Samsung Galaxy Buds geel

Verbindingstechnologie
draadloos
Kleur(en)
geel

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Buds geel op Kieskeurig.be.

6,3

Manuel van der Horst 20-02-2020

Geweldig maar.....

Geschreven voor: Samsung Galaxy Buds zwart

Ik heb sinds Augustus de Samsung Galaxy buds, ik ben overal erg tevreden want: Comfort is geweldig, werkt snel in combinatie met de Samsung S10, makkelijk op te laden door draadloosladen onderstuining, de prijs is erg goed als je het vergelijkt met de kwaliteit! Nu de wat minderen dingen: Voiceassistent werkt erg traag, er zit geen active noise cancelling op en dat merk je wel als je bijvoorbeeld met het vliegtuig onderweg bent, de ambientsound werkt voor geen meter, de microfoon is ook niet goed meestal verstaan mensen mij niet waardoor ik alsnog verder moet met mijn telefoon. Eind-oordeel een 7 omdat het geluid erg goed is en de Prijs maar er zijn ook zeker nog wat verbeter punten. Maar in de nieuwste Galaxy buds+ lijken de meeste ding wel opgelost!

Hopelijk heb ik u geholpen!

Pluspunten

• Prijs in kwaliteitsverhouding
  • Vallen niet makkelijk uit oren
  • Geluid is erg goed
  • Werkt snel met Samsung
  • Draadloos opladen

Minpunten

• Voiceassistent werkt niet soepel
  • Geen noise cancelling
  • Ambientsound
  • Microfoon

VinceJ 17-11-2019

Galaxy Buds

Geschreven voor: Samsung Galaxy Buds geel

Ze zitten erg comfortabel. Maakt gelijk connectie met de Samsung Wearable app. Super makkelijk in bediening.

Chiel99 13-11-2019

Even wennen maar nu kan ik niet meer zonder

Geschreven voor: Samsung Galaxy Buds geel

Ik was altijd bedrade oortjes gewend, draadloze oordopjes leken me wel handig maar ik zag de voordelen niet zo, eerder de nadelen van kwijtraken of oortjes met een lege accu. Na de eerste kennismaking van enkele dagen was ik nog niet direct overtuigd van de meerwaarde en liet ze al vrij snel thuis. Ik ben niet iemand die gebruiksaanwijzingen leest want hoe moeilijk kan het gebruik van een oortje nu echt zijn, maar ik bleek daardoor net die informatie te missen die het draagcomfort en geluidsweergave aanzienlijk verbeterden, sterker nog; nadat ik de juiste draagpositie had gevonden met de juiste fit (3 maten worden standaard meegeleverd) en het tikken op de touchbutton doorhad ging er een wereld voor me open en zijn mijn buds een onmisbaar attribuut voor mij geworden. De bedrade heb ik in de la gestopt en ik gebruik niks anders meer dan de buds. Ook op mijn tablet gebruik ik nu de buds en dat is met name bij het kijken van een film erg prettig, en de buds zijn niet beperkt tot Samsung apparatuur. De recente updates zorgden voor een foutloos gebruik. Het goede geluid en de instellingsmogelijkheden daarvan zijn beduidend beter dan ik met bedrade oortjes gewend was. En het kwijtraken? Ze zitten perfect en vallen er niet spontaan uit en als ik ze even eruit wil halen stop ik ze meestal zo los in de broekzak. Opladen doe ik thuis wel, want ik kan er lang mee vooruit en als ze dan eens leeg zijn dan laad je ze simpel op via de powershare functie van de nieuwste Samsungs of op mn draadloze oplader. Waar ik ook erg blij van word is dat ik bij veel omgevingslawaai als ik wil slapen ze 's nachts nog wel eens wil in doen met de juiste ontspanningsmuziek op de playlist ben ik snel vertrokken.

Finn 18-04-2019

Passen niet in mijn oor

Geschreven voor: Samsung Galaxy Buds geel

Welke oor wings ik ook probeer ze blijven niet in mijn oor zitten helaas.
Verder vind ik de geluids kwaliteit matig en de meeste standaard ingebouwde equilizer settings zijn niet zo goed.
ben wel erg tevereden dat de bas nog goed klinkt en het is natuurlijk erg handig dat ze zo makelijk mee zijn te nemen.
Maar helaas dus niet bruikbaar voormij... een ook geen andere wingtips te vinden op het internet voor de galaxy buds.

Donnie11 10-06-2020

Goede oortjes

Geschreven voor: Samsung Galaxy Buds geel

Ik heb deze oortjes nu bijna een jaar en ze blijven nog steeds goed zitten en blijven de goede kwaliteit behouden kwa geluid. Ze zijn ook erg makkelijk schoon te maken.

Raym 21-04-2020

Voldoet niet aan de verwachting

Geschreven voor: Samsung Galaxy Buds geel

Deze buds gekocht icm een smartwatch in de hoop zonder telefoon te joggen. Geluid is top. Minpunten zijn dat als je hem aanraakt tijdens het rennen je in ene je playlist kwijt kan zijn en als je wandelt is je horloge vermoedelijk te ver weg en stoort hij.

Anoniem 01-04-2020

Geweldig!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Buds geel

Ik zou normaal gesproken nooit zoveel geld uitgeven voor oordopjes maar na het gebruik van de galaxy buds zou in de toekomst zeker nieuwe bestellen. Ik hou van muziek luisteren en het comfort van de Galaxy buds zijn echt ongekend. Zelfs tijdens het sporten vallen ze niet uit, kortom geweldig!

