Panasonic RP-DJS400A - Reviews

gesloten

6,7

schoenentoaster 16-04-2012 Product jaar of meer in bezit

5,5
op zich wel een ok headset, maar na een klein uurtje begint hij al vervelend te zitten, vooral de druk op je oren wordt onprettig. Over de geluidskwaliteit ben ik ook niet zo te spreken, omdat de bass de hoge tonen een beetje onderdrukt. De prijs is echter wel heel goed, dus als je geen groot budget hebt is dit zeker een goede keus. Als je echter niet kunt leven met de bovenstaande minpunten moet je toch bereid zijn om wat meer geld te spenderen. Het is trouwens ook fijn dat hij opvouwbaar is, want je kunt hem zo makkelijk in je tas opbergen

Ingmar Hoorenman 22-03-2012 Product paar dagen in bezit

Goeie dag allemaal.

Ik heb deze koptelefoon gekocht en ik moet zeggen dat ik verrast ben. De kwaliteit van het geluid is daadwerkelijk subliem voor deze prijsklasse en voor zo een kleine oorschelp, produceert ie uitermate goede bass. Er is verder niks mis met de geluidskwaliteit, alhoewel hij soms weleens hapert als je teveel met de equalizer speelt, maar dit probleem had ik ook met andere koptelefoons.

Verder zit de koptelefoon vrij lekker op het oor. Na een paar uurtjes voel je echter wel de druk van de headband op je hoofd en voelt ie toch iets minder lekker. Ik adviseer dan ook de koptelefoon even af te doen voor een uurtje, dan voelt ie weer lekker aan. De kussentjes zitten overigens wel lekker. Als je oorbellen draagt zoals ik, dan kan het nog weleens oncomfortabel zijn aangezien het niet over je oor maar op je oor zit. Hoe ik dit oplos is de oorbellen erin duwen als het ware.

De design van deze koptelefoon is simpel maar strak. Hij kan zo in je tas mee want het is opklapbaar. Over de duurzaamheid kan ik niet veel zeggen, maar ik wil wel benadrukken dat de koptelefoon twee draadjes naar allebei de schelpen heeft en de draadjes vrij dun zijn. De draadjes zijn echter wel dikker als ze samen komen natuurlijk.

Ik hoop dat ik geholpen heb bij uw keuze, ik vind het namelijk fijn om wat reviews te lezen als ik iets nieuws koop.

Veel succes.