BLACK+DECKER DV1210N

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de BLACK+DECKER DV1210N op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

Princeke 03-12-2012
Geschreven voor: BLACK+DECKER DV1210N

Een goed jaar geleden deze gekocht omdat ander toestel van ander merk het na een goed jaar had begeven.
Van deze aankoop nog geen seconde spijt gehad. Na meer dan 1,5 jaar werkt en zuigt deze nog altijd even goed als bij de aanschaf. Alleen het reinigen vraagt wat werk: er zijn een aantal onderdeeltjes en het is soms een beetje puzzelen om alles terug op zijn plaats te krijgen maar dit weegt niet op tegen de prima prestaties van dit toestel!

E. Mast 13-12-2012

Wij moeten om de 2 tot 3 jaar een nieuwe kruimelzuiger kopen, alleen omdat de accu het niet meer trekt!
Het wordt hoog tijd dat B&D kruimelzuigers maakt die zijn voorzien van een verwisselbare accu zoals bij een boormachine, heggenschaar e.d.!!!