Philips MiniVac FC6148

Capaciteit (droog vuil)
0,50 liter
Nat en/of droog
droog

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 13 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips MiniVac FC6148 op Kieskeurig.be.

Markuswinkeler5 05-05-2014

Deze "kleine" stofzuiger zou en miskoop zijn, ware het niet dat ik zoiets echt wel nodig heb.

Geschreven voor: Philips MiniVac FC6148

Dit toestel is véél te duur. U mag dan wel aanhalen dat dit ding weinig stroom verbruikt, en dat is ook wel zo, maar zo beperkt in het gebruik (tijd) en zo lange tijd om het weer op te laden (8 uur!). Doordat ik deze vacuumcleaner wel nuttig vind, zou ik hem toch niet aangekocht hebben, mocht ik het ding hebben gezien i.p.v. een prentje op het internet, ikzou zwaar getwijfeld hebben om over te gaan tot de aanschaf daarvan... Wellicht zou ik iets anders hebben gekozen. Er is niks mis met Philips (ik heb een mooie monitor van dat merk, maar hier slaan men de bal wel erg mis, naar mijn gevoel.

Bugno 11-06-2020

Topper om in huis te hebben

Geschreven voor: Philips MiniVac FC6148

Dit is een krachtige kruimeldief die dan ook werkt zo als het hoort! Als onderhoud is het een gemakkelijk en gebruiksvriendelijk toestel.

Tjoeptjie 08-05-2020

Nog krachtiger dan het vorige model

Geschreven voor: Philips MiniVac FC6148

Dit is mijn tweede Philips MiniVac...
Van het vorige model was ik al zeer tevreden, mar de upgrades zijn wel goed.
Batterij gaat langer mee, kruimelzuiger zuigt harder.

Toptoestel

H. Du Pon 01-10-2019

Krachtige, eenvoudig te reinigen kruimelzuiger

Geschreven voor: Philips MiniVac FC6148

Uitstekende, makkelijk te hanteren kruimelzuiger, met prima zuigkracht en eenvoudig te reinigen. Al 1 kruimelzuiger cadeau gegeven en op mijn advies 1 door mijn oom aangeschaft.

Henk-Jan 01-10-2019

geweldige zuigkracht

Geschreven voor: Philips MiniVac FC6148

heeft een geweldige zuigkracht en is makkelijk schoon te maken. Komt met een fijne, stabiele houder en handige opzetstukken.

Frank$ 13-09-2019

Eindelijk eens een goede kruimeldief

Geschreven voor: Philips MiniVac FC6148

Al jaren in het bezit van een Dy..n met evenveel ergernis. Nu deze zuiger aangeschaft en wat een verademing. Nog nooit zijn mijn automatten zo zwart geworden, als met deze zuiger. Hij zuigt moeiteloos alles uit de matten. Heeft daarbij ook een heerlijke handgreep en prachtige smalle verwisselbare zuigmonden.

Jeroen B. 21-08-2019

Goede zuigkracht

Geschreven voor: Philips MiniVac FC6148

Heel vaak kleine knoeierijen, maar geen zin om de grote stofzuiger uit de kast te halen. Dan is deze goed zuigende en mooi vormgegeven kruimelzuiger van het Hollandse merk Philips, het aangewezen apparaat! Nu nog in Holland gemaak worden!

paradise 13-08-2019

perfecte kruimelzuiger

Geschreven voor: Philips MiniVac FC6148

Werkt perfect, stevige standaard waar je de hulpstukken op kwijt kan, ligt goed in de hand, en is makkelijk te legen, Gebruiksduur is lang genoeg.

Jos33 02-08-2019

Zeer tevreden over dit produkt.

Geschreven voor: Philips MiniVac FC6148

Ik ben zeer tevreden over deze Philips MiniVac Kruimelzuiger FC6148/01. Hij heeft een zeer krachtige motor en zuigt daarom heel erg goed. Ziet er ook nog mooi uit. Is ook nog makkelijk schoon te maken.

vanE 09-04-2019

Krachtig en zuigt lang op één keer laden

Geschreven voor: Philips MiniVac FC6148

Het is verbazingwekkend zo hard als deze kruimelzuiger zuigt. Ook de gebruiksduur na een volledig opgeladen batterij valt alleszins mee. Nu maar hopen dat dit nog lange tijd zo blijft, want ik heb het apparaat nog niet zo lang, maar heb er hiervoor een gehad die vele jaren is meegegaan. Is er mee opgehouden door een kapotte batterij.

