborstel om te ontkrullen BHH880/00 BHH880

Ik had de mogelijkheid om deze haarborstel te testen vanwege een Philips-test. Ik moet zeggen dat het geweldig is, ik heb mijn haar heel vaak en het is mij nooit gelukt om het te regelen, want ik kan het nu regelen met deze borstel! het haar niet verbranden, mijn haar zit er een tijdje in! Ik raad het iedereen aan, je zult er geen spijt van krijgen om het te kopen.

heylenl99 16-01-2019

Snel

Ik heb de warmteborstel nu al enkele weken in gebruik en ben verrast door de resultaten die ik ermee verkrijg. Ik heb vrij dik, golvend haar en zelfs op de lage stand krijg ik men haar steil. Ongeveer 2 keer langzaam over elke lok gaan en de klus is al geklaard. De borstel is ook ideaal om je haar snel mee bij te werken omdat hij snel warm is. Het enige spijtige vind ik het materiaal van de borstel, het voelt niet meteen erg stevig. Hoewel ik ook niet het idee heb dat hij snel kapot zal zijn. Al bij al is het een goede borstel waar je snelle en goede resultaten mee verkrijgt.

Pluspunten

• Snel warm
  • Handig om kapsel snel bij te werken
  • Ook goed op dik haar

Minpunten

• Materiaal

Nancyyyy1988 15-01-2019

Topding

De warmte borstel doet wat ervan verwacht word. Het is makkelijk in gebruik, warmt snel op en in een handomdraai zijn je krullen weg. Zelf heb ik krullen en in ongeveer 5min heb ik mooi stijl haar. Ik kan echt niet meer zonder. Een echte aanrader!!

Eindhoven84 13-01-2019

Philips Style borstel

Borstel warmt snel op en is veilig in gebruik. Hij geeft niet hetzelfde gladde effect als een stijltang, dus voor pluizig haar is het minder geschikt. Het gaat net wat sneller dan een stijltang, en je behoudt meer volume.

Pluspunten

• Snel
  • Volume

Minpunten

• Niet zo'n glad en stijl resultaat

MariëlleU 10-01-2019

Fijne en gebruiksvriendelijke haarborstel

Ik heb de Philips haarborstel nu enkele weken in gebruik en ben aangenaam verrast. De borstel is zeer eenvoudig in gebruik. De meegeleverde handleiding is handig, maar eigenlijk spreken de knoppen wel voor zich. Mijn haar is erg dun en heeft krullen die ik liever niet altijd wil, vandaar dat ik deze borstel heb gekozen. Tijdens het opwarmen kam ik mijn haar en doe er een hair protecter in, binnen enkele seconden is de borstel dan ook opgewarmd. In principe kan je over je gehele haar heen borstelen, maar ik vind het persoonlijk fijner om plukken te pakken. Na één keer zie je al resultaat, indien je je haar helemaal stijl wilt hebben dan is twee keer per pluk, afhankelijk van je haar, wel voldoende. Al met al een fijne en gebruiksvriendelijke haarborstel die zijn werk erg goed doet.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Snel opgewarmd

AY2018 10-01-2019

Maakt je haren niet plat !

Ik dit product inmiddels aantal weken en ben er super tevreden over! Ik heb zelf kort en dik haar dus ben zelf snel klaar. Mijn moeder heeft het ook geprobeerd en zij geeft juist dun haar, maar dan moet je opletten met de hitte stand of juist heel snel doorheen gaan. Na het stijlen heb je nog steeds volume in je haar zitten want het maakt je haren niet te plat, dus krijg je een hele mooie look! Wat ik wel aanraad: borstel eerst je haren en dan pas beginnen te stijlen.

Pluspunten

• Snel warm
  • Maakt je haren niet plat

Tutter1 10-01-2019

Fijn produkt

Het is een fijn toestel om mee te werken. Warmt heel snel op en makkelijk om je haar in model te brengen met deze borstel

Femme37 09-01-2019

Borstel maakt het haar binnen enkele minuten stijl.

Als apparaat om het haar stijl te maken, krijgt hij een 9. Dat doet hij goed en snel. Je moet wel zorgen dat je haar goed door de "haren" van de borstel heen gaan, dus alleen even er doorheen kammen is niet genoeg. Je moet het haar er wel een beetje goed strak doorheen trekken. Maar dat is niet meer dan logisch.
Ik vond het jammer dat de borstel niet iets ronder was, hij is vrij plat. Daardoor kun je het haar eigenlijk alleen echt stijl maken. Met een wat rondere vorm had je het haar aan de uiteinden nog wat ronder kunnen stylen.
Maar het is een stijlborstel en dat doet hij super goed. Heel tevreden!

Pluspunten

• Snel warm
  • Praktisch in gebruik
  • Stijlt snel

Minpunten

• Borstel erg plat, had ronder gemogen

annabel31 08-01-2019

snel mooi glanzend pluisvrij haar

Een fijne in de hand liggende borstel met een groot oppervlak.Een handige lange snoer .De combinatie van borstel en stijltang in een maakt dat je in no-time een mooi glad resultaat hebt. De borstel heeft een constante temperatuur waardoor oververhitting niet kan en het beschermt ook je hoofdhuid tegen de hitte

Pluspunten

• fijn in de hand liggen
  • groot oppervlak borstel
  • snel mooi glanzend pluisvrij resultaat

Janneke10 08-01-2019

Stijlen met gemak

Makkelijk in gebruik, vooral met dik en lang haar erg fijn. Gewenst resultaat. Dun, kort haar minder gebruiksgemak door grote borstelkop.

