Black & Decker DV9610N

12 min.
610 ml
Black & Decker DV1210ECN

Review- 20-09-2013 Product paar dagen in bezit

Dit model is ook verkrijgbaar met meer of minder zuigkracht.
De 9,6 V zuigt als een tierelier. De zuigmond kan in no-time in vertikale stand worden gezet.
Leegmaken is fluitje van een cent.
Wat voor iemand een nadeel zou kunnen zijn: het apparaat staat los op de oplader en zou er vanaf gelopen kunnen worden. Het kan dus niet in de oplader te worden geklikt. Ik vind het echter een voordeel, want, lekker snel pakken en terugzetten.

Marco18678 21-05-2012 Product paar dagen in bezit

Ik wilde wilde een handzame kruimeldief die krachtig was. Ik heb vroeger ooit eens een kruimeldief gehad, maar was een grote teleurstelling. Dit keer toch maar weer een gok gewaagd en deze gekocht (eigenlijk de 9610pn) omdat er een speciale borstel bij zat voor hondenharen. Ik moet zeggen dat deze me niet tegenvalt. Hij doet zijn werk goed en mijn bank is nu goed haarvrij en is makkelijk om het zo te houden omdat je makkelijk even deze kruimeldief pakt. Het filter en reservoir is makkelijk schoon te maken. Enige nadeel wat ik kan bedenken is dat ie maar 11 minuten meegaat en dat het opladen wel langzaam gaat maar al je elke dag ff zuigt dan heb je aan 5 minuutjes genoeg! Aanrader dus!