Philips SHP6000/10 - Reviews

Model
over het hoofd
Klankkast
halfopen

Beoordeling op basis van 6 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

9,4

vosmaster123 05-01-2015 Product paar weken in bezit

zeer zeer goede kop telefoon zit vijn en draait goede muziek met zijke bas en goede trebble en ook een goede mid

toontje2012 24-01-2015 Product paar weken in bezit

goed merk weer eens van philips soms bakken zij er niets van of hebben maling aan de consument.dit is een zeer goede prijs kwaliteit headphone goed draagcomfort,kraakt niet en het geluid is een beetje soft maar daardoor kan je deze een hele film goed uitzitten zonder scherp hoog of die laag,want die is indrukwekkend maar gaat na 20 minuten vervelend te worden.

Ik zelf bezit een bayerdinamic 800 een oud beestje geworden echter deze vraagt echt om goed aangestuurd te worden de philips is versterker vriendelijk.

Mij spreekt het wel aan

toontje2012 24-01-2015 Product paar weken in bezit

Natuurlijk een beyerdynamic die ik bezit maar nu alweer vele jaren oude een goede koptelfoon maar een waardige versterker vraagt.
Deze philips die ik nu hebt gekocht is versterker vriendelijk en ik verbaas mij hoe de prijs kwaliteit goed is.
Hij zit zeer pretig ik kan hem echt een paar uur op laten zitten,de foum oortjes sluiten mooi aan.
En hij kraakt niet.

En tot slot de soundstage is een beetje soft maar dat kan mij wel bekoren daardoor kan je uren naar muziek luisteren.

Philips heeft vaak maling aan de consumenten en kwaliteit er af en toe niets van maar dit is hele goed koptelefoon

Yase 06-12-2012 Product paar dagen in bezit

Goede balans in hoge en lage tonen dus erg helder geluid. Het draagcomfort is zeer hoog. Aan te raden!

Reinoud1963 24-10-2012 Product half jaar in bezit

Ik heb diverse gesloten koptelefoons getest voor gebruik icm een ipod, hierbij was weerstand van 32 ohm belangrijk.
Heb oa de duurste gesloten hoofdtelefoon vergeleken met deze zeer gunstig geprijsde Philips SPH 6000, waarbij de honderden euro verschil in prijs niet terug te horen zijn. Deze Philips SHP6000 klinkt in alle lagen fantastisch! Heel tevreden!

PRG88 22-01-2013

Zeer goede prijs/kwaliteitverhouding

Headset sluit goed aan op het hoofd.
Mooi om de oren, geluid is ook top.
Zelf gebruik ik deze voor gamen.
Het geeft een mooie volle bass, maar kan tevens hoge tonen aan.
Kabel van 3 meter is lang genoeg.
Bijgeleverde verloopstuk van 3.5 naar 6.3 komt altijd van pas bij electronische instrumenten.
Qua design heel basic, oorstukken en hoofdband afgewerkt met (zeer waarschijnlijk namaak) kalfsleer.
Zit daardoor zeer prettig.
Voor eenzelfde comfort zit je al snel een prijsklasse van 100,- hoger.
Al met al, topproduct!
Oorspronkelijk gepost op Philips