Sony Digitale surround-hoofdtelefoon met 3D-geluid zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 84 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony Digitale surround-hoofdtelefoon met 3D-geluid zwart op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,8

Louis B 07-09-2017

Een hoofd vol muziekjes...

Ach, over alles kun je wel wat slechts zeggen. Dat is niet moeilijk. Maar indien het goed is, moet je het ook durven zeggen. en dat is deze koptelefoon. Een mooi eerbetoon aan muziek, aan film. Vol magie en kippenvel. een schoonheid die je steeds weer en weer doet verlangen naar meer. Meer muziek, meer van dat alles; doch alleen voor lieve mensen... optimistisch volk.

Pluspunten

• Muziek, film
  • Draagcomfort
  • Goed afgewerkt, sober

Minpunten

• Het houdt je uit je slaap

iderveaux 03-02-2015

geluid is super van kwaliteit, ook design en draagcomfort zijn fantastisch. De hoofdtelefoon kan makkelijk opgeborgen worden terwijl hij aan het laden is.

peter464 31-01-2015

Na jaren een andere koptelefoon gehad te hebben met vaak storingen en korter bereik na een jaar kocht ik deze Sony MDR-DS6500 een paar maand geleden en het verraste me steeds als ik deze hoofdtelefoon draag het net is of ik naast de DJ sta.Zo fijn gevoelig maar diepe bassen geeft die als geluid door en ook de afstand die tussen hoofdtelefoon en muziek installatie is ver en blijft zuiver zonder gehinderd te worden door de garage en bomen waar de signaaloverdracht bij andere vaak uitviel blijft deze constant bij de Sony MDR -DS 6500.
ik krijg vaak vrienden op bezoek en dan zijn ook zij verrast van het echte geluid er komt uit de hoofdtelefoon. En er hebben er twee ook dezelfde gekocht,dus nu blijft mijn muziek beluisteren niet meer beperkt tot binnenshuis maar neem ik die hoofdtelefoon Sony MDR-DS6500 ook mee naar de hobby plaats en die ligt 75 meter verder van het huis .
ik heb mijn keuze perfect genomen om deze hoofdtelefoon aan te schaffen en zal nog veel plezier hebben ermee.
echt het neusje van de zalm zoals men in de volks mond zegt
een zeer tevreden Peter.

mortierjohan 31-01-2015

kom altijd laat thuis en kijk graag nog eens televisie, klank is super het is soms alsof je in de televisie zit en het draagcomfort is meer dan oke

EL MOUFTAQUIR 31-01-2015

De kwaliteit zoals gewenst. Goede hoofdtelefoon en ook een goede 7.1 weergave. Net als in de films. Geen spijt van mijn aankoop, super Sony.

romama 31-01-2015

+ Grote WiFi Range, ik kan door het hele huis lopen.
+ Lange batterijlevensduur: 20 uur ongeveer.
+ Optical input zorgt voor noiseloze overbrenging van geluid
+ Mooi design.
+ prijs kwaliteit : super!

- Geluidsvertraging tussen de echte luidsprekers en de hoofdtelfoon : echo. Dus het geluid van je TV of HIFI moet uit !
- Na lang gebruik krijg je wel warme oortjes !

julientje 31-01-2015

Knappe koptelefoon die voldoet aan al wat men belooft, alléén...het bereik kan wat beter. Sony beweert dat 100m geen probleem is, maar ze vergeten er wel bij te vertellen dat daar dan geen gewapend beton of dergelijke tussenin mogen staan. Als ik de bovenkamers in ons huis stofzuig dan zet ik m altijd op, omdat zelfs de slechtste muziek nu eenmaal beter klinkt dan het vliegtuiglawaai van zo'n toestel. En af en toe ben ik dan even de verbinding kwijt ;-) Verder is het ook een uitstekende aanvulling op mijn HD-tv. Regelmatig draai ik onwillekeurig mijn hoofd in de richting van "vreemd lawaai in huis"..., blijkt dat dan in de film te zijn!