Sony XB80BS-sport-oortelefoon met EXTRA BASS en Bluetooth - Reviews

gesloten
Kleuren
rood

Jan-Willem 02-12-2016 Product paar weken in bezit

goede geluidkwaliteit, gemakkelijk in gebruik

Ik heb inmiddels deze earphones een aantal weken en ik ben er erg tevreden over. De geluidskwaliteit is erg goed en veel beter in vergelijking met andere earphones die ik heb gehad voor sport. Opladen gaat makkelijk en vrij snel en ik doe er dan vrij lang mee. Als de earphones zijn opgeladen kan je de earphones vrij makkelijk verbinden met je telefoon, en dat is verder niet vrij ingewikkeld. Design vind ik nie heel erg bijzonder en het draadje is wat mij betreft wat te lang. Dat is wat mij betreft dan ook het enige nadeel en ik vind de prijs wel vrij hoog. De geluidskwaliteit is dan wel vrij goed, maar vind ik zelf dan niet zo belangrijk, zeker als je het vergelijkt met andere earphones die wel een stuk goedkoper zijn. Voor de gemiddelde hardloper is dat misschien ietwat duur.

Pluspunten

• Geluidskwaliteit
  • gebruiksvriendelijk

Minpunten

• draadje
  • prijs

Trailrunner 30-11-2016 Product paar weken in bezit

Sony XB80BS-,SPORT

Ik ben nu drie weken in het bezit van de Sony xb80bs-sport oortelefoon ik ben een hardloper en gebruik de oortjes om lekker te kunnen lopen met dik 275km kan ik gerust zeggen dat de oortjes echt geslaagd zijn ik heb meerdere keren oortjes gebruikt maar was nooit tevreden met deze we.l zitten goed en lekker in de oren en bij de langere afstanden zijn het fijne oortjes om te dragen met een prima geluid waarvan de bass uitstekend klinkt ben ik uiterst te vrede en beveel het product graag aan bij mede sporters ook op de sportschool je kunt de telefoon gewoon in het kluisje laten liggen omdat de oortelefoon op bleutooth werkt.