Sony MDR-XB950N1G groen

Model
over het hoofd
Klankkast
gesloten

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 6 reviews die zijn achtergelaten voor de Sony MDR-XB950N1G groen op Kieskeurig.be.

BesteProduct.nl 23-07-2018

Sony MDR-XB950N1G: Degelijk, fors en een heerlijke bas

De Sony MDR-XB950N1G valt meteen op. Het is een vrij grote en ook wat zwaarder gebouwede hoofdtelefoon. Twee eigenschappen die 'm meteen zeer degelijk doen aanvoelen. Al kan ik begrijpen dat 'ie voor sommigen hierdoor wat lomp oogt. Het design van de Sony is modern, maar niet erg vernieuwend. De oorschelpen zijn draaibaar en de hoofdband is aanpasbaar, waardoor hij goed op je hoofd past. Het geluid van de koptelefoon is rijk en vol, met name de bas presteert enorm bij films en muziek. De headphone doet exact wat je ervan verwacht op dit gebied. Het midden en hogere gebied klinken goed, hoewel ik de balans soms wat gek vond klinken. De noise-cancelling doet z'n werk naar behoren. Een goede koptelefoon met een paar kleine opmerkingen. Qua concurrentie steekt hij niet boven de rest uit. Desalniettemin zul je veel plezier beleven aan de MDR-XB950N1G.

Lees verder op BesteProduct.nl

Voordelen

• Extra Bass-effect te variëren via de app
  • Uitstekende noise cancelling
  • Dynamisch en krachtig geluid
  • Handige bedieningsfuncties
  • Deugdelijke, goede materiaalkwaliteit
  • Gemakkelijke Bluetooth connectiviteit
  • Comfortabele oorkussens