Dyson V6 Trigger +

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 21 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Dyson V6 Trigger + op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

Ron 20-09-2016

Makkelijk en sterke zuigkracht

Geschreven voor: Dyson V6 Trigger +

Sterke zuigkracht, makkelijk schoon te houden. Dyson ontkent het maar je kunt er gewoon een zuigbuis voor kopen die geschikt is voor een V6. Ik heb dat gedaan en dat scheelt als je een V6 koopt MET buis al snel 130 euro!( zuigbuis 40 en oplaadstation 25 =65 euro, toestel 199 bij mediamarkt., 265 om 399 dat scheelt.) Nu snap ik waarom ze deze buizen liever niet los verkopen.
Ik heb ook nog een DC 43 waar ik net zo blij mee ben.
De V6 Trigger+ heeft een makkelijk te legen reservoir en in tegenstelling tot mijn DC43 kun je het gehele reservoir makkelijk verwijderen en schoonmaken. We doen er de kleden, plafonds en de auto mee.
Nadeel is de korte accuduur, max 20 minuten en als je de turbostand inschakeld een minuut of 10.

Het resultaat is perfect, andere autostofzuigers zijn in vergelijking tot de Dyson, speelgoed, hij zuigt goed en makkelijk.

Kortom, het is een prima kruimel CQ stofzuiger en het is een geweldig ding.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Makkelijk de trap zuigen
  • Compact

Minpunten

• Accuduur 20 minuten
Betty 12-01-2017

Mag ik vragen welke buis en oplaadstation u gekocht heeft en waar?

Jan 12-07-2017

Mag ik Uw ook vragen waar en welke buis Uw heeft gekocht voor de Trigger +.
Alvast bedankt voor de medewerking.
Mvg. Jan Roelofs