Sony MDR-ZX100 - Reviews

gesloten
Kleuren
zwart

urshurak 22-08-2014 Product paar dagen in bezit

Afgaande op de cijfers die deze koptelefoon hier kreeg had ik er qua geluid meer van verwacht. Prima om mee te gamen of voor youtubefilmpjes, al zit-ie vrij strak. Je kunt er ook prima vinyl mee luisteren, het laat nl. nogal wat geluiden weg in 't hoog en middenhoog en dat zijn vaak de ongewenste geluiden bij vinyl. Op de versterker moet de bass dichtgedraaid en de treble helemaal open om geluid uit een kwalitatieve bron nog enigzins luisterbaar te krijgen. Het klinkt alsof er een kartonnen isolatieplaatje vergeten is tijdens het uitpakken. Advies: Bespaar jezelf 20,- en investeer die in een goeie koptelefoon.

bjsanderse 19-07-2014 Product half jaar in bezit

ik heb deze koptelefoon nu al een klein jaar. Prijs/kwaliteitverhouding prima. Komt goed geluid uit.
Zit erg comfortabel.
Onlangs heb ik er twee bijgekocht voor school kinderen e.d., omdat deze prima bevalt.

Frankvdbosch 06-11-2013 Product jaar of meer in bezit

Als je een koptelefoon wil met design en kwaliteit is dit hem.

Ik zag een vriend deze koptelefoon gebruiken, en na deze een keer geleend te hebben had ik besloten er ook eentje te kopen.
Ik had de koptelefoon besteld via de Foka webstore, omdat de prijs het goedkoopst was zoals altijd. Later bleek dat de service ook niet slecht was. Ik had de koptelefoon de volgende dag al thuis bezorgd!

Films, muziek alles klinkt er geweldig door. Ik luister namelijk elke dag iets met deze koptelefoon. Als je de koptelefoon eenmaal op hebt en zit te luisteren kan je moeilijk lastiggevallen worden door je omgeving. Het is tevens niet zo dat wanneer het geluid harder wordt gezet de kwaliteit afneemt.

Vooral de prijs en kwaliteitsverhouding heeft mij aangesproken om deze koptelefoon te kopen. Het was het zeker waard!

S Brielle 02-08-2011 Product paar weken in bezit

Deze onlangs voor vakantie aangeschaft zodat ik ongestoord film kon kijken en muziek kon luisteren. De prijs/ kwaliteit verhouding is goed. Als ik hem moest aanraden zou ik dat zeker doen. Fijn geluid, geen ruis, lekkere bass. (mijn broertje, die nogal kieskeurig is, vond hem ook zeer prettig luisteren) Wel moet ik erbij zeggen dat hij niet "stevig" zit. (hij is niet gemaakt om mee te hardlopen o.i.d. tenzij je een groot hoofd hebt ;) ) Al met al een fijn dingetje! Voor een zeer aantrekkelijke prijs