Bosch BHN2140L

Nat en/of droog
droog
Stofopvang
zakloos

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch BHN2140L op Kieskeurig.be.

trix 15-02-2018

Licht, dus goed hanteerbaar. Krachtige zuiger met 2 standen

Geschreven voor: Bosch BHN2140L

Ziet er heel stabiel uit, is licht in gewicht dus ook goad hanteerbaar als je handen niet meer zo sterk zijn. En is heel krachtig

Pluspunten

• krachtig
  • niet zo zwaar

Minpunten

JohnSt 30-08-2020

Die stekker moet beter

Geschreven voor: Bosch BHN2140L

Ik ben nu aan mijn derde. Krachtige stofzuiger, niet te zwaar, maar ik zou een betere ophanging en elektra-aansluiting willen. Binnen een jaar kun je een nieuwe stekker aanschaffen en dat is voor deze prijs te snel. Ik ga dus weer naar een handstofzuiger met meegeleverde ophanging.

Pluspunten

• Krachtig
  • Goede filter
  • Niet te zwaar

Minpunten

• Niet duurzaam
  • Accu loopt terug
  • Elektra aansluiting zeer kwetsbaar
  • Neemt te veel plek in

oplaadbare stofzuiger 28-08-2020

Opbergen

Geschreven voor: Bosch BHN2140L

Wat mist is een ophangbeugel of iets dergelijks [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Goede aankoop 29-03-2020

Goede zuigkracht

Geschreven voor: Bosch BHN2140L

krachtige kruimeldief, Alleen jammer dat de accessoire kit behoorlijk aan de prijs is, en voor meubels van stof heb je een borstel hulpstuk wel nodig [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Hendrikus 21-03-2019

Perfect ding voor snel even opruimen

Geschreven voor: Bosch BHN2140L

Ik zoek me suf naar een accesoires-set met b.v. borstels, verder dik tevreden en z'n geld ten volle waard.

Arjen 10-03-2019

Veel zuigkracht gecombineerd met laag gewicht!

Geschreven voor: Bosch BHN2140L

Niet de goedkoopste kruimelzuiger, maar wat een absolute topper. Twee zuigsnelheden, duidelijke indicatie van batterijstatus zonder overbodige lampjes en wat een zuigkracht! Een test op wat deurmatten in huis die gezogen zijn met de AEG VX7-2-CR-A - best getest door Consumentenbond - en wat haalt deze kruimelzuiger er dan nog een hoop stof en zand uit zeg!