Pluspunten

• Gewenst resultaat
  • Gebruiksgemak

Minpunten

• Grote borstelkop

Polished 08-01-2019

Prima warmteborstel

Ik heb de warmteborstel met plezier gebruikt. De borstel is snel warm, makkelijk te gebruiken en erg veilig. Ik krijg mijn haren niet in vijf minuten steil, aangezien ik dik haar en flinke krullen heb, maar alsnog gaat het vrij vlot. Heb je alleen slag, dan ben je waarschijnlijk zo klaar.

Wat mij betreft is het enige nadeel dat het lastig is om het haar dichtbij de hoofdhuid ook goed steil te krijgen, doordat er een randje om de borstel zit en de buitenste rij pinnetjes niet verhit wordt voor de veiligheid. Dit gaat echter maar over ongeveer een centimeter en is voor mij geen onoverkomelijk probleem.

Ik zal de warmteborstel zeker blijven gebruiken!

Pluspunten

• Snel warm
  • Makkelijk in gebruik
  • Prima warmteborstel

Minpunten

• Lastiger om dicht bij de hoofdhuid te komen

Tutter1 07-01-2019

Prima produkt

Ik vind de borstel zeer makkelijk in gebruik. Wordt onmiddelijk warm en stijlt het haar goed.
Ook handig om weg te bergen

Pluspunten

• Onmiddelijk warm
  • Handig

Tonn89 07-01-2019

Fijne borstel.

Een erg fijne en gemakkelijke borstel. De eenvoud is tevens de kracht van dit product. Je haren zijn binnen een hele korte tijd stijl en glad.

Pluspunten

• Snel
  • Gemakkelijk
  • Veilig

AdelB 07-01-2019

Quick & easy to use, doesn't tangle

I have short-medium thick hair and have been using the heat brush almost daily the past week. This product is the solution to all problems I've had in the past with conventional straighteners. It is quick and easy to use, almost just like using a normal brush. It doesn't flatten the hair, actually adds a slight volume. Even after a hair wash the next day, my hair was still smooth and straight. And because of the spacious brush pins, my hair doesn't get tangled in the brush.

Pluspunten

• quick and easy to use
  • result last for more than a day even after wash
  • doesn't flatten the hair
  • hair doesn't get tangled in the brush

Minpunten

• smaller brush better for short-medium hair
  • a bit big to bring for travel

Yall 07-01-2019

Deze Philips warmteborstel werkt perfect!

Deze Philips warmteborstel is gemakkelijk in gebruik en heeft een strak design.
Door de 2 standen kun je zelf kiezen hoe warm hij wordt en al na een keer 'borstelen' had ik het gewenste resultaat.
Ik raad dit product absoluut aan!

Pluspunten

• Juiste prijs kwaliteit
  • Gebruiksvriendelijk

Minpunten

• Duurt wat langer om af te koelen

Willemke002 07-01-2019

Warmteborstel

De warmteborstel is een apparaat waarmee je in een paar korte handelingen je haar mooi kan stijlen en het haar een extra mooie glans geeft.
De warmteborstel is snel op temperatuur, daardoor kan je de borstel snel gebruiken. Daarnaast is met een aantal handelingen het haar ontkruld en ontstond er bij mij een mooie glanzende bos haar. Ook is de warmteborstel eenvoudig in gebruik. Het haar blijft de hele dag goed zitten.
Echter, het apparaat doet zijn naam eer aan: warmteborstel. Zoals de beschrijving al zegt: alleen gebruiken op droog haar. Het haar moet ook echt kurkdroog zijn, anders ruik je het verbranden.

Pluspunten

• Goed resultaat
  • Snel
  • Eenvoudig

Minpunten

• Alleenn op droog haar

Zusje 07-01-2019

Groot bereik

Doet wat er beloofd wordt, snel klaar, enkel spijtig dat je haar eerst droog moet zijn
Warmt vlot op, geeft enkel beetje électrique in mijn haar

Pluspunten

• Snel warm
  • Gaat vlot door mijn jaar

Minpunten

• Moet droog zijn

Melissa86 03-01-2019

Gebruiksvriendelijk

Gebruiksvriendelijk Philips warmteborstel met brede borstel, dit maakt het gemakkelijk om je haar snel te ontkrullen. Het toestel is ook snel gebruiksklaar.

Pluspunten

• Brede borstel
  • Gebruiksvriendelijk

MH19 03-01-2019

Verrassend product

Ik heb middellang, pluizig en krullend haar. Steilen neemt gewoonlijk veel tijd in dus wou ik graag iets anders proberen. Aangezien dit product een efficiënte oplossing zou zijn wou ik dit product proberen. Het steilen gaat effectief zeer snel en het geeft een mooi resultaat maar dit evenaart niet volledig het resultaat van een steiltang. Prijs-kwaliteit gezien raad ik het product zeker aan.

Pluspunten

• Snel
  • Mooi glad zonder pluizen
  • Relatief steil haar

Minpunten

• Niet hetzelfde effect als een gewone steiltang
  • Haar krult gemakkelijk terug

Vanny 03-01-2019

Zo blij met de Philips warmteborstel

Ik gebruik de Philips warmteborstel nu al een tijdje en kan er enkel positief over zijn. Ik heb van nature dik en pluizig haar. Het stylen van mijn haar met een stijltang duurt ongeveer 45minuten, met de warmteborstel duurt dit nog geen 15minuten. Mijn haar blijft dagen lang in model. Ik wou dat ik dit poduct eerder ontdekt had!

Pluspunten

• Makkelijk
  • Efficiënt