Beats by Dr. Dre iBeats

ACME Jungle

ACME Jungle

ML67 21-04-2012 Product paar dagen in bezit

5,2
Op advies van de verkoper deze aangeschaft, de dynamiek zou goed zijn met een mooie volle bas, dat laatste was zelfs "logisch" omdat het niet voor niets de Dr.Dre lijn is.
Mijn conclusie: valt vies tegen voor 90 euro. Het geluid is niet echt vol en klinkt nogal dof. De bas is ook vooral dof en is erg "verstooid" - gaat overal over heen. Mijn Sennheiser CX300 II klinkt naar mijn smaak een stuk beter voor ongeveer de helft van de prijs.
Deze koptelefoon wordt geleverd met een uitgebreide set aan rubber "dopjes" zodat er altijd wel 1 is die lekker zit in jouw oor. Echter bij het voorzichtig verwijderen van het standaard dopje kwam al meteen het metalen membraampje mee..laten we het houden op een productie-foutje maar wel erg vervelend als je net een nieuwe gadget hebt.
De koptelefoon ziet er wel heel gelikt uit en is mooi afgewerkt maar helaas gaat het daar niet om.
Deze Dr. Dre's gaan terug naar de winkel voor iets wat wel een goed geluid oplevert.

IvoxZz 11-10-2012

Ik vind het vreemd dat u de geluidskwaliteit van de beats slecht vindt en andere mensen geven voor het geluid een 10 u maar een 4 hoe komt dat?

JesseJim 02-12-2011 Product paar dagen in bezit

Geweldig geluid. De bass is prachtig vol en precies goed. Word zelfs beter na zoveel uur spelen. Verder is muziek zoals Rock, Alternatief, Indie en Pop ook geweldig. De oortjes zijn volledig van aluminium en zijn dus erg stevig. De kabel is van hoge kwaliteit en raakt niet in de knoop. Zitten verschillende buds bij zodat er altijd een bij jou oor past. Kortom geweldige kwaliteit en word na verloop van tijd alleen maar beter. En de prijs is redelijk, kopen dus!

pell26 03-11-2015

Klopt helemaal, ik heb ze met een groupon besteld.
Heel goed geluid, bassen lekker zwaar en hoge tonen goed. Draadjes zijn dun maar design is top.
er zit ook een tasje bij en een set oordopjes. Kortom kwaliteit voor dit geld.

pell26 07-01-2016

klopt nog steeds, goede koop