Anoniem 25-02-2020

Geweldig product

Geschreven voor: Samsung Galaxy Buds geel

De oortjes kunnen je naar je eigen maat maken. waardoor ze niet uit je oor kunnen vallen. Het geluid is goed en zijn zweet bestendigd

Anoniem 22-02-2020

Galaxy Buds

Geschreven voor: Samsung Galaxy Buds geel

Het zit fijn en gemakkelijk ...........

Anoniem 05-02-2020

Goed, alleen vallen ze soms uit.

Geschreven voor: Samsung Galaxy Buds geel

Het zijn oortjes met uitstekende geluid, goede pasvorm, en perfect voor bij het sporten, maar het kan soms wel eens voorkomen dat het uitvalt tijdens het muziek luisteren. Voor de rest uitstekende Oortjes

Jappie073 24-01-2020

Heel goed ,maar........

Geschreven voor: Samsung Galaxy Buds geel

Ik heb deze buds vandaag gehaald en ze doen het super goed zitten super fijn
Maar ik wil als voice assistant veranderen van bixby en ik weet niet Hoe dat moet dus dat is het het enigen

WvM 17-01-2020

Goede pasvorm en prachtig geluid.

Geschreven voor: Samsung Galaxy Buds wit

Wat een mooie techniek. Er is goed nagedacht over de pasvorm. Door gebruik te maken van de richeltjes in de oorschelp zit die mooi vast zonder dat het hinderlijk is. Heel anders dan het type van de AirPods. Ook geen steeltjes. Het is wel belangrijk, dat je de juist maar dopjes kiest. Er zijn drie maten. Ook drie maten ringetjes voor in de oorschelp. Zeker in combinatie met een Samsung telefoon is het koppelen en bedien heel simpel. Ik gebruik de S9+. Je kunt op de telefoon kiezen uit drie verschillende geluidsmodi. Op de dopjes zelf kun je ook functies bedienen, zoals pauze, nummer vooruit of achteruit, telefoon aannemen of gesprek beëindigen. Dit werkt met een touchpad op ieder oordopje.

Pluspunten

• pasvorm
  • geluid
  • bediening
  • oplaaddoosje
  • draadloos laden

Minpunten

• adviesprijs hoog

Hido 15-01-2020

Ze vallen makkelijk van de oren af.

Geschreven voor: Samsung Galaxy Buds geel

Kwalitatief zijn ze wel goed. Maar ze zitten niet goed vast in je oren. Als je te veel naar binnen duwt krijgen de oren last van.

LennartB 09-01-2020

Helemaal geweldig!

Mooi design
Uitstekende geluidskwaliteit
Makkelijk te verbinden met telefoon/tablet
Blijven goed in het voor zitten
Zitten fijn, ook na een lange tijd dragen

marloes12354 29-12-2019

Geweldige oortjes!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Buds geel

ik heb met kerst galaxy buds gehad. ik gebruik ze i.c.m. mijn Samsung Galaxy S8. ik vindt ze echt geweldig en er komt zo´n goede muziek uit en de bass is duidelijk aanwezig.
ik moest wel even wennen maar ik zou nu niet meer anders willen! je hebt geen geknoei meer met een draad of zit ergens tussen vast met een draad!

Max95 24-12-2019

Goede earbuds, een persoonlijk nadeel....

Geschreven voor: Samsung Galaxy Buds geel

De Galaxy earbuds zijn precies wat ik ervan verwachtte! Goed geluid, goed draagcomfort en prima accuduur. Echter kleeft er aan de oplaadcase een nadeel voor mij... Gezien het feit dat ik kleurenblind ben, is de batterij indicator van de case niet of nauwelijks af te lezen voor mij. Dit is erg jammer en had voorkomen kunnen worden dmv andere kleuren of een knipperlichtje

Gadget tester nl 23-12-2019

Super maar één minpuntje

Geschreven voor: Samsung Galaxy Buds geel

Ik heb de galaxy buds al ongeveer een half jaar
En ik ben echt verbaast over de kwaliteit.
Ik had ze een keer laten vallen en... ze werden het nog echt boven mijn verwachtingen.
Minpuntje Het lichtje aan de voor kant is een beetje eigenwijs

Wagener1975 18-12-2019

Mooi, stijlvol en erg goed geluid.

Geschreven voor: Samsung Galaxy Buds geel

De Galaxy buds zitten fijn. Het geluid is goed en goed in t stellen.
De bediening via de buds is even wennen, maar als je dat onder de knie hebt gaat het erg goed.
De bijbehorende app is prettig en overzichtelijk.
Een minpunt vind ik dat de buds los zijn.
Wanneer een van de buds onverhoopt toch uit de oren valt dan is de kans dat je ze kwijt bent groot, door dat ze draadloos zijn.

DPaC 08-12-2019

Veelzijdig

Geschreven voor: Samsung Galaxy Buds geel

Mooi design, handig in gebruik & zitten ook nog eens lekker, zelfs bij langdurig gebruik.
En langdurig kun je ze ook gebruiken omdat de batterijen lekker lang mee gaan.
De geluidskwaliteit daarentegen laat iets te wensen over, ze kunnen niet tegen de over-ear koptelefoon op.. vooral lage tonen ontbreken & hoge tonen zijn er te veel - die laatste kun je natuurlijk wel wat bij regelen maar goede bass halen ze helaas niet.
ze kunnen zeker wel de strijd aan met andere in-ear koptelefoons.

Albert2019 03-12-2019

Comfortabele oortjes, erg goede kwaliteit

Geschreven voor: Samsung Galaxy Buds geel

Ideaal voor lawaaiige omgeving zoals bijvoorbeeld in vliegtuig. Wel opletten in het verkeer, of het omgevingsgeluid aanzetten.