Carmen C5020

8,7 (3)

BaByliss Hot Straightening Brush Fuchsia - HSB100E

BaByliss Hot Straightening Brush Fuchsia - HSB100E Best Reviewed nov 2016
8,6 (5)

Beoordeling op basis van 3 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

• Slecht
  • Slecht

Alettie 05-08-2014 Product maand in bezit

3,8
Meerdere Carmen sets gehad in de loop der jaren maar dit is een waardeloos geval, deksel al snel gebroken, je moet de krullers erg hard aanduwen en dan worden ze soms nog niet warm. Gemeld bij Carmen maar service is waardeloos. Dacht in vergelijking met andere veel goedkopere merken een goede luxe set gekocht te hebben maar deze is waardeloos!!

Officiele reactie van Carmen 06-08-2014

We vinden het erg jammer dat u niet tevreden bent over onze krulset.
Hier kunnen we helaas niets aan veranderen, daarom hebben we u aangeraden met de krulset en het aankoopbewijs terug te gaan naar de winkel waar u deze gekocht heeft, om uw garantie te claimen. De garantie-afhandeling loopt altijd via de winkel die het verkocht en gefactureerd heeft.

MarV1947 17-07-2014 Product maand in bezit

Na 10 jaar trouwe dienst en dagelijks gebruik was de vorige Carmen krulset aan vervanging toe. Na het lezen van de vorige revieuw geaarzeld, maar toch deze aangeschaft. Waarschijnlijk kocht ik de verbeterde versie want dit apparaat is niet slecht. Mijns inziens zijn er er wel verbeterpunten. Op de eerste plaats: de randen van de rollers worden erg heet. Na overleg met de uitstekende klantenservice van Carmen heb ik hun adviezen opgevolgd. Dit helpt een beetje maar niet voldoende, en iets onder de rollers doen is ronduit onhandig. Verder vind ik dat het controlelampje te snel van rood naar groen gaat, de rollers zijn dan nog niet goed op temperatuur. De rollers moeten goed aangedrukt worden in het apparaat. De kleuren van de grootste en de kleinste vastzetclips liggen te dicht bij elkaar. De plastic vastzetclips buigen snel. Qua vormgeving een mooie krulset. De opbergbakjes voor de metalen vastzetclips zijn handig.

TR_49 20-01-2014 Product kwartaal in bezit

Een waardeloze krulset, absolute afrader. Meteen na aankoop bleek dat de krullers praktisch niet in de set te plaatsen zijn. Ze springen er gewoon weer uit...vervolgens liet de deksel van de set spontaan los. En nu als klap op de vuurpijl laat de verwarming het ineens afweten, terwijl het groene ok lampje vrolijk brandt. Bij aanzetten geeft de set nu ineens een vervaarlijk klik geluid. Dus maar niet meer gebruiken, omdat anders de stoppen eruit springen. Verder is de set relatief erg duur. Samengevat een erg slecht produkt! Niet alleen vanwege de hoge prijs of de korte levensduur, maar ook vanwege de zeer onhandige plaatsing van de krullers. Echt een Carmen onwwardig produkt! Zeker met de kennis dat onze vorige krulset ruim 10 jaar naar behoren heeft gewerkt..

P

vanderschoot 30-06-2014

Vorige maand voor mijn verjaardag deze krulset gekregen.
Je moet idd even wennen aan het terug zetten van de rollers, maar dat is een handigheidje. Verder werkt de set prima, ik ben er blij mee, krijg leuke reacties van vriendinnen die vragen, hoe ik van die mooie krullen maak.

TR_49 01-07-2014

Los van het kwaliteitsverhaal, wil ik hier nog wel aan toevoegen dat we, na terugsturen van deze set, een nieuwe veel betere set hebben gekregen van Carmen. Dus hier nog wel een pluim voor de service van leverancier Carmen!!