Sony WI-1000X zwart

achter nek
Klankkast
gesloten
Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de Sony WI-1000X zwart op Kieskeurig.be.

BesteProduct.nl 19-07-2018
8,1

Sony WI-1000X: Handige NC koptelefoon met praktisch design

Ik vind deze Sony WI-1000X erg functionele en praktische headphones/oortjes, die je overal mee naar toe kunt nemen. De accuduur is met 15 uur erg goed, zeker gezien het formaat. Het verbinden met mijn telefoon naar de koptelefoon met bluetooth ging in het begin even wat moeizaam omdat hij deze niet kon vinden, maar lukte uiteindelijk prima. Het design vind ik mooi gevormd. De module zelf is wel wat dikker en het materiaal oogt hier net ietwat lomper en wat minder flexibel, maar tegelijkertijd is het zo wel meer bestand tegen intensief gebruik. Het praktisch opbergen van de kabels in de kabelgoten van de module is ook erg fijn, De muziekkwaliteit vind ik erg goed, hoewel ik wel via de Sony app eerst wat afstemmingen moest maken voor mijn persoonlijke smaak. Hij doet uiteindelijk niet onder voor mijn over-ear koptelefoons met grotere drivers. Het bereik is ook super en de noise cancelling functioneert naar behoren. Een goede keuze in deze prijsreeks (rond de 200 euro), zonder écht wat speciaals te hebben om boven de concurrentie uit te steken.

Lees verder op BesteProduct.nl

Voordelen

• Accu gaat lang mee
  • Stevige bas
  • Goed uitgebalanceerd geluid
  • Compleet
  • Veel instellingsmogelijkheden
  • Goede afwerking
  • Inzichtelijke midrange
  • Goede noise-canceling