IROE 10-09-2018

Handig en altijd gebruiksklaar

Geschreven voor: Philips MiniVac FC6148

Kruimeldief doet t prima. Mijn kruimeldief moet het stopcontact delen met andere apparatuur, dus hangt ie meer niet dan wel aan de stroom. Hij blijft ook lang opgeladen, nadat de stekker is uitgetrokken en zuigt dan prima de lokale kruimels weg.

videad 20-02-2018

Zonder verrassing .

Geschreven voor: Philips MiniVac FC6148

Apparaat doet wat het moet doen , zonder problemen . Een van de betere kruimelzuigers die tot nog toe gebruikt hebben . Zonder fratsen altijd bedrijfsklaar .

Marietje1 21-08-2017

1e klas !

Geschreven voor: Philips MiniVac FC6148

Eindelijk een kruimelzuiger die ook echt zuigt.
Al verschillende keren een kruimeldief gebruikt van een ander bekend merk : waardeloos.

gerardmotormuisyamaha 24-04-2016

Zeer mooi en goed product

Geschreven voor: Philips MiniVac FC6148

ik geef een 9 voor dit product ziet er prachtig uit en is handig in gebruik zowel thuis als in auto.

Arno191178 17-11-2015

Veel zuigkracht en dat de lader afslaat is mooi mee genomen

Geschreven voor: Philips MiniVac FC6148

Prima kruimeldief, veel zuigkracht en hopelijk langere levensduur van de batterij door het afschakelen van de lader indien accu vol.

proroo 18-08-2015

Prima kruimeldief maar korte levensduur

Geschreven voor: Philips MiniVac FC6148

Design en werking van het apparaat is prima.
Echter de prijs pret verhouding klopt niet.
Na 2 jaar stop hij er gewoon mee. Het blijkt dat er een Li-ion batterij kapot is. Vervangen maar dat werkt niet.
Blijkbaar functioneert het laadcircuit niet meer.
Einde verhaal.
In principe zou zo'n apparaat jaren mee moeten kunnen.

mark78 21-01-2015

Prima apparaat - als hij het doet.....

Geschreven voor: Philips MiniVac FC6148

Prima zuigvermogen, makkelijk is gebruik (niet zo zwaar) en schoon te houden.

MAAR:
problemen met aan/uit knop. Blijft soms hangen of doet niets, apparaat kon niet meer aangezet worden. Keurig afgehandeld destijds door klantenservice Philips, nieuwe ontvangen.
Deze heeft wel, in mindere mate, hetzelfde probleem. En nu na anderhalf jaar doet apparaat niet veel meer, accu binnen 10 seconden leeg. Voor die prijs mag je meer duurzaamheid verwachten.

Zuigmondje 14-09-2013

Voldoet aan de eigenschappen zoals beloofd

Geschreven voor: Philips MiniVac FC6148

zoals blijkt uit de waardering en het gebruik tot nog toe voldoet de kruimelzuiger aan alle verwachtingen.
Wel benieuwd naar de levensduur van de Lithium-ion batterij.
Het is net het geluid van een startende straaljagermotor.

Sjefdeschatter 19-06-2013

pas kort in bezit, dus nog er weinig ervaring, echter tot nu toe positief over het toestel.

Geschreven voor: Philips MiniVac FC6148

Toestel is goed, echter aan de handleiding ontbreekt de indicatie van de led op het toestel ! Deze knippert of brand continue, echter in de handleiding wordt hier niks over uitgelegd !
Minpuntje dus......
Het lijkt dat het ledje knippert tijdens het laadproces, en continue gaat branden als de batterijen vol zijn, je zou verwachten bij volle batterijen en stoppen v/h laadproces dat ledje uit gaat. Maar dit gaat dus niet uit ! (energie verspilling).

FamZuidam 24-02-2013

Perfecte Kruimel Zuiger

Geschreven voor: Philips MiniVac FC6148

Geweldige kruimel zuiger goed schoon te maken met prima zuigkracht, gebruik deze nu bijna een jaar en nu is er een stuk plastic gebroken die de veer van de zuigmond op zijn plaats houd wellicht een onvolkomenheid die philips voor ons kan oplossen..

Verder een prima product aanrader....