Sony MDR-EX50LP - Reviews

in oor
Klankkast
gesloten

trzonne 28-02-2014 Product paar dagen in bezit

Zit goed in mn oren en blijft ook goed zitten tijdens fietsen. Prima dopjes, MAAR, ondanks de vermelding op de verpakking dat het frequentiebereik 5 tot 23000 Hz is, haalt ie de lage tonen bij lange na niet. Een flinke tegenvaller als je van wat bass houdt. Midden en hoog zijn vrij goed, en natuurlijk met een eigen equalizersetting nog aan te passen (ik vind ze iets te schel). Verwacht geen goede bassweergave, maar voor dit geld toch mooie dopjes.

Jasper Roozee 11-04-2013 Product paar dagen in bezit

Ik heb sinds 2 dagen mijn nieuwe sony's binnen en het zijn mijn beste tot nu toe. ze vallen niet uit je oren en geven mooi diep geluid wat ik niet had verwacht. 1 minpuntje was dat ik ze vorig weeekend had besteld en pas woensdag binnen kreeg(BLOCK).
De leverancier vermeldde erbij dat wanneer de bestelling doordeweeks voor 2 uur 's middags is besteld je het de volgende dag in huis hebt. Kom op BLOCK dat kon beter ;)

MaartendB1978 16-12-2012 Product kwartaal in bezit

Deze oordopjes komen heel goed in de buurt hoe oordopjes moeten zijn.
Goede geluidskwaliteit, en goede basweergave voor de prijs. Dat heeft Sony goed gedaan. En dat voor ongeveer 20 euro.
Okay........het kan beter, maar dan betaal je ook 20 euro meer.
Maar deze oordopjes hebben gewoon een goede prijs/kwaliteit verhouding.
Het draagcomfort is ook goed.
Duurzaamheid is ook dik in orde

Roberto Lith 04-04-2012 Product paar dagen in bezit

Wie oordopjes zoekt met een goed draagcomfort en en zeer goed geluid hoeft niet verder te zoeken, dit zijn gewoon de beste. Kan niks negatiefs vinden, en al helemaal voor de prijs die je er voor betaald.
Dus in het kort samengevat KOPEN !!!

Geluidspro 29-03-2012 Product paar dagen in bezit

Dit is gewoon in 1 woord FANTASTISCH.

Wie oordopjes zoekt met een goed draagcomfort en een goede Bass & hoge tonen is dit je keuze.
Toen ik de oordopjes uit de verpakking haalde en ze aansloot op mijn telefoon klonken ze GEWELDIG!! Ik heb dan de geluidsinstallatie dus effecten op normaal staan.

Voor deze zeer lage prijs krijg je zeer goede oordopjes.

Bij het doosjes zitten ook 2 soorten opzet oordopjes, dus grotere en kleinere.