Philips Cineos Digital Wireless Headphone - Reviews

over het hoofd
Klankkast
open

TJH 24-12-2007 Product paar dagen in bezit

Deze draadloze hoofdtelefoon met basisstation (met 4 in- en uitgangen) is toch een meesterstuk van Philips. De HD 1500U is redelijk zwaar maar zit comfortabel op het hoofd. De geluidskwaliteit laat niks te wensen over. Klinkt het beste door een dvd- of cdspeler aan te sluiten. Is zowel stereo als in DD/DTS mode top. Wordt via het internet voor circa 50 procent van de adviesprijs aangeboden.

terencet 15-06-2007 Product kwartaal in bezit

Ik sluit mij helemaal aan bij de vorige review. Bovendien heb ik de 'updated' versie die een half jaar geleden is uitgebracht, met wat verbeteringen en stevigere headphone. Het is mogelijk om meerdere headphones op de surroundprocessor (het basisstation) aan te melden.

Gerrit_1960 08-06-2007 Product jaar of meer in bezit

Ik heb dit model al 2 jaar en ben er zeer content mee, in een woord geweldig en om dat te bevestigen meld ik U dat er een tweede aan zit te komen dus een voor mijn stereo(film) en een voor bij de PC die staan nl niet bij elkaar in de buurt.
Ter verduidelijking kan ik jullie melden dat ik een dts surround test dvd heb aangeschaft en het is verbazend te horen dat er uit een koptelefoon een ronddraaiend geluid te realiseren is, moet je meemaken ik praat jullie verder niks aan, ik heb mijn keuze gemaakt.