De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AKG K240 STUDIO op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Wim Pauels 17-01-2019

Verrassende allrounder, top in zijn segment ik

Geschreven voor: AKG K240 STUDIO

Na uitgebreid rondkijken en vergelijken ben ik bij deze AKG K-240 MK II semi open studio hoofdtelefoon uitgekomen en dat heb ik me nog geen moment beklaagd. Inderdaad uitstekend geschikt voor studiowerk maar ik gebruik hem ook als (amateur)DJ en zelfs voor het bekijken van films op mijn laptop. Realistische en heldere weergave in alle frequenties. Ook op minder kwalitatieve installaties. Ik hou persoonlijk van het open eerlijke karakter van de weergave en was aangenaam verrast van de prestaties van de XXL drivers die voor een zeer adequaat basgevoel zorgen. Zit onmiddellijk lekker op het hoofd en rond de oren en houdt dat gevoel moeiteloos aan, ook over lange tijd. Bijkomend pluspunt: wordt geleverd met twee kabels (gekruld en recht) en twee verwisselbare oorschelpen (kunststof en velours). Uitstekende prijs) kwaliteit verhouding, zeker als je daarbij de robuuste en toch hoogwaardige materialen mee in rekening brengt. In deze prijsklasse voor mij een onvervalste topper.

Pluspunten

• Prijs kwaliteit verhouding
  • Hoogwaardige materialen
  • Uitstekende geluidsweergave in alle frequenties
  • Inclusief twee verwisselbare kabels en oorschelpen
  • Allrounder

Minpunten

• Geen opbreghoes inbegrepen