Dyson V8 Absolute

Bekijk 2 andere uitvoeringen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 571 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Dyson V8 Absolute op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,4

De Dyson V8 Absolute is een draadloze stofzuiger. Dankzij de krachtige accu kun je tot wel 40 minuten stofzuigen. Daarbij is het fijn dat het ontbreken van een snoer je veel bewegingsvrijheid geeft. Je kunt zelfs moeilijk bereikbare plekken onder handen nemen. De Dyson V8 Absolute is namelijk ook heel licht, zodat je hem gemakkelijk optilt. De stofzuiger wordt geleverd met verschillende opzetstukken, zodat hij geschikt is voor vrijwel alle ondergronden. Je kunt er zelfs een kruimelzuiger van maken. Daarbij houdt het HEPA-filter minimaal 99,97 procent van alle stofdeeltjes tegen, ook is de stofzuiger geschikt voor mensen met een stofallergie.

Linda Claessens 21-02-2019

rommel

Geschreven voor: Dyson V8 Absolute

had deze stofzuiger gekocht om heel het huis te stofzuigen. Bij gebruik ontdek ik dat het meer dan het dubbele van de tijd vergt om te stofzuigen omdat het geen echter borstels zijn, maar een soort kruimeldiefrolletjes. Was gaan kijken of ik geen gewone parketborstel kon bijkopen, maar dat bestaat niet. Heb dan de chatlijn van Dyson geprobeerd en deze beweerde dat er geen extra parketborstel is. In het midden van onze conversatie werd de verbinding afgebroken. Bij een nieuwe poging kreeg ik geen gehoor meer. Heb dan naar Dyson zelf een mail gestuurd, waar ze wel op geantwoord hebben. Doch, na mijn probleem uitgelegd te hebben hadden zij als enige optie een extra borstel en adapter aankopen (70 euro) of korting op een andere sledestofzuiger. Eind van het verhaal : ik heb een kruimeldief gekocht voor bijna 400 euro!!!!
Dyson Benelux 22-02-2019

Beste Linda,

Het spijt ons om te horen dat u niet geheel tevreden bent over uw Dyson V8.
Naar aanleiding van de omschrijving die u plaatst waarom u niet tevreden bent met de stofzuiger laten wij u graag weten dat de batterij duur ook verlengt zodra u de adapter plus standaard parketborstel gebruikt.
Echter heeft u niet hetzelfde schoonmaakeffect als de roterende borstels, mocht dit alsnog te kort zijn is het altijd mogelijk om gebruik te maken van het 30 dagen bedenktermijn en het apparaat retour te zenden.

De batterijduur van uw stofzuiger kan inderdaad maar 10 minuten zijn wanneer deze op de MAX modus staat, dit is een modus die te gebruiken is wanneer u hartnekkig vuil tegenkomt wat niet goed opgepakt word.

Wij adviseren de stofzuiger te gebruiken in de normale stand, dit zal met de juiste borstel voor uw ondergrond voldoende wezen om normaal te kunnen stofzuigen.
Zou u zo vriendelijk willen wezen om met ons contact op te nemen zodat wij u kunnen adviseren hoe u het meeste haalt uit de Dyson V8?

Wij horen namelijk graag van u om uw problemen op te lossen.

Met vriendelijke groet,
Arjen - Dyson Benelux

Pascal 30-12-2018

V8 fluffy 3 jaar oud batterij 4 uur laden leeg na 30 sec.

Geschreven voor: Dyson V8 Absolute

Onze V8 werkte uitstekend "sterke zuigkracht +- 13 min. werktijd" tot een paar weken geleden hij na een ganse nacht opladen na 10 sec. uitviel waarop we hem weer lieten opladen mss. slecht in de houder gestoken?. in de namiddag na 4 uur opladen weer geprobeerd en nu 30 sec. werking; naar de winkel getrokken en daar de uitleg gekregen zonder checken dat de garantieperiode vervallen was en dat een nieuwe batterij meer zou kosten dan een nieuw toestel nu vind ik dit voor een toestel van bijna 400€ toch wel erover dat het na zo'n periode onherstelbaar versleten is.

Pluspunten

• draadloos
  • krachtig

Minpunten

• Duur
  • vreemde verkoops techniek

Dimi 05-06-2018

Ontevreden!

Geschreven voor: Dyson V8 Absolute

Heb de dyson v8 nu al meer dan een jaar in mijn bezit en vond het tijd om een review te schrijven. Ik ben er volledig niet tevreden over. Had hem gekocht ter vervanging van mijn dyson stofzuiger met snoer die meer dan 10j was meegegaan en waar ik heel tevreden over was. Ik doe er 2x zoveel tijd over om mijn huis te stofzuigen vergeleken met mijn stofzuiger met snoer. De gemotoriseerde borstel neemt alleen de vuiligheid mee in voorwaartse richting waardoor het 2x zolang duurt. De borstel is ook onhandig om onder de zetel of stoelen te stofzuigen. De zuigkracht in normale stand is ontoereikend zonder de borstels. In max stand is de zuigkracht fantastisch maar gaat dan maar 7' mee... Voor de auto is het ook niet handig wegens te groot om deftig te kunnen stofzuigen. De paar positieve punten zoals gemakkelijk te verplaatsen, gemakkelijk om de trap te stofzuigen en direct startklaar wegen niet op tegen de ongemakken. Ik had hoge verwachtingen maar die zijn volledig niet ingelost. Ik kan toch wel zeggen dat het één van mijn grootste miskopen is. Indertijd 600€ betaald voor die prijs had ik 2 dysons met snoer kunnen kopen...

Pluspunten

• Direct startklaar
  • Gemakkelijk voor de trap

Minpunten

• Neemt vuiligheid maar in 1 richting op
  • Zuigkracht zonder borstels is onvoldoende
  • Gaat maar max 7' op max stand

Lindsay 04-05-2018

Geen aanrader!

Geschreven voor: Dyson V8 Absolute

De accu is veel te snel leeg en een heel slecht systeem om het ding te legen... Zeker zijn prijs niet waard...

Minpunten

• accu
  • niet makkelijk te legen

dirk-789 12-03-2018

Tweede review na maanden gebruik! Nog steeds super tevreden!

Geschreven voor: Dyson V8 Absolute

Het is echt een efficient en duurzaam toestel. Ik heb het nu geruime tijd in gebruik en noch prestaties noch batterij laten na in prestaties. Nog altijd even performant en efficient.
Echt z'n geld waard. Heb concurrenten uitgeprobeerd en die komen zelfs nog niet in de buurt wat prestaties betreft. Een echte aanrader. Duur, maar dan ook de investering waard.

Pluspunten

• Werkt echt enorm efficient
  • Lange batterijduur
  • Pivoterende kop is super handig

DJ 22-11-2017

THE BEST!

Geschreven voor: Dyson V8 Absolute

Dit toestel is zo goed, dat we nog zelden onze bekabelde versie uithalen.
In de standaard stand ruim voldoende zuigkracht en als je het tapijt eens diepgaand wil reinigen kan je dit met de turbostand zonder na 6 minuten al met een lege batterij te zitten (wel bij V6 versie...)

Super toestel. echte aanrader.
Nu 3 maanden in gebruik

Pluspunten

• werkt grondig
  • sterke batterij
  • zeer handig met pivoterende zuigvoet

Minpunten

• nog niet gevonden...